Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
    Ben even niet mee... een nieuwere versie? Ze zijn toch falliet...?
    Uhuh, ze WAREN inderdaad failliet, maar Nanjing, een Chinese autobouwer, heeft het hele goedje opgekocht. En die Chinezen beweren dat ze de MG TF en de MG ZT ZEKER laten terugkeren .
    Hoe het met de andere modellen en met de naam "Rover" zit, da's nog niet definitief bepaald, omdat SAIC (eigenaar productierechten Rover 25 en 75), BMW (eigenaar merknaam "Rover") en Honda (eigenaar productierechten Rover 45/MG ZS) moeilijk doen en waarschijnlijk voor een langdurig juridisch staartje gaan zorgen.

    Als je tijd én goesting hebt, moet je deze thread eens doorlopen :
    http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?p=726806
    Last edited by sibi; 01/08/2005, 13:43.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
      Oorspronkelijk geplaatst door sibi
      Wat doet een mens bij zo'n k*tweer? Juist ja, zijn website updaten .


      Dus 'k heb een overzichtje gemaakt van alle (modernere) Rovers:

      http://users.skynet.be/bk259658/ --> in de kolom links op "MG & Rover" onder "Pictures" klikken, dan het Rover-logo aanklikken, en dan krijg je een overzicht van alle modellen waarvan ik fotomateriaal op het net heb gezet.

      Mijn laptop staat vol pics van MG & Rover (echt tonneeeuh foto's ), dus het kan best zijn dat die pagina's binnenkort uitbreiden; 'k heb nu gewoon de mooiste geplaatst .


      Vandaag of morgen is MG aan de beurt !!!
      MG F, TF & SV zijn nu ook online geplaatst .
      'k Denk dat je het met bovenstaande link wel zult vinden zeker .
      En ook de rest van het gamma heb 'k nu online gegooid .

      In totaal zijn het zo'n 500-tal foto's, schat ik. Ze zijn natuurlijk mooi opgedeeld per model, en ook met de facelift van MY '04 heb 'k rekening gehouden .
      Nu, als er ergens een foto verkeerd geplaatst zou zijn (of een verkeerd titeltje of zo), laat het me hier dan weten aub .

      Ow ja; aan de andere MG-, en ook de Roverfreaks: zijn er misschien nog prototypes die'k stomweg ben vergeten?
      De MG-renstal laat ik voor wat het is hoor (voorlopig dan toch ). 'k Heb anders wel foto's van de übergeile ZT 520 (ja, die normaal de DTM zou meerijden ).
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
        En ook de rest van het gamma heb 'k nu online gegooid .

        In totaal zijn het zo'n 500-tal foto's, schat ik. Ze zijn natuurlijk mooi opgedeeld per model, en ook met de facelift van MY '04 heb 'k rekening gehouden .
        Nu, als er ergens een foto verkeerd geplaatst zou zijn (of een verkeerd titeltje of zo), laat het me hier dan weten aub .

        Ow ja; aan de andere MG-, en ook de Roverfreaks: zijn er misschien nog prototypes die'k stomweg ben vergeten?
        De MG-renstal laat ik voor wat het is hoor (voorlopig dan toch ). 'k Heb anders wel foto's van de übergeile ZT 520 (ja, die normaal de DTM zou meerijden ).


        niet slecht gemaakt

        Comment


        • "Life's too short. Not to. Live it."


          Ik snap die slogan nie!!! Leg het mij eens uit..
          Misschien is mijn Engels niet goed genoeg ofwel ben ik gewoon loemp

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
            Ow ja; aan de andere MG-, en ook de Roverfreaks: zijn er misschien nog prototypes die'k stomweg ben vergeten?
            1985: MG EX-E


            1986: ROVER CCV

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
              "Life's too short. Not to. Live it."


              Ik snap die slogan nie!!! Leg het mij eens uit..
              Misschien is mijn Engels niet goed genoeg ofwel ben ik gewoon loemp
              Ach ja, het is inderdaad een nogal filosofisch zinnetje, maar in feite komt het op hetzelfde neer als "Carpe diem".
              Een ruwe vertaling van de spreuk zou ik dan ook als volgt formuleren:
              "Het leven is te kort. Niet om te verkorten. Beleef het nú."

              'k Zou dus zeggen dat de spreuk inhoudt dat je een MG nú in huis moet halen, i.p.v. het uit te stellen tot je oude dag. MG was en wordt immers nog altijd aanzien als een merk voor oudere bebaarde kroegbezoekende Britten, die hun zondag willen doorbrengen met de lokale MG-club . Terecht? Misschien wel, misschien niet, 'k zou het dus niet kunnen zeggen.

