Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al zo dikwijls zien rijden en nog nooit een foto genomen.
Ik ken de types van MG niet zo goed, dus je moet zelf maar uitvissen wat voor een het is .
Het is een zwarte sedan, en hij heeft een spoiler op het kofferdeksel en een TAXI ding op z'n dak .
Het LAND ROVER topic vond ik niet, dus ik stel het hier maar:
bij mijn vriendin zien ze een range TDV6 wel zitten, echter, ik zie deze nie meer in de prijslijst staan.
Verkopen ze die niet meer?
Die is nooit verkocht geweest....
Enkel de Sport heeft een V6.
De gewone rijdt nog steeds met dat kutding van BMW...
Hoewel ze bij Landrover.be dit beweren
Turbodieselmotor
De vertrouwde 3.0 liter turbodieselmotor in lijn levert 130 kW en 390 Nm aan koppel om progressieve kracht en verfijning te leveren voor een geraffineerde rijervaring. Zijn brandstofverbruik is net zo geraffineerd: een volle tank gaat maar liefst 885 km mee.
Hopelijk gaat dit niet door en worden die spleetogen eens goed wijsgemaakt dat ze er niets van gaan verkopen.
+++ Volgend jaar moet het dan toch echt gebeuren: de terugkeer van MG. Maar anders dan de oorspronkelijke positionering (en die van genenverwant Roewe) wordt het nieuwe MG geen luxe merk, maar zal het haar modellen vooral op prijs gaan verkopen. Oftewel: de nieuwe eigenaar Nanjing Automobile zoekt de rechtstreekse confrontatie met de Zuid Koreaanse automerken. Dit belooft weinig goeds voor het verfijningniveau van de opgewarmde ZR en ZT, noch voor de te gebruiken plastic kwaliteit, maar goed, daar staat dus een schappelijk prijskaartje tegenover. De terugkeer van MG naar de Verenigde Staten is voor 2008 gepland.+++
ik vraag me trouwens af welke motoren ze gaan gebruiken. De Oorspronkelijke motoren zijn bij SAIC en de diesels en V8's zijn bij andere constructeurs.
Dit vind ik echt slecht nieuws. Trouwens zouden ze beter Seat kopen ofzo. Sat heeft al een budget naam. MG's gaan ze toch nooit verkocht krijgen als budget auto's.
Comment