Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    ik zal is aan maxime moeten vragen of hij dat is niet kan regelen, want ik denk niet dat ze dat zo gemakkelijk laten doen aangezien ik totaal geen interesse in kopen heb.

Maxime, als je dit leest...vraag het is aub.

Dan moet je er eentje kopen hé. Als den onze weg is staan er nog ne grijze tourer nieuw en ne rode executive SE met ZT onderstel directie wagen.

Correct me if wrong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
      Een E60 is verre van slecht afgewerkt hé. Integendeel. Maar de E39 was toch nog beter hé
      een E39 vond ik klassiek, een E60 is strakker... En ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin niet warm liep van de E60. Nu is dat echter een totaal ander verhaal.

dus de E39 is echt niet beter in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
        een E39 vond ik klassiek, een E60 is strakker... En ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin niet warm liep van de E60. Nu is dat echter een totaal ander verhaal.

dus de E39 is echt niet beter in mijn ogen.
        beter zeg ik niet. Laat ons zeggen wat steviger binnenin

maar ik wou gewoon bewijzen dat hoewel het ontwerp al wat jaartjes heeft een auto nog erg goed kan zijn.

Comment

• Leuk

Ik heb al met een Rover 75 gereden, niet slecht maar een E46 rijdt duidelijk sportiever. Maar qua prijs zit een 75 wel goed. Al zou ik nooit eentje kopen, niet mijn stijl.

THOMaas, geloof je echt in dat onderschrift van je?
          Ieder zijn idealen natuurlijk, en op zich doe je daar niemand kwaad mee.

Proficiat met je nieuwe ZT, als jij er maar plezier mee hebt.

Comment

tja,de Rover 75 is een uitgerijpt model en we vertrouwen de wagen eigenlijk. Er zal minstens één jaar garantie op zitten.
            Op een nieuwe auto? Dat zal dan toch minstens 2 jaar moeten zijn.

Mvg,
            FramF

Comment

Dan moet je er eentje kopen hé. Als den onze weg is staan er nog ne grijze tourer nieuw en ne rode executive SE met ZT onderstel directie wagen.

Correct me if wrong

Sorry, maar desondanks dat ik net zoals u nog studeer, kan ik mij geen nieuwe auto('s) aanschaffen. Moest dit wel kunnen stond een rover 75 laag op mijn verlanglijstje. Zo een auto past helemaal niet bij mij.

Comment

weet je wat de keuze bepaalt heeft.

Er was een trouwfeest in het park nabij ons hé met allemaal mafiosi Bmw's met goedkope brol tuning.

En thuis vonden ze dat een Rover zo veel meer stijl had hé. En ik moet ze wel beamen. Als ik in die 13 jaar oude 600 rij voel ik me nog steeds goed.
                Terwijl het bij de Duitse premium merken toch een probleem wordt eens de wagen een jaar of 7 om geen sjonnie/vreemdelingen/maffia imago te hebben hé.

Bovendien is deze wagen super uitgerust (leder,alles elektrisch,cd-lader,lichtmetalen velgen,el airco,....)

Prachtig!
                Het is hard, maar eigenlijk heb je voor 80% gelijk!

Comment

• *edit*
                  Last edited by ; 07/12/2006, 17:40.

Comment

De betrouwbaarheid van een R40 durf ik zonder blozen één van de beste van Europa noemen.

Bij JD-power was de Rover 75 de beste europese wagens tussen allemaal Hondas en Toyotas.

Ook hier scoort Rover erg goed:

http://www.autozine.nl/enquete_resultaat.html
                    Maar Toyota's zijn toch helemaal niet betrouwbaar?
                    Volgens mij is er gesjoeffelt.

Comment

• ttn, als ge es wilt meekarren in een BRM moede maar es afkomen
                      met een 75 kan ik niet helpen maar met een ZT misschien wel

al die zeikerds die bmw met rover vergelijken en tot de intelligente conclusie komen dat een bmw sportiever rijdt: proficiat
                      vergelijk in het vervolg met MG, en kom tot heel andere conclusies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                        ttn, als ge es wilt meekarren in een BRM moede maar es afkomen

al die zeikerds die bmw met rover vergelijken en tot de intelligente conclusie komen dat een bmw sportiever rijdt: proficiat
                        MG is de sportafdeling en die moet je vergelijken met de M-modellen van BMW. Dus je zit er zelf naast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          MG is de sportafdeling en die moet je vergelijken met de M-modellen van BMW. Dus je zit er zelf naast.
                          MG is, voor zover ik weet, nog steeds 'Morris Garages' en heeft niets te maken met een sportafdeling van Rover.

