Wat was daar de cilinderinhoud van?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
En het blijft er maar slecht uitzien voor Rover:
Het Chinese Nanjing Automobile maakt dit jaar niet bekend wat de exacte plannen zijn met de failliete boedel van MG Rover. Na de overname van het merk beloofde Nanjing nog in 2005 te vertellen hoe ze denken om 1.200 banen in Groot-Brittannië te creëren in de oude fabriek in Longbride en in 2007 100.000 auto´s in het Verenigd Koninkrijk te produceren. Nanjing wacht nog met de plannen omdat tot nu toe niet genoeg financiën zijn gevonden en ook een nieuw managementteam heeft zich nog niet aangediend. Vorige maand kwam nog geld binnen, omdat Nanjing de merknaam Austin Healey uit de Rover-boedel verkocht aan het ambitieuze GB Sports Car. Nanjing neemt op de Chinese markt een negentiende plaats in. “Nanjing verliest zelfs in China marktaandeel. Hoe kun je verwachten dat ze Rover in Groot-Brittannië gezond kunnen maken, als zelfs de Britten er het bijltje bij hebben neergelegd,” aldus een anonieme kritische woordvoerder van een ander merk bij de BBC.
bron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeAls ik eerlijk moet zijn ben ik van de kwaliteit van m'n 206 meer tevreden dan van die 75 waar ik een week door gevoerd ben.
Ik zal zelfs meer zeggen toen ik m'n 206 gaan kopen ben heb ik ook gaan zien voor een rover 25 en buiten het ontbrken van een diesel ben ik afgesnapt op de nieuwe koplamen en de kitsherige afwerking binnenin. Ik zeg niet dat peugeot beter afgewerkt is binnen maar ze bieden een simpel degelijk autootje aan voord eprijs die je ervoor betaald en dat gevoel had ik bij rover niet. Dat is de reden waarom ze slecht verkopen, dat is de reden dat ze failliet zijn in mijn ogen.
Waarop baseer jij je uitspraken?
nu heb ik al in heel wat 206kes gezeten en net als mijn 200 doen ze hetzelfde: rammelen kraken en piepen. de eerste 75, ZT die rammelt kraakt en piept moet ik nog inkruipen. zoals jij afknapt op kitsherig interieur zo knap ik af op de verre vooruit in de 206, ik hou niet van dat "ik zit in een camionnete" gevoel. maar zoals altijd: persoonlijke smaak. Een 200, later de 25 is evengoed een klein degelijk auto'tje voor een erg schappelijke prijs. dat jij dat gevoel niet hebt kan natuurlijk zijn, en blijkbaar waren er nog anderen. zal eens de verkoopscijfers zoeken morgen.
vergelijk voor de aardigheid eens de kwaliteit van het leder uit de 25 en de 206
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusErg aardig maar wanneer iemand een autootje zoekt aan een voordeelprijs gaat ie daar toch geen lederen zetels voor kiezen...
tweedehands gezien heb je voor enkele euro's meer toch al een lederen interieur. het gaat hem trouwens niet over hoe goedkoop ze zijn, eerder over wat krijg ik voor mijn geld. zo heb je de keuze tussen een erg lege golf 4 of een luxueus uitgeruste 206 of 25. kwalitatief staan beide zeker onder de golf, maar tis maar wat je in ruil krijgt voor je geld.
Comment
-
Mja daar kan ik me niet over uitspreken natuurlijk. Ik ken niemand met een 200 dus heb er ook nog niet mee gereden.
Maar van kraken en piepen in het interieur heb ik toch weinig last hoor in m'n 206.
(behalve de hoedenplank maar dat komt door de zware boxkes van mij die er in hangen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkelhet is niet omdat je de goedkopere modelletjes opzoekt dat je geen geld hebt voor wat opties hé.
tweedehands gezien heb je voor enkele euro's meer toch al een lederen interieur. het gaat hem trouwens niet over hoe goedkoop ze zijn, eerder over wat krijg ik voor mijn geld. zo heb je de keuze tussen een erg lege golf 4 of een luxueus uitgeruste 206 of 25. kwalitatief staan beide zeker onder de golf, maar tis maar wat je in ruil krijgt voor je geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeWat is dan de ideale verhouding als ik vragen mag?
Een klasgenoot van vorig jaar zijn vader heeft een revisiebedrijf (met faam in de lease wereld) en wat daar allemaal binnenkomt? Ik wist niet dat een motor soms rap kapot was.
Ik zou zeggen: 2l:max 150pk commonrail
max 125pk PD-techniek
benzine mag wat meer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasNiet te veel power uit een kleine motor.
Een klasgenoot van vorig jaar zijn vader heeft een revisiebedrijf (met faam in de lease wereld) en wat daar allemaal binnenkomt? Ik wist niet dat een motor soms rap kapot was.
Ik zou zeggen: 2l:max 150pk commonrail
max 125pk PD-techniek
benzine mag wat meer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulledat heeft daar niets mee te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasNiet te veel power uit een kleine motor.
Een klasgenoot van vorig jaar zijn vader heeft een revisiebedrijf (met faam in de lease wereld) en wat daar allemaal binnenkomt? Ik wist niet dat een motor soms rap kapot was.
Ik zou zeggen: 2l:max 150pk commonrail
max 125pk PD-techniek
benzine mag wat meer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasWeet jij welke krachten de distributieriem van de VW TDI 130 te verwerken krijgt?
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasPost iets zinnigs als je dat weet en vergelijk het maar eens met de ketting van de 320d motor. Dan zal je begrijpen waarom ik Piech en Winterkom wil vragen waarom ze een riem toepassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasWeet jij welke krachten de distributieriem van de VW TDI 130 te verwerken krijgt? Post iets zinnigs als je dat weet en vergelijk het maar eens met de ketting van de 320d motor. Dan zal je begrijpen waarom ik Piech en Winterkom wil vragen waarom ze een riem toepassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulleen omdat lichter zijn + vele van de gebruikte materialen zijn sterker dan staal
Comment
Comment