Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
    Deze zijn van een goed niveau. Het koetswerk is net zo kraakvrij als een VW en het interieur is stevig afgewerkt. Het oogt mischien wel wat verouderd (modellen tot 2004) maar de kwaliteit is ok
    het koetswerk is kraakvrij maar het interieur niet, met dergelijke ophanging en de staat van het belgische wegennet is geen enkele wagen kraakvrij.
    niettegenstaande dat je oneindig veel plezier eraan beleefd

Comment

• Nog enkele mooie foto's van "mijn merk"

vooral dat interieur van die 600 is exclusief.
      Last edited by ; 10/12/2006, 23:43.

Comment

• Begin 2004 hadden we bijna de bestelbon getekend van een Streetwise

Ook twee jaar later blijf ik het een leuk auto'ke vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
          Begin 2004 hadden we bijna de bestelbon getekend van een Streetwise

Ook twee jaar later blijf ik het een leuk auto'ke vinden
          waarom dan niet gedaan?

ik vind het best een leuk wagentje, maar een beetje nutteloos. Ik verlaag mijn wagen liever wat voor het uitzicht en de wegligging. dan brengen zij een wagen op de markt die tien centimeter hoger staat... nuja, de stedelijke jungle kan soms erg ruig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
            waarom dan niet gedaan?
            Omdat we toen pas gebouwd hadden en we em toen nét niet konden betalen

Comment

• pech gehad

Comment

pech gehad
                Anders hadden we nu wel met twee weinig praktische wagens gezeten, allé... toch wat koffer betreft (de hond moet meekunnen en die was er twee jaar geleden nog niet )

bwa... het blijft een leuk auto

Comment

• Aan de kenners:

Waar kan je Rover series A+ motoren kopen in occasie? En kwanta kosta?

Comment

• Mijn overburen hebben een goud/brons-gekleurde 75 *kwijl*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Aan de kenners:

Waar kan je Rover series A+ motoren kopen in occasie? En kwanta kosta?
                      nieuw wel, maar in occasie... geen idee. probeer Callant in roeselare of BCP in de pinte eens.

of zeg mij wa ge specifiek zoekt, ik ken wel een a serie freak die misschien nog iets liggen heeft.

Comment

nieuw wel, maar in occasie... geen idee. probeer Callant in roeselare of BCP in de pinte eens.

of zeg mij wa ge specifiek zoekt, ik ken wel een a serie freak die misschien nog iets liggen heeft.
                        Nen motor voor in een mini.
                        dus 1275, liefst MPI, en als het enigszins mogelijk is, eentje met een Turbo op

Comment

Nen motor voor in een mini.
                          dus 1275, liefst MPI, en als het enigszins mogelijk is, eentje met een Turbo op
                          als je er graag wat meer vermogen uithaalt ben je in principe beter met een carburator versietje. zal eens rondvragen.
                          turbo kun je er altijd zelf opvijzen hé, das nu het grootste werk nie

Comment

als je er graag wat meer vermogen uithaalt ben je in principe beter met een carburator versietje. zal eens rondvragen.
                            turbo kun je er altijd zelf opvijzen hé, das nu het grootste werk nie
                            Bwa, tis me niet echt voor het vermogen te doen.

MPI is zuiniger, en daar kan je nog de originele John Cooper kit voor krijgen

Comment

Bwa, tis me niet echt voor het vermogen te doen.

MPI is zuiniger, en daar kan je nog de originele John Cooper kit voor krijgen
                              ik dacht voor de carbuversie ook hoor.

Comment

ik dacht voor de carbuversie ook hoor.
                                Op de site van john Cooper Garages staat enkel die voor de MPI nog maar.
                                1700£ en ze installeren hem voor u

Comment

Op de site van john Cooper Garages staat enkel die voor de MPI nog maar.
                                  1700£ en ze installeren hem voor u
                                  heb hier ergens zo ne catalogus en daar staat ie wel tussen. is welliswaar een jaartje ouder

Comment

heb hier ergens zo ne catalogus en daar staat ie wel tussen. is welliswaar een jaartje ouder
                                    Mja, ik zou eens een mail moeten sturen.
                                    Hoewel je voor die 1700£ volgens mij wel betere dingen kan vinden bij minisport. Alleen mis je dan de Cooper Handtekening natuurlijk...

Comment

Mja, ik zou eens een mail moeten sturen.
                                      Hoewel je voor die 1700£ volgens mij wel betere dingen kan vinden bij minisport. Alleen mis je dan de Cooper Handtekening natuurlijk...
                                      als je het voor de handtekening moet doen... het geeft natuurlijk wel wat meer flair als er John Cooper bij komt kijken. maar heb al wat getunede miniblokjes gezien en met een set nokkenassen, uitlaatje, luchtfilter en dubbele webers kom je ook al een heel eind 120 pk is zeer haalbaar

Comment

als je het voor de handtekening moet doen... het geeft natuurlijk wel wat meer flair als er John Cooper bij komt kijken. maar heb al wat getunede miniblokjes gezien en met een set nokkenassen, uitlaatje, luchtfilter en dubbele webers kom je ook al een heel eind 120 pk is zeer haalbaar
                                        150pk uit een MPI-Turbo door een kennis van mij.

Comment

150pk uit een MPI-Turbo door een kennis van mij.
                                          wrom geen vtec of hayabusa turbo conversie

Comment

Working...
                                          X