              Die spreuk zou dus een verjonging van het merk moeten aankondigen (wat destijds ook gebeurd is met vooral de ZS en de ZR, maar ook met de ZT).
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Uhm, zo ver ben 'k niet teruggegaan hé . Anders zou'k de Rover 200, 400, 600, 800, ... ook moeten vermelden (en mijn webspace is quasi vol ).
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                  Uhm, zo ver ben 'k niet teruggegaan hé . Anders zou'k de Rover 200, 400, 600, 800, ... ook moeten vermelden (en mijn webspace is quasi vol ).
                  Ah ok, maar ik heb je onderschrift voor een deeltje *gestolen* zou ik dat mogen houden?

                  Als je echt wil dat ik het weg doe, zal ik het wel wegdoen.
                  Last edited by ; 11/08/2005, 23:59.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                    Uhm, zo ver ben 'k dus niet teruggegaan hé . Anders zou'k de Rover Mini, Estate & Tourer, 100, 200, 400, 600, 800, ... ook moeten vermelden hé (bovendien is mijn webspace quasi vol ).

                    En die twee prototypes heb 'k toch nooit gekend, 'k ben immers zelf al maar van '85 . Laten we zeggen da'k mij heb beziggehouden met de MG's & Rovers van na '94-'95.

                    Maar allez, 'k zal ze er nog bijzetten voor de volledigheid , want in feite waren die prototypes een beetje de voorbode van het latere MG- en Rovergamma hé. Dus zóooo misplaatst zouden ze op mijn website niet zijn.
                    Life's too short. Not to. Live it.
                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                      Ah ok, maar ik heb je onderschrift voor een deeltje *gestolen* zou ik dat mogen houden?

                      Als je echt wil dat ik het weg doe, zal ik het wel wegdoen.
                      Vreemd, 'k heb blijkbaar dubbel gepost . Ach ja, maakt niet uit.
                      (En ja, 'k heb wel degelijk op "Edit" geklikt hoor .)

                      Bwa, houd dat onderschrift maar hoor . 'k Vind het zelfs juist plezant dat de MG-freaks van AW dezelfde hebben .
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                        Bwa, houd dat onderschrift maar hoor . 'k Vind het zelfs juist plezant dat de MG-freaks van AW dezelfde hebben .
                        Bedankt!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                          Voilà, die futuristische vehikels heb 'k dan ook maar online geplaatst :

                          http://users.skynet.be/bk259658/mg_rover.html

                          Bij beide merken staan ze onder "Other ..." ; vier fotootjes van elk .
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                            Voilà, die futuristische vehikels heb 'k dan ook maar online geplaatst :

                            http://users.skynet.be/bk259658/mg_rover.html

                            Bij beide merken staan ze onder "Other ..." ; vier fotootjes van elk .
                            Knap werk! Hier heb je veel tijd ingestoken denk ik.

                            Ik zou dit ook wel willen op men homepage maar dan ga ik dat weer "stelen" van u of namaken, dus ik zal het zo maar houden.

                            Comment


                            • Knappe Foto!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                Knap werk! Hier heb je veel tijd ingestoken denk ik.

                                Ik zou dit ook wel willen op men homepage maar dan ga ik dat weer "stelen" van u of namaken, dus ik zal het zo maar houden.
                                Bedankt !!

                                Ja, er is eigenlijk toch wel wat tijd ingekropen hoor . Vooral het bepalen welke foto's ik allemaal online zou zwieren duurde wel een tijdje ('k heb er namelijk wel een redelijk aantal), en dan moest ik ook nog al die foto's resizen hé (Thank God there's IrfanView ).
                                Eenmaal je de template hebt, is de website maken zelf kinderspel natuurlijk. Vooral het voorbereidende werk vergt dus veel aandacht en tijd .

                                Ach, als je er zin in hebt, mag je gerust een gelijkaardige site maken hoor. Het zou me absoluut niet storen, 'k zou dan zelfs op mijn website een linkje naar de jouwe zetten. Is dat niet lief van mij ?

                                Er zijn op het internet foto's genoeg op te vinden als je daadwerkelijk één zou maken .
                                Hier alvast enkele leuke links voor fotomateriaal:
                                http://gallery.mg-rover.org/
                                http://www.xpower-mg.com/gallery/ (aanrader !!!)
                                http://bilddatenbank.mgrover.de/bilddb/ (supersite met véél knappe wallpapers, en dat voor MG-Rover Duitsland )
                                http://www.austin-rover.co.uk/ (niet zozeer voor foto's, maar wel voor informatie)
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                                  Bedankt !!

