Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Thema Station Een Delta cabrio vind ik maar niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
        Een Delta cabrio vind ik maar niets.
        De Lancia bonzen ook niet Want 't is bij deze ene proto gebleven (had wel 250pk), die overigens geschonken werd aan grote baas Agnelli.
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          De Lancia bonzen ook niet Want 't is bij deze ene proto gebleven (had wel 250pk), die overigens geschonken werd aan grote baas Agnelli.
          Jammer genoeg vonden de Lancia bonzen de Thema 8.32 station ook maar niets.

De ultieme lijfstijl break. Ik geloof dat ze 4 of 5 stuks gemaakt hebben, ik zal eens een fototje zoeken.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zijn dat velgen of wielschelen? Ik vind ze wel mooi.

Comment

• beest.

Comment

• Wat is er toch gebeurd met het Lancia die de wereld dergelijke magnifieke ontwerpen schonk

Comment

• De Engelsen maken zich op voor een terugkeer van Lancia in hun land. Vijftien jaar geleden werd daar de verkoop gestaakt wegens gebrek aan succes.

De komt van de nieuwe Lancia Delta betekent ook een terugkeer van het merk in Engeland. De auto zal ook met een rechts stuur worden geproduceerd. Vijftien jaar geleden haalde Fiat het merk daar van de markt omdat het niet meer lonend was de auto’s met een rechts stuur te maken. Daarvoor werden er te weinig verkocht.
                        Lancia wil in 2008 of 2009 weer terug zijn in Groot-Brittannië. Dan worden ongeveer twintig Alfa Romeo-dealers geselecteerd die ook de Delta gaan verkopen. Lancia heeft ook plannen om de volgende Ypsilon, op basis van de Fiat Grande Punto, in Engeland aan de man te gaan brengen en ook het nieuwe ‘bijzondere model’ waar bij Lancia over wordt gepraat maakt de oversteek. Waarschijnlijk is dat een flinke sportauto die wordt afgeleid van de Alfa Romeo 8C Competizione.

autoweek.nl

Comment

• Delta prototypes.

Comment

• Het eindproduct. Als je ooit zo'n donkergrijze ziet voorbijtuffen, that's me.

Comment

• ik vind deze laatste toch maar niks

Comment

• de productielijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                                  ik vind deze laatste toch maar niks
                                  Ik wel.

Comment

• Esprit-kont

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Esprit-kont

ik vind zoals hij hier nu staat eigenlijk een beetje op die auto van backto the future lijken.. maar ik kan niet meer op het merk komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                                          ik vind zoals hij hier nu staat eigenlijk een beetje op die auto van backto the future lijken.. maar ik kan niet meer op het merk komen
                                          Delorean DMC-12

Is ook door Giugiaro ontworpen, net als de Esprit, maar de Lancia Montecarlo door Pininfarina
                                          Last edited by Lotuzzz; 12/07/2007, 23:40.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X