Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LANCIA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beetje wat de civic vandaag is... binnen 20 jaar gaat iedereen daar ook zot van zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      in '84 vonden ze dit al lelijk hoor
      Ik vind het prachtig. Auto psychidelica als het ware!

Comment

• Het is een voorbeeld van: "zo lelijk dat het mooi geworden is"

Comment

• Comment

• geweldige wagentjes van lancia/autobianchi, vooral in hun Abarth-uitvoeringen
            iets van een 70pk zeker? In een auto die zo weinig weegt is dat echt een feest
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              geweldige wagentjes van lancia/autobianchi, vooral in hun Abarth-uitvoeringen
              iets van een 70pk zeker? In een auto die zo weinig weegt is dat echt een feest
              Serie 1 en 2 hadden 58pk maar vanaf dan inderdaad 70pk. Zal wel goed vooruit gaan denk ik. Ik heb 75pk en traag is 'ie niet als je wat in toeren gaat, natuurlijk geen sportwagen of zelfs geen turbodieselleasewagen prestaties, maar voor een 1300je is het niet traag. Zo'n A112 Abarth heeft maar 5 pk minder en weegt ook ongeveer 300 kg minder.

Comment

• Waar wachten ze nog op!!!!!!!!!

Over het merk Lancia wordt hier niet zoveel geschreven, en áls er dan wat over geschreven wordt, zijn het meestal de Lancia-babes. Het merk kampt al een tijdje met financiële problemen, maar nu het moederbedrijf Fiat de juiste weg lijkt ingeslagen te zijn met haar productportfolio (o.a. AR, Fiat, Maserati en Ferrari), heb ik er […]

Comment

• Dju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan
                  Want soms stoort het mij wel om zowat álles en iedereen te moeten laten voorbijgaan.
                  Maja, ik heb al meermaals gehoord dat die Abarthjes veel slechter waren qua betrouwbaarheid dan de Juniors
                  Heb hier trouwens veel te lang niemeer rondgesnuffeld
                  Overigens: die beige
                  Last edited by ; 23/09/2007, 21:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                    Dju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan
                    Want soms stoort het mij wel om zowat álles en iedereen te moeten laten voorbijgaan.
                    Maja, ik heb al meermaals gehoord dat die Abarthjes veel slechter waren qua betrouwbaarheid dan de Juniors

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 109KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 92KB.

Comment

Dju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan

2x a112 op beurs Leuven

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 146KB.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 152KB.

Comment

• Dju toch, alletwee de achterkanten vind ik mooier als die van irma :-)
                        God weet overigens wa ze der nog voor durven vragen, zeker die oudste Abarth !!

Comment

God weet overigens wa ze der nog voor durven vragen, zeker die oudste Abarth !!
                          4500 euro... maar toch ben ik God niet

die Elite was van een bezoeker en niet te koop

Comment

• De Aurelia. Had al in de jaren 50 een Transaxle overbrenging. Een van de eerste GT's. Z'n tijd ver vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

De Aurelia. Had al in de jaren 50 een Transaxle overbrenging. Een van de eerste GT's. Z'n tijd ver vooruit.
                              Ik weet in Gent een Aurelia GT staan waar de motor nog moet ingebouwd worden. Hij staat in een garage van iemand die vooral Subaru Mini Jumbo'tjes en zo verkoopt. Die Aurelia GT had zijn grootvader blijkbaar nog verkocht.

Comment

• Een oude Lancia Delta, of vergis ik mij? Gespot in noord-Italië.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                  Een oude Lancia Delta, of vergis ik mij? Gespot in noord-Italië.
                                  Nog een pre facelift. Ik dacht dat ik ongeveer de laatste had. Ziet er wel beter uit als de mijne, maar het klimaat is daar ook zachter. Die velgen kan ik ook kopen voor 150€, ze staan er wel onder vind ik.

Comment

• Italianen en electronica.
                                    Sinds vandaag kan je bij onze Dedra de snelheid van de pinker regelen met het rempedaal .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                      Italianen en electronica.
                                      Sinds vandaag kan je bij onze Dedra de snelheid van de pinker regelen met het rempedaal .
                                      Het zou me niet verbazen als uw remlichten dan ook mee aan en uit floepen
                                      Italiaantjes
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Iemand hier al eens gaan eten? http://www.lanciafoodlounge.com/
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Altijd fan geweest van het merk, als kleine pagadder m'n broeken versleten op 3 vette Lancia's (een gewone Delta, een Delta Integrale 8V, en een Thema 8.32), en ook op vandaag nog altijd fan van het merk.

En dat heeft geleid tot mijn "invloed" bij de aankoopbeslissing van 'n nieuwe auto voor m'n vriendin ... en in heb m'n zin gekregen. Vanaf morgen zijn wij eigenaar van een Lancia Ypsilon!

*blij*

'Ie zal knap staan naast m'n BMW '1, want 't is ook een zwarte, met een beetje chroom, en lichtgekleurde interieurbekleding. Nog velgjes vinden en 'ie is af.

Maar dat laatste is dus 't grote probleem .. zelfs op ebay.de vind je niks deftigs.

Comment

Working...
                                          X