                                  Ja, er is eigenlijk toch wel wat tijd ingekropen hoor . Vooral het bepalen welke foto's ik allemaal online zou zwieren duurde wel een tijdje ('k heb er namelijk wel een redelijk aantal), en dan moest ik ook nog al die foto's resizen hé (Thank God there's IrfanView ).
                                  Eenmaal je de template hebt, is de website maken zelf kinderspel natuurlijk. Vooral het voorbereidende werk vergt dus veel aandacht en tijd .

                                  Ach, als je er zin in hebt, mag je gerust een gelijkaardige site maken hoor. Het zou me absoluut niet storen, 'k zou dan zelfs op mijn website een linkje naar de jouwe zetten. Is dat niet lief van mij ?

                                  Er zijn op het internet foto's genoeg op te vinden als je daadwerkelijk één zou maken .
                                  Hier alvast enkele leuke links voor fotomateriaal:
                                  http://gallery.mg-rover.org/
                                  http://www.xpower-mg.com/gallery/ (aanrader !!!)
                                  http://bilddatenbank.mgrover.de/bilddb/ (supersite met véél knappe wallpapers, en dat voor MG-Rover Duitsland )
                                  http://www.austin-rover.co.uk/ (niet zozeer voor foto's, maar wel voor informatie)
                                  inderdaad de sites die jij opsomt zijn zeer interessant voor de MGRover-liefhebber.

                                  PS: wanneer komt er bij jou eens een ...... (zwerver of Morris garages product)

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                                    inderdaad de sites die jij opsomt zijn zeer interessant voor de MGRover-liefhebber.

                                    PS: wanneer komt er bij jou eens een ...... (zwerver of Morris garages product)
                                    Moest ik geen student zijn, en dus een vast inkomen hebben: direct!!!

                                    Maar ik ben nog student, en moet het dus doen met hetgeen mijn ouders mij aanbieden. Dat wil dus zeggen dat ik, samen met mijn zus, hun wagens overerf.
                                    Zo is het met mijn huidige Volvo S40 gegaan, en zo zal het (wss) ook met de Rover 75 van mijn vader gaan.

                                    De Volvo is van midden '96 en heeft tot midden '00 dienst gedaan voor mijn vader, die toen zijn Rover kreeg. Van midden '00 tot eind '03/begin '04 had 'ie voor mijn moeder dienst gedaan, totdat zij haar MG gekregen heeft.
                                    En ja, sinds eind '03/begin '04 doet 'ie dus dienst voor de kinderen des huizes (meestal voor mij ).
                                    Dit verklaart enerzijds het hoge km-aantal (220.000 km op dit moment, het meerendeel is door mijn vader afgelegd), en anderzijds de relatief lage onderhoudskosten, vermits mijn vader zijn wagens perfect onderhoudt (en ik doe dan gewoon verder zoals hij het tot dan deed ).

                                    Dus ja, de volgende zal dan de Rover worden, tenzij 'ie daar toch nog een mooi prijsje voor zou kunnen krijgen. Maar daar vrezen we dus voor: Rover is sowieso niet echt waardevast, en met het in Chinese handen vallen..., bovendien is het een automaat wat niet echt gemakkelijk kwijt te geraken is.

                                    Nu, we gaan zien hé.
                                    Moest de Rover toch weggaan, en moest ik de Volvo dan toch houden, da's geen straf hé. Ik weet wat ik aan onze wagen heb, en 'k mag op mijn jonge leeftijd absoluut niet klagen.

                                    Moest de Rover in onze handen vallen (zus en ik), dan zal ik hem met plezier aanvaarden. 'k Zal wel een traantje wegpinken als ik de Volvo zie wegrijden, want het was toch mijn eerste wagen, de wagen waar ik alles mee geleerd heb, de wagen waar ik superveel tijd in gestoken heb,... .
                                    Maar dan komt de Rover in het vizier natuurlijk: 75 Luxury, CDT automaat, Moonstone Green exterieur en Aubergine interieur, cruise control, autom. dimmende binnenspiegel, achteruitrijsensoren, ... . Op (wss) 21-jarige leeftijd een droom, vind ik, en een serieuze stap vooruit in vgl. met de Volvo.
                                    Verzekering zal even duur zijn als voor de Volvo (Volvo: 115pk, Rover: 116pk), brandstofkosten zullen lager zijn (is wel voor de rekening van mijn ouders). Onderhouds- en herstellingkosten zullen wel een stukkie hoger liggen, vrees ik (en herstellingen zijn wel eens nodig ).


