Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenmaar ik nog minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendas toch die van je pa....??
maar ik denk ook dat ik in naam van mijn pa kan spreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtengaat het over een 160?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennee, het gaat nu nog een 105 worden, én een cdti...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtencdti? ZT dus
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenals er iemand een goeie weet staan voor rond de 8000€, let me know via pm ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik zit met een dilemma...
Welke van de 2 zouden jullie nemen?
Allebei 2dehands met weinig km's en +/- 1000€ verschil...
De MKII facelift vind ik, eerlijk gezegd, op geen enkele MG echt goed gelukt. De overgang van F naar TF vond ik subliem gedaan, maar de Z-reeks was gelikter en stoerder vóór de facelift. Niet dat de MKII's lelijk zijn, want dat zijn ze niet, 't is gewoon een facelift die geen verbetering heeft gebracht.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Jarno, zegt dit u niets?...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk zou de MKI pakken, en als 't die is die € 1000 goedkoper is... geen twijfel mogelijk !
De MKII facelift vind ik, eerlijk gezegd, op geen enkele MG echt goed gelukt. De overgang van F naar TF vond ik subliem gedaan, maar de Z-reeks was gelikter en stoerder vóór de facelift. Niet dat de MKII's lelijk zijn, want dat zijn ze niet, 't is gewoon een facelift die geen verbetering heeft gebracht.
maar ieder zijn smaak uiteraard.
Comment
-
voor de fans: http://www.youtube.com/watch?v=pRezXeHPeY0
blijkbaar was de opvolger van de 45 al in een vergevorderd stadium. welliswaar toch al redelijk te laat, maar zoals ie er daar uitziet had ie gerust mogen komen van mij.
Die schetsen doen me een beetje denken aan de weg die ford nu inslaat met hun dynamic design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvoor de fans: http://www.youtube.com/watch?v=pRezXeHPeY0
blijkbaar was de opvolger van de 45 al in een vergevorderd stadium. welliswaar toch al redelijk te laat, maar zoals ie er daar uitziet had ie gerust mogen komen van mij.
Die schetsen doen me een beetje denken aan de weg die ford nu inslaat met hun dynamic design
*hint* *hint*
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment