Hier ook mss is vragen. Heeft hier iemand foto's van een 'Rover' Mini Cooper met een centrale, ovale uitlaat?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenAl foto's van je nieuwe rover thomas?
Als je de bmw 320d coupé pré-order annuleerd voor deze moet hij toch wel knap zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenAl foto's van je nieuwe rover thomas?
Als je de bmw 320d coupé pré-order annuleerd voor deze moet hij toch wel knap zijn.
daarjuist trouwens nog zo een MG zt met M3 velgen gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZijn er nog voldoende wisselstukken voor een Rover 75 te vinden (nieuw)
Worden nog gemaakt door Caterpillar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Daar wordt veel in 't zwart gedaan, zou dat er iets mee te maken hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEcht? Ja we twijfelen tussen de aankoop van een Rover 75 break of een Avensis break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk denk dat die 75 sneller zal breaken dan die Avensis.
Alhoewel, mooie wagen hoor full-option wagen is van 2002, de Avensis is van 2004(optie's geen idee) maar die heeft dan weer meer kilometers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendaarjuist trouwens nog zo een MG zt met M3 velgen gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten't Zal wel ne zot geweest zijn!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenals je een diesel opt oog hebt zorg dat het een cdti is en geen cdt.
ik zou uitkijken naar een mg zt omdat die sportiever zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenoei, wat is het verschil tussen een cdti en een cdt als ik vragen mag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIs Thomaaas ziek?
edith: zieker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenKijk eens in mijn onderschrift. "Klik" op de link.
Zou 'ie zich schamen?
Terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenJa, heb het daarnet bekeken.
Zou 'ie zich schamen?
Terecht.
Comment
Comment