Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allemaal mooie wagentjes, heb mijn gebakje hier maar ene keer zien langskomen, en dan nog wel een Abarth :-)
Eens een poging ondernemen voor ons 'Irma' hier met foto en al gezet te krijgen.
Mag dan wel ne Autobianchi in Lancia feestkleedje zijn, t'is toch familie
Extra info: Ze is van 1984, heeft een 75000km en is nu een kleine drie jaar in mijn bezit.
Had eigenlijk niet gedacht dat er nog zoveel mensen zijn die mijn karretje kennen
De meeste reacties zijn eerder in de trant van 'wát is dát ?! '
Nu ja, onbekend is onbemind zeg maar.
De omschrijvingen als; gemotoriseerde winkelkar, invalidenwagentje, trutteschudder, etc counter ik allemaal met hetzelfde antwoord: De mijne kost 62 euro aan wegentaks, en 280 euro aan verzekering. En die van U ?
Meestal is het dan direct stil, mwahaha.
Of ze bij mij past, ach ja, zal wel een beetje raar uitzien, 1,83m in dit mormel, maar ik trek het mij niet aan.
Stoer en viriel zijn natuurlijk niet de woorden die te binnen schieten bij de eerste aanblik van dit bakje, maar daarvoor heb ik haar als ex Alfa addict niet gekocht natuurlijk.
Noch voor de stoplichtsprintjes die ik zelfs verlies van een doorsnee bus van De Lijn, noch voor die passieve en actieve veiligheidsitems en noch voor de fluisterstille werking.
Waarom dan wel ?
Karakter, uitstraling, Italiaans en voor een minimaal bedrag exclusief rondrijden
Om effe terug on topic te komen, eigenlijk staan alle grotere Lancia's op mijn verlanglijstje, gaande van de Dedra (hoewel ik daar nu toch niemeer gerust aan zou durven beginnen 2e hands) Thema (idem ) en natuurlijk de Kappa. Maar dan wel de berline, de Coupé ben ik niet zo wild van.
En de Thesis, tja, mooi ding hoor, maar eerst en vooral financieel way out of reach en ten tweede, zo een sjiek ding, dat is niks voor ne verpleger in wording
De omschrijvingen als; gemotoriseerde winkelkar, invalidenwagentje, trutteschudder, etc counter ik allemaal met hetzelfde antwoord: De mijne kost 62 euro aan wegentaks, en 280 euro aan verzekering. En die van U ?
Meestal is het dan direct stil, mwahaha.
Had eigenlijk niet gedacht dat er nog zoveel mensen zijn die mijn karretje kennen
De meeste reacties zijn eerder in de trant van 'wát is dát ?! '
Nu ja, onbekend is onbemind zeg maar.
De omschrijvingen als; gemotoriseerde winkelkar, invalidenwagentje, trutteschudder, etc counter ik allemaal met hetzelfde antwoord: De mijne kost 62 euro aan wegentaks, en 280 euro aan verzekering. En die van U ?
Meestal is het dan direct stil, mwahaha.
Of ze bij mij past, ach ja, zal wel een beetje raar uitzien, 1,83m in dit mormel, maar ik trek het mij niet aan.
Stoer en viriel zijn natuurlijk niet de woorden die te binnen schieten bij de eerste aanblik van dit bakje, maar daarvoor heb ik haar als ex Alfa addict niet gekocht natuurlijk.
Noch voor de stoplichtsprintjes die ik zelfs verlies van een doorsnee bus van De Lijn, noch voor die passieve en actieve veiligheidsitems en noch voor de fluisterstille werking.
Waarom dan wel ?
Karakter, uitstraling, Italiaans en voor een minimaal bedrag exclusief rondrijden
Om effe terug on topic te komen, eigenlijk staan alle grotere Lancia's op mijn verlanglijstje, gaande van de Dedra (hoewel ik daar nu toch niemeer gerust aan zou durven beginnen 2e hands) Thema (idem ) en natuurlijk de Kappa. Maar dan wel de berline, de Coupé ben ik niet zo wild van.
En de Thesis, tja, mooi ding hoor, maar eerst en vooral financieel way out of reach en ten tweede, zo een sjiek ding, dat is niks voor ne verpleger in wording
@ Tigra: U vraagt, ik draai, dus als t goed is staat Irma nu ook vermeld bij mijn auto (of kmoet iet mis gedaan hebben )
@ Sepultura: de enige reden waarom ik geen grotere auto wilde nemen is onder andere die verzekering. Met de vorige Alfa's, zeker de 146, manlief, kwas daar altijd drie maand nie goed van als k da betaald had :-s
En dan heb ik het nog niet gehad over de overige miserie :-)
Daarmee, klein autootje, kleine factuurkes (normaal gezien) grijns
Ons Irma is een brave Junior hoor :-) Maar heb wel nen Abarth moteur liggen (met lekke kop), maar heb de plaats, materiaal en kennis niet om 'efkes' ne moteur over te lepelen. Laat staan dak weet wat er dan allemaal nog veranderd moet worden haha. Misschien ooit eens, wie weet ;-)
madre dio, wat een bak
Maar krijg het wel benauwd als ik dat vooronder bekijk. Vooral bij het gedacht dat wanneer der iets stuk gaat zowat de hele motor eruit moet zeker ?
madre dio, wat een bak
Maar krijg het wel benauwd als ik dat vooronder bekijk. Vooral bij het gedacht dat wanneer der iets stuk gaat zowat de hele motor eruit moet zeker ?
Hangt er van af, om de alternator te vervangen kan je gewoon via de de wielkassen gaan. Die slijklappen zijn dan weer een miserie, en ik kan het weten. Het zit inderdaad allemaal nogal dicht op elkaar in zo'n Integrale. Ik vind het al goed gevuld onder mijn motorkap en dat is exact de zelfde motorruimte als zo'n Integrale.
De vorige eigenaar van mijn Delta heeft een Thema SW staan en die kerel was vorige week nog bij mij thuis geweest. Als ik dat kan kopen als werkpaard. Er moet wel een nieuwe motor in.
Mooi hoor, maar als ik mocht kiezen dan toch liever de berlina (motor boeit mij nie, zolang het maar bleke alcantara is )
Zelfs de SW van de Kappa vind ik mooier als deze eigenlijk. Het spijtige is, de Thema heeft sowieso al een stevige 'ass' en da extra stuk carosserie doet in mijn ogen echt geen goed aan het geheel
Comment