Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenWij hebben nog zo'n 220 Turbo staan, exact dezelfde!
Gelukzak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZiet die er even goed uit???
Gelukzak
Wel al +200.000 km's.
Hij trekt de stenen nog steeds uit de grond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZo'n brm-editie zie ik dagelijks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZalig met die T-roof. Je zag ze veel te weinig rijden.
zo'n blauwe met beige leder en hout binnenin.
ofwel dat mooie bordeauxkleurtje
Nu een blauwe met zwart leder binnenin, en hout.
Comment
-
-
Bericht uit AutoExpress van vandaag:
Ford sell-off set to revive Rover?
Could Ford’s quest to find a new owner for Jaguar and Land Rover kick-start a fresh lease of life for another historic British marque, Rover?
By Giles Chapman 20th June 2007
The US giant bought the Rover brand from B*W last September for a reputed £6million, exercising a ‘first refusal’ deal agreed with the German firm when Ford acquired Land Rover in 2000.
This prevented Rover falling into Chinese hands – but Ford has no plan to reintroduce Rover cars. Its thinking at the time was blunt, with an official statement saying: “It’s in the interests of the Land Rover business to own the Rover trademark.”
Now, Rover fans are hoping the marque will be included in any deal to sell Land Rover, heralding an eventual showroom return. And a new Rover model could be a lifeline for the Halewood plant on Merseyside, which Jaguar and Land Rover share.
A Ford spokesman fuelled speculation by saying that, although the Rover name is ultimately owned by Ford rather than Land Rover, company bosses were “not ruling anything in or out”.
Rover’s image was tarnished under previous ownership, but a revival is entirely possible, according to product-naming consultancy Interbrand. “As with Jaguar, the name goes back in the annals of British motoring,” said boss Rune Gustafson. “While that’s its strength and weakness, the Rover badge has many positive historical connotations.”
Comment
-
Mg Zr
hoi,
Ik ben een trotse eigenaar van een MG ZR van bouwjaar 2002, heb hem maar op 1 oktober 2007, en heb daarvoor mijn Honda Civic sport van 2004 voor verkocht, sinds mijn 14de ben ik een zot van MG. maar ik wou per se een ZR of ZS, in het le mans blue kleurtje. en heb zo een ZR gevonden, en ben er super content van, het is er eentje met een 1,4i motorblok met standaard 105pk. ook zit er een X-power uitlaatsysteem onder van MG, dit geeft echt een mooi sportief geluid, gewoon zalig om mee te rijden, en van het verbruik, ben ik positief verrast... MG for life......................................
ben nu aan het kijken om de standaard 16" velgen ter vervangen door 17" of 18" velgen...
wel zit ik nu met een probleempje, de oliekeerring van mijn voorste nokkenas lekt enorm, hij is hiervoor al in behandeling geweest maar na twee weken had ik er terug van, is dit een bekend probleem, en weet iemand toevallig een oplossing????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk BerichtenIk heb zonet een artiekel gelezen over wat de Chinezen nog allemaal plannen met de restanten van Rover. Ik heb altijd Rover gerespecteerd als merk maar in hoop echt dat ze die Chinese aftreksels toch echt weg van onze wegen houden hé.
Comment
Comment