Mooi, da leder is ook wel schoon, me die randjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofRover is uit, zoveel staat vast, maar nu zat ik met de vraag: heeft land rover ook maar enigzinds iets te maken met MG-Rover? Ik dacht van niet, maar ben niet zeker...
Voor Land Rover zelf zal het faillissement geen gevolgen hebben, want zij zijn volledig in handen van Ford. Het enige dat nu zou kunnen gebeuren is dat sommige dealers, die zowel MG-Rover als Land Rover verdeelden, noodgedwongen zullen moeten verdwijnen.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Life's too shortPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsJij kan daar precies nog mee lachen!
Waartoe mismanagement kan leiden... men had veel beter geld gestoken in de ontwikkeling van nieuwe betaalbare wagens i.p.v. het imago te proberen op te krikken via MG met die ultrasportieve versie en de deelname aan races.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof(bijvraag, zou je nog vervangstukken kunnen vinden wanneer er iets stuk gaat?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverEigenlijk toch spijtig dat wagens zoals deze gaan verdwijnen
Mijn vaders 75 was de beste wagen die hij tot nu toe gehad heeft, en hij is er zeker van dat hij voor dat geld nooit nog zo'n complete wagen zal kunnen krijgen.
En hij had dus blijkbaar gelijk: we zijn eens alle configurators afgegaan, en het enige dat in de buurt kwam was een Volvo S60 voor €36.000. Een Audi A6 of een Mercedes E (A4/C is te klein tegenover een 75) is gewoon huilen met de pet op; de optielijst is telkens bladzijden lang, en elke optie die hij in zijn Rover heeft kost hem telkens veel meer bij de Duitse merken, waardoor de uiteindelijke aankoopprijs van een A6/E, die beschikt over dezelfde rijkelijke uitrusting als zijn 75, ver boven zijn budget komt te liggen.
Vooral elektrische zetels met geheugen vanvoor, en een simpele automatische bak blijken zeer veel geld te kosten bij Duitse merken.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Een 75 is toch kleiner dan de vorige E-klasse en A6? Zit die niet eerder tss de A4 en de A6, en tussen de C en de E in? Overigens vind ik een C toch geen kleine wagen. Een A4 lijkt mij net iets kleiner.
Comment
Comment