Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
    dit is weer zo een onopbouwende post hé
    Neen, dit is de realiteit.
    Om te kunnen concurreren, moet je een bestaande firma hebben. MG/Rover bestaat niet meer, dus ze kunnen niet meer concurreren met andere firma's.
    Is toch niet moeilijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Welke concurrentie?
      MG/Rover bestaat NIET meer. Ze zijn hun oud ijzer aan het verkopen en daarna is het definitief gedaan ermee.
      maar dat neemt niet weg dat je geen goeie zaken kan doen
      oud ijzer zou ik het niet noemen, aangezien ze goed rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
        maar dat neemt niet weg dat je geen goeie zaken kan doen

wij weten beter hé man

Comment

wij weten beter hé man
          Laat ze maar zeveren...

Comment

• idd,wij gaan ze niet meer trachten te overhalen hé
            .....
            Ze weten niet wat ze missen

Comment

Om te kunnen concurreren, moet je een bestaande firma hebben. MG/Rover bestaat niet meer, dus ze kunnen niet meer concurreren met andere firma's.
              Daar geef ik je wel gelijk ik.

Maar dan rij ik toch nog steeds liever rond in volgens jouw "oud ijzer".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                Figure of speech.

Comment

wij weten beter hé man
                  toen Rover failliet ging heb ik altijd gezegd dat ik nooit van mn leven een rover ging kopen...
                  Tot als je eens een toerke gaat maken en dan naar de prijzen/uitrusting kijkt

Comment

• THOMaas, ben jij geboren op 8 januari 1986?

Comment

• Jongens jongens, zo ruziemaken...

't Is heel simpel lijkt me. Indien je geen doodgeverfde liefhebber tot in de kist bent van MG Rover en je zoekt een degelijke tweedehandswagen met veel plaats, mooie afwerking voor niet veel geld: dan zou ik gerust nog een Rover kopen. Voor 't geld moet je 't niet laten.

MAAR

Indien ik een nieuwe wagen zou kopen of geld niet de belangrijkste factor is ga ik resoluut voor een bestaand merk met nieuwere, zuinigere, en milieu-vriendelijkere motoren, met hedendaagse techniek en actieve veiligheid. Je kan nu éénmaal niet ontkennen dat er sinds Rover falliet gegaan is er al heel wat betere en nieuwere techniek is bijgekomen. Waarom dan nog investeren in iets dat tov de concurentie steeds meer achteruit zal gaan...

Occasie: I don't care, rover of niet.
                      Nieuw: bestaand merk.
                      Simpel.

Comment

• Ik vind zo'n MG ZT en MG TF heel mooie wagens. Maar ik zou ze zelf nooit kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Jongens jongens, zo ruziemaken...
                          Ik maak helemaal geen ruzie.
                          Voor de rest heb je volledig gelijk.

Comment

• ///weg
                            Last edited by ; 08/12/2006, 11:56.

Comment

• EDIT...

Last edited by ; 08/12/2006, 12:06.

Comment

THOMaas kan toch helemaal geen rood geven?
                                Nope, zelfs geen groen

Aja, hij kan wel groen geven, maar dan komt er een grijs bolleke te staan omdat ie zelf geen al te beste reputatie heeft

Comment

-motor?: ook niet hé. De TDI motoren komen bij mij nog niet aan een commonrail van BMW zenne. (geluiddemping;lineariteit:betrouwbaarheid)
                                  Mag ik dit even weerleggen?
                                  En neen THOMaas, ik ben ABSOLUUT geen VW liefhebber...

Wat dieselmotoren betreft zijn de Volkswagen diesels op dit moment nog steeds de referentie wat betrouwbaarheid betreft... Dit zowel in atmosferische (SDI) als turbo versie (TDI)...

Ok, een VW diesel maakt een hels kabaal, dit zal zelfs een VW liefhebber niet (willen) ontkennen, maar wat betrouwbaarheid betreft staat de VW diesel eenzaam op hoog niveau...

Waar Mercedes vroeger ("in de jaren stillekes") nog de referentie was wat betrouwbaarheid van diesels betreft is dit al menig jaren VW die de top aanvoert...

Trouwens, geen enkele commonrail motor is zo betrouwbaar als hun gewone turbovariant. Net zoals een gewone turbomotor niet zo betrouwbaar is als een atmosferische motor. Net zoals een EURO 0 motor 100x betrouwbaarder is dan een EURO IV. Wat niet wil zeggen dat dit ooit niet het geval zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Toch als je niet verwacht dat MG gaat winnen..
                                    ik zou niet weten op welk vlak niet.
                                    een tf tegenover een z4
                                    een drie reeks tegenover een zs
                                    een 5 tegen een zt

op vlak van bouwkwaliteit zal er wel verschil opzitten (met uitzondering van de zt dan)
                                    maar qua rijden zelf?
                                    ben er van overtuigd dat de zs zelfs de vloer aanveegt met een drie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Ik vind zo'n MG ZT en MG TF heel mooie wagens. Maar ik zou ze zelf nooit kopen.
                                      nee, liever een astra gtc voor veel te veel geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                        nee, liever een astra gtc voor veel te veel geld
                                        Die wagen kost mij een heel beperkt bedrag per maand, jongeman. En ik heb absoluut niet klagen met mijn wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Die wagen kost mij een heel beperkt bedrag per maand, jongeman. En ik heb absoluut niet klagen met mijn wagen.
                                          maar ik nog minder

Comment

Working...
                                          X