Alpina en Ruf zijn ook geen tjoeners he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                            ttn, als ge es wilt meekarren in een BRM moede maar es afkomen

ik appreciëer je aanbod. Misschien in de kerstvakantie. Ik zal u contacteren in één van de volgende weken

bedankt
                            Last edited by ; 07/12/2006, 23:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              MG is, voor zover ik weet, nog steeds 'Morris Garages' en heeft niets te maken met een sportafdeling van Rover.

Alpina en Ruf zijn ook geen tjoeners he
                              Dat weet 'k. Ik zei ook nergens dat 't de sportafdeling van rover is, hé.

Comment

Dat weet 'k. Ik zei ook nergens dat 't de sportafdeling van rover is, hé.

Van wat dan

MG heeft (nuja, had) zich geprofileerd als sportief, Engels merk.
                                BMW als sportief Duits merk.

Perfect vergelijkbaar imho.

Toch als je niet verwacht dat MG gaat winnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Van wat dan

MG heeft (nuja, had) zich geprofileerd als sportief, Engels merk.
                                  BMW als sportief Duits merk.

Perfect vergelijkbaar imho.

Toch als je niet verwacht dat MG gaat winnen..
                                  Meeste MG's hebben toch 'n grotere cilinderinhoud dan de meeste BMW's die rondrijden. Ik vind dat je pas kan vergelijken met +/- gelijke waarden.

Comment

Meeste MG's hebben toch 'n grotere cilinderinhoud dan de meeste BMW's die rondrijden. Ik vind dat je pas kan vergelijken met +/- gelijke waarden.

MG TF = 1.8
                                    MG ZT CDTI = 2.0 (van BMW zelfs dacht ik)
                                    MG ZR = 1.8
                                    MG ZS = 2.5
                                    MG ZT = 2.5 of 4.6

Enkel die 4.6 is groter dan de vergelijkbare BMW...

Comment

• tja,weer een hele discutie.

Maar om even terugtekomen op de vgl Rover/MG vs BMW.

Natuurlijk zal BMW winnen. De meeste modellen van Rover zijn een pak ouder. Maar dat neemt niet weg dat een MG/Rover product een wagen is met vele voordelen tov de concurentie.

Zo durf ik hier voor de volle waarheid vertellen dat de onderstellen van Rover nog steeds erg up-to-date zijn en hun tijd ver vooruit zijn.

Als je kijkt naar de andere Duitse autoconstructeur: Audi.

Laten we eens een vgl opstellen van een verkoopstopper als de A4 tov de MG ZT (een complete misllukking op gebied van verkoop).

Wat biedt de A4 nu meer dan de ZT?
                                      -wegligging?: zeker niet. Een A4 droog je in eendere welke bocht af met een ZT
                                      -motor?: ook niet hé. De TDI motoren komen bij mij nog niet aan een commonrail van BMW zenne. (geluiddemping;lineariteit:betrouwbaarheid)
                                      -uitrusting?: No way,in de A4 moet je bij-wiijze-van-spreken nog betalen voor een stuur
                                      ....

Ik kan zo 1000 en 1 voorbeeldjes geven.

Terwijl jullie niet beschaamd zijn om een ZT V8 die minder als de helft van een M5 kost naast elkaar te zetten

.....Tja,ik begrijp niet waarom men Rover altijd zo wil bekritisren.

Comment

Maar dat neemt niet weg dat een MG/Rover product een wagen is met vele voordelen tov de concurentie.
                                        Welke concurrentie?
                                        MG/Rover bestaat NIET meer. Ze zijn hun oud ijzer aan het verkopen en daarna is het definitief gedaan ermee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                          Welke concurrentie?
                                          MG/Rover bestaat NIET meer. Ze zijn hun oud ijzer aan het verkopen en daarna is het definitief gedaan ermee.

dit is weer zo een onopbouwende post hé,net als dat onderschrift van jou.
                                          en seffens heb ik het weer gedaan zenne

Comment

Working...
                                          X