beetje wat de civic vandaag is... binnen 20 jaar gaat iedereen daar ook zot van zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenin '84 vonden ze dit al lelijk hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtengeweldige wagentjes van lancia/autobianchi, vooral in hun Abarth-uitvoeringen
iets van een 70pk zeker? In een auto die zo weinig weegt is dat echt een feest
Comment
-
Waar wachten ze nog op!!!!!!!!!
Over het merk Lancia wordt hier niet zoveel geschreven, en áls er dan wat over geschreven wordt, zijn het meestal de Lancia-babes. Het merk kampt al een tijdje met financiële problemen, maar nu het moederbedrijf Fiat de juiste weg lijkt ingeslagen te zijn met haar productportfolio (o.a. AR, Fiat, Maserati en Ferrari), heb ik er […]
Comment
-
Dju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan
Want soms stoort het mij wel om zowat álles en iedereen te moeten laten voorbijgaan.
Maja, ik heb al meermaals gehoord dat die Abarthjes veel slechter waren qua betrouwbaarheid dan de Juniors
Heb hier trouwens veel te lang niemeer rondgesnuffeld
Overigens: die beige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan
Want soms stoort het mij wel om zowat álles en iedereen te moeten laten voorbijgaan.
Maja, ik heb al meermaals gehoord dat die Abarthjes veel slechter waren qua betrouwbaarheid dan de Juniors
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 109KB.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 92KB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDju dju dju, niemeer van die foto's van Abarthjes plaatsen, of tbegint weer te kriebelen om die moteur achter in de stal in orde te laten zetten (zoals in: nieuwe koppakking etc) en Irma een harttransplant te laten ondergaan
2x a112 op beurs Leuven
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 146KB.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 845x634 and weights 152KB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenGod weet overigens wa ze der nog voor durven vragen, zeker die oudste Abarth !!
die Elite was van een bezoeker en niet te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
De Aurelia. Had al in de jaren 50 een Transaxle overbrenging. Een van de eerste GT's. Z'n tijd ver vooruit.
Comment
-
Een oude Lancia Delta, of vergis ik mij? Gespot in noord-Italië.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenEen oude Lancia Delta, of vergis ik mij? Gespot in noord-Italië.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenItalianen en electronica.
Sinds vandaag kan je bij onze Dedra de snelheid van de pinker regelen met het rempedaal .
ItaliaantjesOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Iemand hier al eens gaan eten? http://www.lanciafoodlounge.com/Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Altijd fan geweest van het merk, als kleine pagadder m'n broeken versleten op 3 vette Lancia's (een gewone Delta, een Delta Integrale 8V, en een Thema 8.32), en ook op vandaag nog altijd fan van het merk.
En dat heeft geleid tot mijn "invloed" bij de aankoopbeslissing van 'n nieuwe auto voor m'n vriendin ... en in heb m'n zin gekregen. Vanaf morgen zijn wij eigenaar van een Lancia Ypsilon!
*blij*
'Ie zal knap staan naast m'n BMW '1, want 't is ook een zwarte, met een beetje chroom, en lichtgekleurde interieurbekleding. Nog velgjes vinden en 'ie is af.
Maar dat laatste is dus 't grote probleem .. zelfs op ebay.de vind je niks deftigs.
Comment
Comment