Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze zijn van een goed niveau. Het koetswerk is net zo kraakvrij als een VW en het interieur is stevig afgewerkt. Het oogt mischien wel wat verouderd (modellen tot 2004) maar de kwaliteit is ok
het koetswerk is kraakvrij maar het interieur niet, met dergelijke ophanging en de staat van het belgische wegennet is geen enkele wagen kraakvrij.
niettegenstaande dat je oneindig veel plezier eraan beleefd
Begin 2004 hadden we bijna de bestelbon getekend van een Streetwise
Ook twee jaar later blijf ik het een leuk auto'ke vinden
waarom dan niet gedaan?
ik vind het best een leuk wagentje, maar een beetje nutteloos. Ik verlaag mijn wagen liever wat voor het uitzicht en de wegligging. dan brengen zij een wagen op de markt die tien centimeter hoger staat... nuja, de stedelijke jungle kan soms erg ruig zijn
heb hier ergens zo ne catalogus en daar staat ie wel tussen. is welliswaar een jaartje ouder
Mja, ik zou eens een mail moeten sturen.
Hoewel je voor die 1700£ volgens mij wel betere dingen kan vinden bij minisport. Alleen mis je dan de Cooper Handtekening natuurlijk...
Mja, ik zou eens een mail moeten sturen.
Hoewel je voor die 1700£ volgens mij wel betere dingen kan vinden bij minisport. Alleen mis je dan de Cooper Handtekening natuurlijk...
als je het voor de handtekening moet doen... het geeft natuurlijk wel wat meer flair als er John Cooper bij komt kijken. maar heb al wat getunede miniblokjes gezien en met een set nokkenassen, uitlaatje, luchtfilter en dubbele webers kom je ook al een heel eind 120 pk is zeer haalbaar
als je het voor de handtekening moet doen... het geeft natuurlijk wel wat meer flair als er John Cooper bij komt kijken. maar heb al wat getunede miniblokjes gezien en met een set nokkenassen, uitlaatje, luchtfilter en dubbele webers kom je ook al een heel eind 120 pk is zeer haalbaar
Comment