Bij jullie komt die foto dus wel goed door?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie velgen zijn standaard, die andere zijn optioneel
de specifieke CSL velgen waren standaard en die 19" styling67 optioneel zonder meerprijs.
Maar er hing nog iets aan vast; af-fabriek kreeg je op de specifieke CSL velgen alleen Michelin semi-slicks...
De styling67 werd met gewone banden uitgerust.
Ik vind de CSL velg een must, maakt hem nog zoveel stoerder ;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie CSL velgen zijn inderdaad een must. Ik begrijp niet dat bepaalde CSL-eigenaars "ordinaire" M3-velgen willen op hun beestje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCheck hoe LEKKER die M6-velgen op zo'n M5 staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRingtaxi, ringtaxi en ringtaxi-in-smoking.
Check hoe LEKKER die M6-velgen op zo'n M5 staan.
En daar zit nu net het probleem: je ziet ze net iets te veel vind ik tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDie M6 velgen staan op alles goed. De Z4, de 5, de 3.
En daar zit nu net het probleem: je ziet ze net iets te veel vind ik tegenwoordig.
En je M5 moét op één van die twee velgen geleverd worden. Oké, 't is een vrij dure optie, maar de M6-velgen zijn 'n pak lichter en ook gesmeed, dus ze zijn écht wel beter dan de M5-velgen (gegoten, zo'n 2,5 kg per velg zwaarder).
Ik zou 't wel weten.
Comment
-
Het zit mss in het hoofd, maar ik vind het elegantere van de M5-velg beter bij de M5 passen.
Hoeveel kosten de M6-velgen extra?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten1.325 EUR
Moest ik mogen kiezen, zou ik toch voor deze M6 velgen gaan
Een M5 in Sepang Bronze met deze M6 velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Heb echt staan geilen op die grijze M5 met M6 velgen op de Ring. Damn wat een véél vettere kar dan de witte Ringtaxi met M5 velgen.
Ik zou 'n grijze M5 touring willen met M6-velgjes en rood leder binnenin. Dank u, Sint.
dus een M5 break, sepang bronze, met M6 velgen en zwart leder interieur
that will do
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOké, groepsbestelling.
Voila, stuur maar door, ik zit aan 114.960 Euro, met geïntegreerde garagedeur-opener inbegrepen
Comment
Comment