Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• on-topic:

ik zou een Rover 75 serieus verkiezen boven een Avensis. Motorisch zijn ze beide erg betrouwbaar,de Rover is echter veel verfijder. Op gebied van weggedrag: tja Rover staan bekend als de beste FWD auto's hé.

De afwerking: de Rover staat zo veel boven die Jap hé....

Go for it: Rover 75 cdti Tourer.

cdti/cdt: mmotorisch gelijk op uitzondering elektronische sturing. Een cdti zal mischien (nog) iets betrouwbaarder zijn dan een cdt en heeft 40Nm meer koppel.

Comment

• Voor wanneer wordt de E92 verwacht, THOMaas?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
        Op gebied van weggedrag: tja Rover staan bekend als de beste FWD auto's hé.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Voor wanneer wordt de E92 verwacht, THOMaas?
          deleted

de keuze (de wagen zal dit weekend de onze worden) is gevallen op een stokwagen Rover 75 cdti Sterling Odyssea Bleu. full-option.

vermoedlijk kan ik volgende week mischien al pics posten.

Tja,the MGRover love never dies hé

Comment

een stokwagen Rover 75 cdti Sterling Odyssea Bleu. full-option.
            Een stokwagen is dat zo'n ding zoals een kinderfiets waar je achteraan een stok kan insteken die papa kan vasthouden terwijl je op twee wielen leert rijden?

Comment

• weet je wat de keuze bepaalt heeft.

Er was een trouwfeest in het park nabij ons hé met allemaal mafiosi Bmw's met goedkope brol tuning.

En thuis vonden ze dat een Rover zo veel meer stijl had hé. En ik moet ze wel beamen. Als ik in die 13 jaar oude 600 rij voel ik me nog steeds goed.
              Terwijl het bij de Duitse premium merken toch een probleem wordt eens de wagen een jaar of 7 om geen sjonnie/vreemdelingen/maffia imago te hebben hé.

Bovendien is deze wagen super uitgerust (leder,alles elektrisch,cd-lader,lichtmetalen velgen,el airco,....)

Comment

Een stokwagen is dat zo'n ding zoals een kinderfiets waar je achteraan een stok kan insteken die papa kan vasthouden terwijl je op twee wielen leert rijden?
                Hij staat nog steeds bij BCC. Ze hadden een bod gemaakt,maar dat was niet aanvaard en uiteindelijk gaan wij toch akkoord met de prijs daar er nog 390 eur afgegaan is.

23500 voor een full-option 75 cdti is toch niet veel hé

Comment

on-topic:

ik zou een Rover 75 serieus verkiezen boven een Avensis. Motorisch zijn ze beide erg betrouwbaar,de Rover (is) was echter veel verfijder. Op gebied van weggedrag: tja Rover (staan) stond bekend als de beste FWD auto's hé.

De afwerking: de Rover (staat) stond zo veel boven die Jap hé....

Go for it: Rover 75 cdti Tourer.

cdti/cdt: mmotorisch gelijk op uitzondering elektronische sturing. Een cdti zal mischien (nog) iets betrouwbaarder zijn dan een cdt en heeft 40Nm meer koppel.

effe edith losgelaten. Zij heeft het minder moeilijk met de verleden tijd.
                  De Avensis is een wagen met toekomst. De Rover is begraven.

Comment

Hij staat nog steeds bij BCC. Ze hadden een bod gemaakt,maar dat was niet aanvaard en uiteindelijk gaan wij toch akkoord met de prijs daar er nog 390 eur afgegaan is.

23500 voor een full-option 75 cdti is toch niet veel hé
                    Voor enkele euro's meer heb je een avenis met euro-4-motor. Die voldoet dan aan de huidige milieunormen. Én 5 jaar garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Voor enkele euro's meer heb je een avenis met euro-4-motor. Die voldoet dan aan de huidige milieunormen. Én 5 jaar garantie.

maar die nooit zo comfortabel gaat zijn,die nooit zo verfijnd gaat zijn,die nooit zo stil gaat zijn en die nooit zoveel stijl gaat hebben.

Comment

maar die nooit zo comfortabel gaat zijn,die nooit zo verfijnd gaat zijn,die nooit zo stil gaat zijn en die nooit zoveel stijl gaat hebben.
                        't Is geen Yaris, hé.
                        Trouwens, hoe zit het met die testrit die je aan Caractere had beloofd?

Comment

Tiens, en ik die dacht dat de nieuwe generatie grote Toyota's en Lexussen bekend stonden voor hun absolute stilte in 't interieur en hun verfijnde en degelijke afwerking. Hoe 'n mens zich kan vergissen.

Hoeveel testkilometers heb jij eigenlijk al met een Avensis gereden?

Comment

't Is geen Yaris, hé.
                            Trouwens, hoe zit het met die testrit die je aan Caractere had beloofd?

De Yaris wordt om persoonlijke rede niet meer aan mij toevertrouwd.

Comment

Tiens, en ik die dacht dat de nieuwe generatie grote Toyota's en Lexussen bekend stonden voor hun absolute stilte in 't interieur en hun verfijnde en degelijke afwerking. Hoe 'n mens zich kan vergissen.

Hoeveel testkilometers heb jij eigenlijk al met een Avensis gereden?
                              Hoeveel jij met een Rover 75. Er zijn slechtere auto's dan een Avansis zenne. Ik denk bv aan een Laguna of een Primera,....maar een Rover 75 is toch nog wel dat ietsje meer denk ik

Comment

Hebt ge 'm in de friet gereden?

Comment

Hoeveel jij met een Rover 75. Er zijn slechtere auto's dan een Avansis zenne. Ik denk bv aan een Laguna of een Primera,....maar een Rover 75 is toch nog wel dat ietsje meer denk ik
                                  Daar gaat het niet om. Antwoord gewoon op m'n vraag.

Comment

Wat is dat toch weer héééél erg toevallig. Man man man.

Comment

Daar gaat het niet om. Antwoord gewoon op m'n vraag.

een 15 tal mischien. Is geen slechte auto hé. Rijdt mischien zelfs beter dan een Mercedes C250.

Comment

Hebt ge 'm in de friet gereden?
                                        nee nee.

Comment

weet je wat de keuze bepaalt heeft.

Er was een trouwfeest in het park nabij ons hé met allemaal mafiosi Bmw's met goedkope brol tuning.

En thuis vonden ze dat een Rover zo veel meer stijl had hé. En ik moet ze wel beamen. Als ik in die 13 jaar oude 600 rij voel ik me nog steeds goed.
                                          Terwijl het bij de Duitse premium merken toch een probleem wordt eens de wagen een jaar of 7 om geen sjonnie/vreemdelingen/maffia imago te hebben hé.

Bovendien is deze wagen super uitgerust (leder,alles elektrisch,cd-lader,lichtmetalen velgen,el airco,....)
                                          Daar moet ik u eigenlijk gelijk in geven, er zijn hier nu enkele E36 M3's op het forum gekomen en iedereen is daar wild van. Ik vind dat eerlijk gezegd lelijke shoarmabakken En nu mijn mond met zeep spoelen om ambras te vermijden

Comment

Working...
                                          X