Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens mij is dat wel een gepimpte versie, want van die wieklasten is in dat werkplaatshandboek niets te zien op de schetsen
Hier ook niet trouwens
Maar tis wel een vet gepimpte
Ja ik zeg deze ook net.
Maar je vindt daar echt NIETS over hé, die Prisma Integrale's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDe prisma Integrale is gewoon een Prisma met een 2 liter met 115pk en vierwielaandrijving, vandaar de naam integrale. De motor komt van een Thema.
Ja, dat zag ik ook staan op Wiki. Maar die van op de link hierboven heeft dan weer wel een turbomotor.
Edith zegt da'k meer moet lezen en minder naar de foto'kes kijken, omdat er staat 'a one-off exclusive Prisma'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, dat zag ik ook staan op Wiki. Maar die van op de link hierboven heeft dan weer wel een turbomotor.
Edith zegt da'k meer moet lezen en minder naar de foto'kes kijken, omdat er staat 'a one-off exclusive Prisma'.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGa eens klagen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenNog een beetje Kappa liefde
Kappa SW
Aparte auto met een schitterend interieur. Zelfs de wieldeksels zijn charmant.
zaligheid.... ik zou echt zo'n coupe willen.... met de prijs die ik voor m'n FIAT 2ehands nog krijg kan ik zo eentje kopen!!!
alleen die taksen en geen diesel, minimaal een 2.4 naft, en dat verbruikt me iets te veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenalleen die taksen en geen diesel, minimaal een 2.4 naft, en dat verbruikt me iets te veel
Comment
Comment