Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eens wa schoon fotokes plaatste zi

Comment

Mijn pa rijdt met een Rover 416 Si (4 deurs).
      De auto is van 1997 en heeft ongeveer 107.000 km op de teller.

Voor hetgene we de auto gebruiken voldoet hij ruimschoots en we hebben er nog geen buitensporige kosten aan gehad.

Het interieur is the same als dat van een Honda Civic van enige generaties terug en de motor is ook Japans.
      De auto rijdt tamelijk vlot maar in de lage toeren is er niet veel te beleven maar éénmaal je naar de rode zone gaat (begint bij 7000 toeren) wordt het beestje wakker.

Het is de eerste Rover die we gehad hebben maar het zal er ook bij blijven. Niet dat we er niet tevreden over zijn maar mijn pa wil gewoon later terug een BMW als vervanging voor de Rover.

En dan hier een fotootje van de Rover

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgANA78Wi4eO4D!fxWqPIMDypMeGw7JrDeL9ZcUxYilO2RSYn MbBkqes90FQDjt8ZQEV*CDXdI!skYrH23!o5ISzauvExLjvK0t QOho0zgBFvVuzTSaGz5FvVsyTZoZ3/Rover%20416%20Si%20(1).JPG?dc=4675453251377427977[/img]
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Kga mijn MG monsterke is poste, effe foto's zoeken.

Comment

Dit is men MG-F

Comment

Schoon autoke, Mercules ! Is die Porsche ook van u ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
              Schoon autoke, Mercules ! Is die Porsche ook van u ?
              ja

Comment

Zeer mooie wagen Mercules, enkel de velgen vind ik minder passend (daarom niet lelijk hé) maar dat is natuurlijk puur eigen smaak.

ff off topic: welke motor hebt u zitten in die Porsche?

Ikzelf ben redelijk zot van een ZR 160
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

@ mercules: mooi wagen

Comment

Tegenwoordig vindt ik de meeste modellen van Rover niet zo mooi; alleen de Streetwise en de MG ZR zeggen me nog iets:

In het verleden dan vond ik de eerste 800 (ook toen bekend als Honda Legend) prachtig; echt prachtig en zeker in de 4-deurs uitvoering :o

Comment

onze mg zt cdti vliegt de deur uit wegens te hard en te oncomfortabel (dankzij het optionele sportchassis) maar het geluk is dat hij zal vervangen worden door een rover75 sterling cdti. al chance da hetgeen bmw of mercedes is geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
                        onze mg zt cdti vliegt de deur uit wegens te hard en te oncomfortabel (dankzij het optionele sportchassis) maar het geluk is dat hij zal vervangen worden door een rover75 sterling cdti. al chance da hetgeen bmw of mercedes is geworden.
                        Idd, op de Belgische wegen neem je beter niet de optionele sportophanging, de standaard ophanging van de ZT is al sportief (hard dus) genoeg.
                        Goede keuze, die Rover 75 Sterling CDTi. Is dat al het gefaceliftede model, of heb je een stockwagen van de vorige versie genomen?
                        Is wel een hele aanpassing, als je uit die harde ZT komt en dan die ultrazachte ophanging van de 75 voelt.
                        Mijn vader heeft ook een Rover 75 Luxury (vroegere benaming voor de Sterling) 2.0 CDT (zeer simpel gechipt tot een CDTi) Automatic. Heb je een handgeschakelde of een automatische bak?
                        Met jullie nieuwe wagen val je wel goed op in het hedendaagse grijs en Duitsgetinte verkeer (om bewonderende blikken te krijgen moet je vooral eens door Duitsland rijden).
                        Life's too short. Not to. Live it.
                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

tzal ne handgeschakelde zijn en nog niet het gefacelifte model. wel met houten stuur en het navigatiesysteem zal overgebouwd worden (dus de stuurbediening zal niet werken). Kleur is British racing green en terug naar simpele 15-duims velgen.
                          Dus na het sportieve zal nu een echt klassieke bak voor de deur komen, zal een verandering worden

Comment

Hoogstwaarschijnlijk zal het interieur van jouw ouders hun 75 er zo uitzien, niet? Dé Engelse wagen móet je natuurlijk in de combinatie British Racing Green-lichtbeige lederen interieur nemen. Nog altijd de beste combinatie, vind ik.
                            Mijn ouders hadden destijds voor de combinatie Moonstone Green-Aubergine Red interior gekozen, want anders zou ie te veel op de Volvo geleken hebben qua combinatie van kleuren.
                            Welke velgen zitten er op? Ik hoop voor uw ouders niet die van de eerste foto (de standaardvelgen van vroeger), want die zijn een ware nachtmerrie om te poetsen. Ik heb ze al dikwijls genoeg moeten doen . De velgen van de onderste genieten mijn voorkeur eigenlijk.

Van welk jaar is hun 75? Is dat een occasie of een stockwagen?
                            Indien het een occasie is, zouden ze best geen BMW-built 75(geproduceerd in Oxford) gekozen hebben, want de kwaliteit is toch wel wat minder ten opzichte van de 75's, door MG-Rover zelf gebouwd in Longbridge.

Comment

tis waarschijnlijk ne stockwagen 2004, het interieur is ook groen want wij hebben ne hond die af en toe met wagen mij reist en het beige zou er nog al snel bruin uitzien (de hond kennende met zijn vuil poten).
                              de velgen zullen standaard sterling velgen zijn aangezien mijn vader in zoiets echt geen geld (meer) wilt in steken, voor hem is de luxe van binnen net iets belangrijker dan de luxe die er van buiten af straalt.

Comment

Eventjes dit topic vanonder het stof uit halen om deze, toch wel knappe, foto's te laten zien.

Comment

Me laaik MG...( )

Comment

met zware vertraging komen hier dan eindelijk de foto's van onze rover 75 cdti sterling

Comment

Proper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den brakke
                                        Proper
                                        dieje alfa er naast hé

Comment

Mooie wagen, en het is gelukkig een LongBridge-built one zie ik, dus één van MG-Rover en niet van BMW.
                                          Wel spijtig van die Sony-HU, dat maakt het geheel een beetje minder compleet.

Comment

Working...
                                          X