Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasEen Maserati is dikwijls een zondags auto en daardoor komen er ook geen problemen bij voor.
Comment
-
Ik dacht dat er hier iemand op het forum zit wiens ouders(denk ik) een MG-Rover garage hebben... Brittish car center noemt het dacht ik. Op de Antwerpse steenweg van Mechelen naar Antwerpen.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIk dacht dat er hier iemand op het forum zit wiens ouders(denk ik) een MG-Rover garage hebben... Brittish car center noemt het dacht ik. Op de Antwerpse steenweg van Mechelen naar Antwerpen.
Comment
-
Een dikke 10 jaar geleden was ik nog 'n autosnotterke, maar dit was een van m'n favoriete wagens:
Klassieke schoonheid, en best snel met de turbomotor!
Er was 'n 220 turbo Cup in Engeland waaraan onze (intussen betreurde) landgenoot Philip Verellen deelnam. Ik herinner me spectaculaire wedstrijden op TV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzEen dikke 10 jaar geleden was ik nog 'n autosnotterke, maar dit was een van m'n favoriete wagens:
Klassieke schoonheid, en best snel met de turbomotor!
Er was 'n 220 turbo Cup in Engeland waaraan onze (intussen betreurde) landgenoot Philip Verellen deelnam. Ik herinner me spectaculaire wedstrijden op TV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Echte auto-fanZoals vele modellen van MGRover erg onderschat. Destijds had iedereen het over de G60 modellen van VW terwijl deze eigenlijk veel beter was. Tot groot spijt van sommige zijn ze echter ten onder gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobode rover mocht dan wel een snellere motor hebben, hij kon langs geen kanten z'n vermogen kwijt aan de grond
Comment
-
ik rijd zelf ook nooit op de spits, dus last van een zwevende voortrein zal ik niet hebben
maar de 200 coupe turbo was géén sportwagen, al had hij wel de prestaties...in tegenstelling tot een corrado die met de g60 maar matig presteerde maar wel minder tractieproblemen had (zelfs met de vr6 viel dat nog mee)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobode rover mocht dan wel een snellere motor hebben, hij kon langs geen kanten z'n vermogen kwijt aan de grond
om thomaas uit een ander topic even te overtuigen:
Brm met T16 conversie:
zr turbo:
en zo zijn er nog vele voorbeelden.
Bijkomend voordeel: de zr en brm kunnen het vermogen wel aan de grond zetten. De meesten zitten rond de 250 pk en bijgevolg kun je een pak mensen nogal raar doen kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasIk heb nooit gezegd dat het onmogelijk was,alleen niet zo simpel als jij zei (plug and play) en daar blijf ik bij.
Een KV6, das een pak lastiger
Comment
-
Een sprankeltje hoop voor sommigen hier:
Longbridge hopes hit
Production will begin again at MG's spiritual home of Longbridge - but on a far smaller scale than hoped.
Nanjing Automotive Corporation, which bought the marque in 2005 for £53million, has announced it will employ around 150 people to work on the cars it plans to build from early 2007.
As it revealed the new look for MG dealers worldwide, Nanjing said after an initial £10m investment, the plant will be used to assemble up to 15,000 TFs sent from its Chinese factory in kit form every year. The Transport and General Workers' Union was unhappy with the news: before MG Rover's collapse, 6,000 people built 100,000 cars a year.
Comment
Comment