Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Misschien een stomme vraag, maar wat houden die delivery miles precies in?
    De kilometerstand van de fabriek... dus 20 km op de teller ofzo (nooit mee gereden dus, alleen maar van de fabriek op de vrachtwagen en van de dealer naar huis)

    Edith zegt dat ik te laat ben.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
      Dat 't een CSL wordt staat vast
      Hebben 1 Duits exemplaar op't oog en er kan elk moment een Belgische vrijkomen.

      Maar willen de huidige M3 eerst buiten, er zijn enkele geinteresseerden maar voorlopig hebben we nog geen centen gezien..
      op kapaza staat er echt lang eentje te koop, bijna al een jaar denk ik
      22 000 km

      wel wat aan de dure kant

      Last edited by ; 26/03/2007, 23:09.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        In 2003 zijn er 4 ingeschreven en in 2004 waren dat er 6.

        2005 zijn de cijfers niet beschikbaar
        waar kunt ge die gegevens vinden?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
          waar kunt ge die gegevens vinden?
          statbel.fgov.be ofzoiets.

          Het vroegere NIS, en dan naar mobiliteit gaan, kan je inschrijvingen van 2003 en 2004 per merk, per model, per provincie bekijken

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
            gTa,heb jij eigenlijk nog nooit een aanbieding gekregen van BMW Bornem om daar de zaken te regelen met al uw kennis?
            ... euhm ...

            Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Die kennis opdoen is zuiver ontspanning voor hem.
            Voilà !


            Enkel mocht ik een méér dan zót overdreven maandelijks inkomen hebben uit vastgoed of ander min of meer vast renderend gedoe, zou ik me beroepsmatig in de automobielwereld wagen. En als wat : geen idee. Ik heb geen zin om op een desk floor te gaan zitten leasingstrategieën uit te rekenen, of om in een juridische dienst contractjes te zitten uitvlooien. En evenmin ben ik mécanicien of ingenieur.

            Dus : waar zou ik terecht kunnen?

            En verkopen voor een ander, dat zie ik ook niet zitten. Voor mezelf wel, maar dan zijn we weer bij dat meer dan zot overdreven maandelijks inkomen aanbeland.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
              Nice !

              Tot zover de bewering dat die dingen dienen om de auto lager te leggen, en niet voor 'n aanpassing van 't camber. Ze heten dus blijkbaar "camberplates". Nou...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door noodel Bekijk Berichten
                op kapaza staat er echt lang eentje te koop, bijna al een jaar denk ik
                22 000 km

                wel wat aan de dure kant

                http://www.kapaza.be/Autos/BMW/34004...L_benzine.html
                Die zijn we al gaan zien,

                Moest ie nu nog in nieuwstaat zijn dan misschien,
                maar dat is ie helemaal niet...
                Borduurschade,voorbumper en motorkap zijn 1en al steenslag, lak van de carbonlipjes is afgebladerd,...
                + dat we de originele CSL velgen dan nog moeten bijkopen..

                't Is wel een Premium Selection dus 2jaar BMW garantie,
                maar dat is die €15.000 extra niet waard...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                  voorbumper en motorkap zijn 1en al steenslag, lak van de carbonlipjes is afgebladerd,...
                  Daar hebben ze zowat allemaal last van, tenzij de karren die nog nooit een beetje luchtweerstand van betekenis hebben gekend. Nee, echt.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Daar hebben ze zowat allemaal last van, tenzij de karren die nog nooit een beetje luchtweerstand van betekenis hebben gekend. Nee, echt.

                    Dat is waar, zeker die lak over de carbon lipjes.
                    Voor de juiste prijs allemaal geen probleem, en bestellen ons gewoon nieuwe lipjes. Maar voor €78.000 mag ie wel perfect in orde zijn..

                    Nu, ze zaten er blijkbaar ook niet echt achter om hem te verkopen.
                    Niet vriendelijk, en hij kwam af met zever zoals dat de originele velgen enkele €1000 meerprijs waren en dat die carbonlipjes hoogstwaarschijnlijk niet bij te bestellen waren...