                                    Vraag is natuurlijk wel voor wanneer dit gaan zijn. Mijn vader wacht af wat de Chinezen gaan doen, en wil dan ook nog afwachten hoe de kwaliteit van die nieuwe Rovers (of Austins, whatever) gaat zijn.
                                    Tegen volgende zomer zou 'ie zijn keuze moeten maken, maar voor Rover wil hij best nog eventjes wachten, want zijn 75 is de beste, meest comfy, ... wagen die hij tot nu toe gehad heeft.
                                    Laten de Chinezen het afweten, dan zal het zoeken worden.

                                    Komen in aanmerking volgens hem: huidige Rover 75 (desnoods in MG-livrei ), Jaguar X (hét alternatief naast de 75), Chrysler 300C, Saab 95 (grote kanshebber), Volvo S60 (idem), nieuwe Volvo C70 (laten we hopen van niet ).
                                    Een Citroën C6 is ook bij hem opgekomen, maar dan zouden ze wel met een goedkopere instapversie moeten komen, want voor dat geld van de huidige instapversie zou 'ie zich onmiddelijk een Jag S gaan kopen natuurlijk.

                                    Ach ja, het is nog afwachten. Maar ik ken mijn vader goed genoeg om nu al te kunnen zeggen dat als het géén Rover of MG wordt, het een Jaguar zal worden.
                                    Sinds zijn 75 moet 'ie namelijk niks meer weten van de zakelijke Zweden of Duitsers. Kwalitatief staan die inderdaad een stuk hoger (ontken ik zeker niet), maar voor hem, en ook voor mij, zijn dat saaie confectiewagens, wagens waar Jan en alleman mee rondbolt en wagens waar te weinig aandacht wordt besteed aan het vertoeven in de wagen zelf. Europese wagens zijn inderdaad toegespitst op het rijden zelf, i.t.t. de Britten en de Amerikanen die zich meer toespitsen op de andere dingen die je in/met een wagen kunt doen.


                                    Ik heb gelezen dat je een '05 ZT CDTi hebt gekocht? Is anders ook niet mis hé .
                                    'k Had mijn ouders nog aangeraden om zo eentje te kopen i.p.v. die MG TF Stepspeed, die ze nu hebben. Maar ze hebben niet geluisterd natuurlijk , 'k had hen nochtans duidelijk gezegd dat het concept in feite al van '96 dateert.
                                    Assemblage laat dus te wensen over (dingen vallen spontaan uit elkaar, tapijt laat soms los,...), materiaal is verouderd qua uitzicht, airco is erbarmerlijk weggewerkt (was immers niet verkrijgbaar in '96),... . Enige pluspunten zijn het design van het exterieur (nog altijd zeer hedendaags, vind ik), en het weggedrag/motor/versnellingsbak (rijden zelf dus).
                                    Gelukkig moet 'ie dienst doen voor mijn moeder, en die verdraagt dus veel van een wagen. Mijn vader daarentegen : bij het minste getril in de wagen gaat 'ie naar de garage om het weg te krijgen (viel best nog mee bij zijn 75).
                                    Last edited by sibi; 29/09/2005, 09:18.
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                                    Comment


                                    • Wat lees ik,trekt er iemand de kwaliteit van de Rover-paarden in vraag. Ik ben aan mijn derde Rover en die zijn pakken beter dan de zogezegd degelijke anderen hoor.


                                      John,

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door John Starley
                                        Wat lees ik,trekt er iemand de kwaliteit van de Rover-paarden in vraag. Ik ben aan mijn derde Rover en die zijn pakken beter dan de zogezegd degelijke anderen hoor.


                                        John,
                                        Idd, dat lees je goed .
                                        Als MG-Roverliefhebber, en dat ben ik dus in hart en nieren, moet je ook hun slechte kanten durven toegeven.

                                        Rovers zijn niet slecht hoor, maar ook op mijn vaders 75 zie ik spleten en gaten die er niet horen te zijn: carrosserieonderdelen die niet perfect op elkaar aansluiten, stukken van de middenconsole die een paar mm meer naar voren komen, een motorkap die links een paar mm lager ligt dan rechts,... .
                                        Ok, dat doet niets aan de levensduur van een wagen, maar ik had het toch veel liever op zijn Europees gezien, zeg maar. En ik heb het dan nog niet eens gehad over het interieur van mijn moeders TF hé .

