Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Maserati???????



    Volgens mij is er iets misgelopen met de telling....
    Een Maserati is dikwijls een zondags auto en daardoor komen er ook geen problemen bij voor.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
      Een Maserati is dikwijls een zondags auto en daardoor komen er ook geen problemen bij voor.
      Dat zal wel moeten, want ik ken 3 mensen die het ooit gedurfd hebben een Maserati (coupe) als dagdagelijks vervoermiddel te nemen, en er zelfs meer problemen mee hadden dan met Aston Martin...

      Comment


      • Is er ergens hier in Belgie nog een MG Rover (of wat dan ook) garage? Ik heb horen zeggen dat er in Antwerpen nog iets is...

        Comment


        • Ik dacht dat er hier iemand op het forum zit wiens ouders(denk ik) een MG-Rover garage hebben... Brittish car center noemt het dacht ik. Op de Antwerpse steenweg van Mechelen naar Antwerpen.

          2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

          Comment


          • bij alle oude dealers kan je nog steeds terecht

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
              Ik dacht dat er hier iemand op het forum zit wiens ouders(denk ik) een MG-Rover garage hebben... Brittish car center noemt het dacht ik. Op de Antwerpse steenweg van Mechelen naar Antwerpen.
              Klopt als een bus. Indien je van mechelen komt is het net voorbij die Dodge/Alfa/Fiat garage. Ze verkopen zelfs nog Rovers volgens mij want er staan er toch nog enkele in de toonzaal.

              Comment


              • Hier ben ik...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Hier ben ik...
                  Voila, dat was'm dus

                  2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

                  Comment





                  • SV (1000 pk) (klik op de thumbnail)

                    Last edited by ; 01/06/2006, 19:20.

                    Comment


                    • Een dikke 10 jaar geleden was ik nog 'n autosnotterke, maar dit was een van m'n favoriete wagens:






                      Klassieke schoonheid, en best snel met de turbomotor!


                      Er was 'n 220 turbo Cup in Engeland waaraan onze (intussen betreurde) landgenoot Philip Verellen deelnam. Ik herinner me spectaculaire wedstrijden op TV
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                        Een dikke 10 jaar geleden was ik nog 'n autosnotterke, maar dit was een van m'n favoriete wagens:






                        Klassieke schoonheid, en best snel met de turbomotor!


                        Er was 'n 220 turbo Cup in Engeland waaraan onze (intussen betreurde) landgenoot Philip Verellen deelnam. Ik herinner me spectaculaire wedstrijden op TV
                        Zoals vele modellen van MGRover erg onderschat. Destijds had iedereen het over de G60 modellen van VW terwijl deze eigenlijk veel beter was. Tot groot spijt van sommige zijn ze echter ten onder gegaan.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Echte auto-fan
                          Zoals vele modellen van MGRover erg onderschat. Destijds had iedereen het over de G60 modellen van VW terwijl deze eigenlijk veel beter was. Tot groot spijt van sommige zijn ze echter ten onder gegaan.
                          de rover mocht dan wel een snellere motor hebben, hij kon langs geen kanten z'n vermogen kwijt aan de grond

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            de rover mocht dan wel een snellere motor hebben, hij kon langs geen kanten z'n vermogen kwijt aan de grond
                            Ik vind de aandrijving van Rover toch wel best aangenaam hoor. Over het rijgedrag van mijn fourty-five ben ik zeer erg te spreken.

                            Comment


                            • ik rijd zelf ook nooit op de spits, dus last van een zwevende voortrein zal ik niet hebben

                              maar de 200 coupe turbo was géén sportwagen, al had hij wel de prestaties...in tegenstelling tot een corrado die met de g60 maar matig presteerde maar wel minder tractieproblemen had (zelfs met de vr6 viel dat nog mee)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                de rover mocht dan wel een snellere motor hebben, hij kon langs geen kanten z'n vermogen kwijt aan de grond
                                dat is indd wel één van de knelpunten van de 220 coupé. hij was te onderstuurd. maar gele koni's doen wonderen heb ik al mogen ervaren.

                                om thomaas uit een ander topic even te overtuigen:
                                Brm met T16 conversie:


                                zr turbo:


                                en zo zijn er nog vele voorbeelden.

                                Bijkomend voordeel: de zr en brm kunnen het vermogen wel aan de grond zetten. De meesten zitten rond de 250 pk en bijgevolg kun je een pak mensen nogal raar doen kijken.

                                Comment


                                • Ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk was,alleen niet zo simpel als jij zei (plug and play) en daar blijf ik bij.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                                    Ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk was,alleen niet zo simpel als jij zei (plug and play) en daar blijf ik bij.
                                    dan wordt het tijd dat je het eens probeert. er zijn motorophangingskitjes verkrijgbaar om alles mooi op zijn plek te krijgen. radiator vormt ook geen probleem. als je de ECU dan ook nog eens hebt ben je zo klaar. liefst ook stravere ophanging monteren.

                                    Een KV6, das een pak lastiger

                                    Comment




                                    • Helaas is ie verongelukt

                                      Comment


                                      • Een sprankeltje hoop voor sommigen hier:

                                        Longbridge hopes hit

                                        Production will begin again at MG's spiritual home of Longbridge - but on a far smaller scale than hoped.



                                        Nanjing Automotive Corporation, which bought the marque in 2005 for £53million, has announced it will employ around 150 people to work on the cars it plans to build from early 2007.

                                        As it revealed the new look for MG dealers worldwide, Nanjing said after an initial £10m investment, the plant will be used to assemble up to 15,000 TFs sent from its Chinese factory in kit form every year. The Transport and General Workers' Union was unhappy with the news: before MG Rover's collapse, 6,000 people built 100,000 cars a year.

                                        Comment


                                        • kweet niet als dat goed nieuws is. ik denk niet dat de meeste mg-rover fans zitten te wachten op een oud chinees afkooksel. tijd zal raad geven

                                          Comment

                                          Working...
                                          X