                    Comment




                    • Zever inderdaad. De andere velgen waren een gratis optie. Neen, zelfs dat niet, de andere velgen waren standaard en de gewone 19" van de M3 waren de gratis optie.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


                        Zever inderdaad. De andere velgen waren een gratis optie. Neen, zelfs dat niet, de andere velgen waren standaard en de gewone 19" van de M3 waren de gratis optie.

                        Inderdaad, spijtig dat ik die pdf prijslijst die je me doorgaf niet had afgedrukt

                        Enige "catch" aan die originele CSL's waren dat je ze af-fabriek blijkbaar enkel kon krijgen op de MPSC.

                        Comment


                        • Ja, en dat is de reden waarom je CSL's ziet zonder die velgen. Wreed stom, eigenlijk, want de Styling 127M zijn duurder, beter en vooral lichter dan de Styling 67M/19. En ook de Pilot Sport Cup zijn duurder dan de andere banden die je anders kon krijgen.

                          En frankly : alsof de BMW-dealer niet gewone bandjes op de 127M zou leggen, als je dat wou. Zal 'ie niks voor extra aangerekend hebben.

                          Comment


                          • Zoveel stoerder met de juiste velg ;





                            Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

                            Comment


                            • is deze uitvoering eigenlijk véél meer waard dan de gewone? en wat zijn de specs? Is een gt zeker?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                is deze uitvoering eigenlijk véél meer waard dan de gewone? en wat zijn de specs? Is een gt zeker?
                                Da's een GT, yep. Of ze veel meer waard zijn, hangt van de kopers, ondertussen al eerder verzamelaars, af. Ze zijn zeldzaam, ja, en dat pusht de prijs. Als je geen verzamelaar bent, of geen zwak hebt voor uitzonderlijke BMW's (zonder uitzonderlijk te zijn qua specs), dan raad ik je de GT eigenlijk af. Zeker als kar om hard mee te gaan rijden.

                                De M3 GT is een gelimiteerde E36 M3 3.0. Was maar in één kleur, met één interieurkleur, te krijgen : British Racing Green, met een zwart/groen wildleder/lederen interieur. 'Ie had standaard carbon-interieurpaneeltjes, de witte pinkers vooraan (achteraan oranje!), en enkele extra addenda (zoals de M-II achterspoiler, de gesmede velgen die standaard op de cabrio zaten, een veerpootbrug, ...). Speciaal was dat 'ie als 3.0 al de alu deuren had, iets wat de gewone 3.0 nog niet had, de 3.2 wel.

                                An awesome collection of epic supercar pictures and galleries. Enjoy the beauty, aggression and outright strinking nature of the best cars on the planet.

                                Comment


                                • Wat belangrijk is voor het harde circuitgebruik, en wat de GT wel heeft tegenover de 3.0 is dat de olie wordt aangezogen aan de voorkant en de achterkant van het carter. De 3.2 heeft deze spec ook. Het is natuurlijk zonde om een mooie GT af te raggen op het circuit, maar dat is ieders keus

                                  Het blijft een van mijn favo BMW's

                                  Comment


                                  • Ik heb ze, eerlijk waar, eigenlijk nooit mooi gevonden. Ik vind die gesmede Styling 24 velgen eigenlijk niet mooi (enkel de styling 39 vind ik knappe E36M velgen), ik vind de kleur zelfs pokkelelijk. De achterspoiler is m'n ding niet, en ook de mixed pinkers (oranje & wit) vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd.

                                    Maar omdat 'ie origineel zo is, vind ik 'm wel iets hebben.

                                    Comment


                                    • Het gevoel en de passie wat de wagen heeft maken dat allemaal goed

                                      Ik ben er zot van, iedere keer als ik er eentje zie op de ring slaat mijn hart een slag of 3 over

                                      Comment


                                      • Dus als je er 4 ziet in één opslag, ben je gewoon dood?

                                        *idee*

                                        Maak 'es voor de gein een testamentje in mijn voordeel op? Ik zorg dan voor een ver(r)assing volgende Ringmeeting.

                                        Comment


                                        • @ Gheeteethree: Knap!!!

                                          Powerplus Stef?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X