                                        Ook kleine breuken vallen redelijk vaak voor: een pompje van de airco tot twee maal toe kapot, het slot van de achterportier moest opeens vastgedraaid worden, bulb-failures à volonté, laatst ook nog een airbag-failure gehad op de terugweg van Z-Frankrijk, versnellingsbakolie geloosd tijdens het rijden,... . Als dat allemaal onder garantie gebeurt, kan het mij niks schelen hoor, maar als het na de garantieperiode op hetzelfde elan voortgaat, dan kost het je wel een pak duiten.
                                        De TF van mijn moeder is nog in garantie (heeft ook nog maar 20.000km), en heeft al twee breuken gehad: centrale vergrendeling kapot, en een darmpje van de airco slecht aangesloten--->vocht kwam in het tapijt terecht--->tapijt had drie dagen nodig om volledig te drogen.


                                        Het verbaast mij dus eigenlijk niet dat ze failliet zijn gegaan, want hun producten stonden op een laag peil. Moesten ze nu nog de correcte prijs hebben, OK. Maar de TF van mijn moeder kostte om en bij de
                                        €34.000 en als je weet dat je voor dat geld een veel beter afgewerkte TT Roadster of Z4 kan kopen (basis, maar soit), ja dan weet je het wel.
                                        De mensen zijn niet dom hé . Rationeel gezien moeten ze gewoon voor de Duitsers gaan, gewoon omdat ze voor die prijs op een veel hoger niveau afgewerkt zijn.

                                        Vroeger was dat niet zo het geval, maar sinds de lancering van de 75 is het alleen maar bergaf gegaan. De 200, 400 en vooral de 600 en 800 waren parels van wagens, die bovendien kwalitatief hoog stonden aangeschreven. De 75 was een goede poging, maar in de fabriek is het misgelopen. De assemblage was namelijk niet echt dat, en da's zeer spijtig voor zo'n prachtig gestylede automobiel.


                                        Wie koopt er dan een Rover of MG?
                                        Juist ja, mensen zoals jij en ik. Mensen die al die minpunten er met plezier bijnemen, en altijd een oogje zullen toeknijpen wanneer er weer iets aan hun vehikel scheelt. Mensen die weten waar het bij Rover en MG om draait, en da's dus allesbehalve afwerking, hetgeen waar de Duitsers zoveel belang aan hechten. Mensen die in een auto een gezellige, comfortabele verblijfplaats zoeken i.p.v. een koele, louter op sportiviteit en zakelijkheid gerichte sfeer.


                                        De Chinezen hebben dus véél werk voor de boeg, en wat ze zeker niet mogen doen is op hetzelfde elan verderdoen, want dan wordt het weer niks. Rover en MG moeten vooral qua kwaliteit en afwerking een superboost krijgen. In design en charme zijn ze nog altijd heer en meester, enkel de afwerking moet dus een paar trapjes hoger geraken.
                                        Enkel en alleen dan gaan zij weerwerk tegen de Duitse hiërarchie kunnen bieden. Duitsers missen de charme en gezelligheid, maar hebben de afwerking en juist daar hechten de kopers tegenwoordig veel belang aan. Een Rover met Duitse afwerking zou gegarandeerd een succes worden. Britse charme en gezelligheid (of sportiviteit voor MG) met de Duitse degelijkheid, da's een succesformule als je het mij vraagt.

                                        Ik ben echt benieuwd naar hoe het zal uitdraaien. Ik hoop dat de Chinezen de juiste instelling hebben, en zich toeleggen op het kwalitatieve. Laat het designen maar aan de Engelsen over.

                                        Maar ik vrees er eigenlijk wel een beetje voor, want ik lees her en der dat ze de TF terug in productie zouden willen gaan brengen. Slechte beslissing als je het mij vraagt; die wagen is qua afwerking totaal niet meer van deze tijd en is dringend aan vervanging toe. Het enige model dat ze nog zouden kunnen verderproduceren is de 75/ZT omdat die toch nog enigzins goed te noemen is, en ook qua design niet echt achterholt. Alle andere modellen mogen ze van mijn part stante pede uit de modellenlijst schrappen, want dat zijn bijna museumstukken geworden.
                                        Dus: 75/ZT terug in productie brengen, en de rest vervangen, te beginnen met de 45/ZS om terug een rol in de Golf-klasse te kunnen spelen. En daarna stelselmatig de rest van het gamma introduceren.


                                        Ik hoop dat het hen lukt, want MG is voor mij nog altijd het meest legendarische, het meest sportief-betaalbare merk ooit.
                                        En ooit wil ik een goed afgewerkt exemplaar in mijn bezit hebben .
                                        Last edited by sibi; 29/09/2005, 17:00.
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                                        Comment


                                        • sibi,
                                          de afwerking van Duitse auto's is idd op een hoog niveau maar technische storingen hebben die merken ook hho (distributiriemen VAG bv)
                                          daarenboven kan ik mijn ZT op weinig of geen afwerkingspuntjes bekritiseren

                                          Comment

                                          Working...
                                          X