Mooie foto's! Wat was er juist te doen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenne groep engelsen dat een trackday had gepland...
Hebben die Engelsmannen een forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
*kwijl* *kwijl*
Kan er mij iemand komen reanimeren ?
Wat een csl-orgie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenhet is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,
I LIKE
Enkel het kleur zou anders mogen voor mij
sjiek gedaan LL, heb je hem niet in hoge resolutie aangezien ik wel degelijk een break-liefhebber ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichtensjiek gedaan LL, heb je hem niet in hoge resolutie aangezien ik wel degelijk een break-liefhebber ben
Ik heb dat niet gedaan, ik heb dat gepikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb dat niet gedaan, ik heb dat gepikt
Stel het u voor, zo'n M3 Touring... Ideaal voor mijn gezin
Goed, dan ga ik nu nog wat verder dromen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenhet is een shopke, en afgezien van het feit dat velen hier het niet voor breakversies hebben,
I LIKE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenStel het u voor, zo'n M3 Touring... Ideaal voor mijn gezin
Goed, dan ga ik nu nog wat verder dromenOorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMy next car (denk ik) ... ... maar dan wel in 't zwart (denk ik) en met deze CSLvelgen (denk ik)
Ik vind em ook beestig mooi. Heerlijk kontje.
Ergens een pak impressionanter als de M5 touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenik kan er niet aan doen maar ik blijf de laatstgenoemden "overdreven" vinden, voor mij is RS4 of M3 perfect, ook al omdat die genoeg ruimte bieden.
Doe je ook minder lange afstanden?
Met mijn lengte en mijn kilometers zit ik perfect.
Uiteraard is een break met meer als 400 pk sowieso al idioot overdreven
Maar wel leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDoe je ook minder lange afstanden?
Met mijn lengte en mijn kilometers zit ik perfect.
Uiteraard is een break met meer als 400 pk sowieso al idioot overdreven
Maar wel leuk
Doorgaans 2x per dag 60k snelweg en in 't weekend geregeld met de fiets(en) in de wagen voor één of andere training of wedstrijd.
Aan jou heb ik wel een medestander om in zo'n gevallen toch een zotte motor te kiezen ipv een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDoorgaans 2x per dag 60k snelweg en in 't weekend geregeld met de fiets(en) in de wagen voor één of andere training of wedstrijd.
Aan jou heb ik wel een medestander om in zo'n gevallen toch een zotte motor te kiezen ipv een diesel
But I had sooooo much fun
Comment
Comment