Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
    een BMW rijdt het leukst
    een Jaguar is het stijlvolst
    een Honda is het betrouwbaarst

In een MG of Rover worden ze alle 3 gecombineerd
    Dit is een grote tegenstrijdigheid:
    als een MG of Rover alle 3 combineert, dan is een MG of Rover én leukst, én het stijlvolst én het betrouwbaarst. Wat doe je dan met die BMW, Jaguar en Honda?
    En als een MG of Rover dat allemaal is/was, waarom zijn ze dan kopje onder gegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

En als een MG of Rover dat allemaal is/was, waarom zijn ze dan kopje onder gegaan?

Een Rover was niet modern genoeg (op technisch gebied maar vooral op gamma) om zich te meten met de concurentie.

Comment

• ik vergelijk vanaf heden een Rover met een Lada, meer ben ik niet wijzer geworden uit dat gedoe hier.

In die verstandhouding natuurlijk dat een Lada betrouwbaarder is

Allé, alvast veel succes met je aankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
          ik vergelijk vanaf heden een Rover met een Lada,

dat is weer een beeld van een vinger krijgen en arm nemen hé. Ik ben de eerste om toe te geven dat een Rover niet modern was. Verouderd zelfs in zekere zin.

Maar pakweg een BMW 5 E39 is nu ook verouderd hé,echter overtreft ie de E60.

Comment

• Eigenlijk zou ik eens graag met een rover rijden. Gewoon om te weten hoe dat nu aanvoelt, liefst een 75 en liefst een CDTI. Heb eigenlijk er nog nooit mee gereden, zelfs niet als passagier. Ik hoor echter veel slechte dingen erover, enkel Thomaas, Frekkel en enkele andere zijn er voorstanders. Dat maakt een mens toch eens curieus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              Eigenlijk zou ik eens graag met een rover rijden. Gewoon om te weten hoe dat nu aanvoelt, liefst een 75 en liefst een CDTI. Heb eigenlijk er nog nooit mee gereden, zelfs niet als passagier. Ik hoor echter veel slechte dingen erover, enkel Thomaas, Frekkel en enkele andere zijn er voorstanders. Dat maakt een mens toch eens curieus.
              Ik ben er zeker van dat THOMaas je met plezier zal uitnodigen om een ritje te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
                dat is weer een beeld van een vinger krijgen en arm nemen hé. Ik ben de eerste om toe te geven dat een Rover niet modern was. Verouderd zelfs in zekere zin.

Maar pakweg een BMW 5 E39 is nu ook verouderd hé,echter overtreft ie de E60.
                een E39 een E60 overtreffen ? Op welk vlak ?

't is hier precies nog niet gedaan

Comment

Ik ben er zeker van dat THOMaas je met plezier zal uitnodigen om een ritje te maken.

toch zal ik zijn verzoek met een negatief antwoord moeten beantwoorden. Met alle respect tot Thomaas, maar die jonge wil ik het liefst niet naast mij als ik rij of meerij.

Comment

Dat is het leuke aan een discussie met THOMaas, dat is zoals met Duracell-batterijen... hij blijft maar gaan.

Comment

Eigenlijk zou ik eens graag met een rover rijden. Gewoon om te weten hoe dat nu aanvoelt, liefst een 75 en liefst een CDTI. Heb eigenlijk er nog nooit mee gereden, zelfs niet als passagier. Ik hoor echter veel slechte dingen erover, enkel Thomaas, Frekkel en enkele andere zijn er voorstanders. Dat maakt een mens toch eens curieus.
                      ik zou eerst en vooral zeggen: drive it.

De Rover 75 is een onovertroffen auto van comfort in zijn prijsklasse. De motor hoor je niet, de zetels zitten erg lekker en allle echte comfort-items zijn aanwezig. (enkele nutteloze moderne dingen zoals een key-less entry,... zal je moeten missen). het rijden in een Rover 75 is terecht komen in een andere wereld. Je vergeet de prestatiedrang en je voelt je onmiddellijk thuis.
                      Voor mij is een Rover in het algemeen thuis komen. Je moet geen speciaaltjes verwachten,maar al het noodzakelijke is er en je voelt dat je mag vertrouwen.

Comment

een E39 een E60 overtreffen ? Op welk vlak ?

Stevigheid,afwerking. Bekijk de bekleding maar eens...

Comment

Wel geloof het of niet, maar een kennis met wie ik vroeger naar brussel poolde had zo een 75 van zijn ouders met die eerste generatie 320d motor.

Was een mooie auto binnenin omwille van het leder en de houtafwerking. Echter wegligging, herverkoopwaarde, ...

En het verbruik viel ook dik tegen. Mijn 320d (136pk) verbruikte toen 6,5liter/100km

die rover zat aan dik 8 liter op hetzelfde traject

Comment

• Om terug te komen op verouderd. Eigenlijk is dat zelfs relatief.

Als je bv een verkoopstopper als de Mégane gaat vgllen met een Rover 45 kom je mischien tot de conclusie dat de Renault met zijn modern uiterlijk en zijn leuke snufjes de beste is....MAAR als het key-less entry stuk is ben je blij dat de Rover opengaat met zijn sleutel. En als je in een scherpe bocht komt zal je smile als de wagen met zijn bompa-look maar met wish-bone onderstel het ruimte schip met starre as afdroogt zenne.

Comment

.

herverkoopwaarde, ...

Verschrikkelijk bij een Rover hé.

Comment

als de Mégane gaat vgllen met een Rover 45

Vogelen?

Comment

Vogelen?
                                  jij bent ook de plezantste thuis hé

Comment

jij bent ook de plezantste thuis hé

Hoe weet jij dat?

Comment

ik zou eerst en vooral zeggen: drive it.

De Rover 75 is een onovertroffen auto van comfort in zijn prijsklasse. De motor hoor je niet, de zetels zitten erg lekker en allle echte comfort-items zijn aanwezig. (enkele nutteloze moderne dingen zoals een key-less entry,... zal je moeten missen). het rijden in een Rover 75 is terecht komen in een andere wereld. Je vergeet de prestatiedrang en je voelt je onmiddellijk thuis.
                                      Voor mij is een Rover in het algemeen thuis komen. Je moet geen speciaaltjes verwachten,maar al het noodzakelijke is er en je voelt dat je mag vertrouwen.
                                      Dat was bij die eerste 75 modellen toch wat anders...

Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
                                      Stevigheid,afwerking. Bekijk de bekleding maar eens...
                                      Meegaan met uwe tijd. Een E60 mag er dan niet zo robuust uitzien, maar door gebruik van nieuwe moderne materialen zeker even stevig...om maar niet te zeggen STEVIGER

Ik vind niet dat je ook kan zeggen dat een E60 slecht afgewerkt is. En geloof me, we hebben thuis 2 E39's gehad ( 525tds en 525d) en een E60 als firmakar.

Comment

• ik zal is aan maxime moeten vragen of hij dat is niet kan regelen, want ik denk niet dat ze dat zo gemakkelijk laten doen aangezien ik totaal geen interesse in kopen heb.

Maxime, als je dit leest...vraag het is aub.

Comment

• [QUOTE=BMWE46;1522778
                                          Ik vind niet dat je ook kan zeggen dat een E60 slecht afgewerkt is. En geloof me, we hebben thuis 2 E39's gehad ( 525tds en 525d) en een E60 als firmakar.[/QUOTE]

Een E60 is verre van slecht afgewerkt hé. Integendeel. Maar de E39 was toch nog beter hé

Comment

Working...
                                          X