Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi, da leder is ook wel schoon, me die randjes
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
      Mooi, da leder is ook wel schoon, me die randjes
      Idd, mooi interieur

Comment

Rover is uit, zoveel staat vast, maar nu zat ik met de vraag: heeft land rover ook maar enigzinds iets te maken met MG-Rover? Ik dacht van niet, maar ben niet zeker...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
          Rover is uit, zoveel staat vast, maar nu zat ik met de vraag: heeft land rover ook maar enigzinds iets te maken met MG-Rover? Ik dacht van niet, maar ben niet zeker...
          Land Rover zal zijn benzinemotoren, die oa al zeker in de Freelander liggen, elders moeten gaan zoeken. Zowel de 1.8- als de 2.5V6-motor komen van Powertrain, dat hoogstwaarschijnlijk mee in het faillissement zal komen te zitten. Maar wss zal Ford de ontwerpen van deze motoren alsnog overkopen om ze zelf verder te kunnen produceren.

Voor Land Rover zelf zal het faillissement geen gevolgen hebben, want zij zijn volledig in handen van Ford. Het enige dat nu zou kunnen gebeuren is dat sommige dealers, die zowel MG-Rover als Land Rover verdeelden, noodgedwongen zullen moeten verdwijnen.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Life's too short
            Peugeot 307 Sw 1.4HDI
            & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
            http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
            Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
              Life's too short
              Jij kan daar precies nog mee lachen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Jij kan daar precies nog mee lachen!
                Niet echt... waar is mijn smiliegebruik gebleven ? Maar ben nu ook geen lover, mijn moeder rijdt met een 600. En ik heb al eens met een MG (a.k.a. rammelbak) meegereden.
                Waartoe mismanagement kan leiden... men had veel beter geld gestoken in de ontwikkeling van nieuwe betaalbare wagens i.p.v. het imago te proberen op te krikken via MG met die ultrasportieve versie en de deelname aan races.
                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Wij hebben hier ook 3 jaar met een 600 gereden, een van de beste die we ooit gehad hebben (leasing: Peugeot 607, Rover 600, Volvo V40, Ford Galaxy). Jammer dat het over is, de 75 had mij ook wel iets gezegd als volgende :s

Comment

Wel laat ma bon: knappe wagen die 75 !! Mooie zetels en interieur. (op pag 3)

Comment

Is het nu niet de moment om goedkoop een Rover te kopen? (bijvraag, zou je nog vervangstukken kunnen vinden wanneer er iets stuk gaat?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                        (bijvraag, zou je nog vervangstukken kunnen vinden wanneer er iets stuk gaat?)
                        Dat heb ik vrijdag op het nieuws nog gehoord: dit zou geen probleem betekenen omdat de wisselstukken elders gemaakt worden (maar vraag me niet waar, want dat weet ik niet meer...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                          Dat heb ik vrijdag op het nieuws nog gehoord: dit zou geen probleem betekenen omdat de wisselstukken elders gemaakt worden (maar vraag me niet waar, want dat weet ik niet meer...)
                          caterpillar

Comment

Eigenlijk toch spijtig dat wagens zoals deze gaan verdwijnen:

MG ZR 160

MG ZS 180:

Comment

MG ZT 190:

MG ZT-T:

Comment

MG ZT 260:

Last edited by ; 17/04/2005, 22:55.

Comment

MG ZT 260:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker
                                    caterpillar
                                    Dat was em

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijver
                                      Eigenlijk toch spijtig dat wagens zoals deze gaan verdwijnen
                                      Tegen wie zegt ge het .

Mijn vaders 75 was de beste wagen die hij tot nu toe gehad heeft, en hij is er zeker van dat hij voor dat geld nooit nog zo'n complete wagen zal kunnen krijgen.
                                      En hij had dus blijkbaar gelijk: we zijn eens alle configurators afgegaan, en het enige dat in de buurt kwam was een Volvo S60 voor €36.000. Een Audi A6 of een Mercedes E (A4/C is te klein tegenover een 75) is gewoon huilen met de pet op; de optielijst is telkens bladzijden lang, en elke optie die hij in zijn Rover heeft kost hem telkens veel meer bij de Duitse merken, waardoor de uiteindelijke aankoopprijs van een A6/E, die beschikt over dezelfde rijkelijke uitrusting als zijn 75, ver boven zijn budget komt te liggen.
                                      Vooral elektrische zetels met geheugen vanvoor, en een simpele automatische bak blijken zeer veel geld te kosten bij Duitse merken.
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Een 75 is toch kleiner dan de vorige E-klasse en A6? Zit die niet eerder tss de A4 en de A6, en tussen de C en de E in? Overigens vind ik een C toch geen kleine wagen. Een A4 lijkt mij net iets kleiner.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Er zal voor de freaks niets anders opzitten dan hun huidige Rovers en MG'tjes te koesteren , wat ze volgens mij ook wel zullen gaan doen

Comment

Working...
                                          X