Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als tweede wagen heb ik soms spijt dat ik geen tweedehands E36 M3 gekocht heb. Als was het maar de 3 liter... Wel liefst in originele uitvoering zoals deze:
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als tweede wagen heb ik soms spijt dat ik geen tweedehands E36 M3 gekocht heb. Als was het maar de 3 liter... Wel liefst in originele uitvoering zoals deze:
Ikzelf ben een tijdje op jacht geweest naar een origineel exemplaar maar die zijn moeilijk te vinden in goede staat. Daarom da ik ook niet heb getwijfeld toen ik de Z tegen kwam.
Een vriend van me is trotse eigenaar van een volledig originele E36 M3, donkerblauw, met bovenstaande velgen.
Hij was daar bijzonder trots op en die auto werd echt tip-top in orde gehouden, hij zag er echt als nieuw uit, een begeerlijk spul.
Op een ongelukkige ochtend staat hij op, wilt vertrekken naar z'n werk, auto WEG!
Aangifte gaan doen, niets opgeleverd, geen spoor meer te vinden van de M3.
Maanden verstrijken, hij rijdt ondertussen met een Kangoo rond, tot opeens twee weken geleden, telefoon van de politie: "Uw wagen is teruggevonden, hij staat aan de grensovergang Spanje-Marokko"
Na wat papierwerk bleek dus dat hij geen nummerplaten kon vastkrijgen als z'n auto daar stond, gevolg.... Met een jeep + remorque naar Marokko
Daar aangekomen, blijkt z'n auto daar op een soort stort te staan (er zijn foto's van, zou de moeite zijn om ze hier eens te posten)
Natuurlijk direct gaan kijken naar z'n toestand.
Koetswerk, aan de linker- en rechterflank krassen van voor tot achter, de voorlip sleept op de grond en en de LV-pinker hangt eruit.
Interieur, verschrikkelijk vuil maar in orde.
Motorisch, startte meteen, 4.000km extra, dus gewoon het traject België-Marokko
Dus op de remorque geladen, terug naar België, en nu staat 'ie hier voor een volledige koetswerk remake.
Men neeft heeft nog een M3 E30 cheqotto gehad, kan iemand me wat meer uitleg geven aan wat er zo speciaal was een cheqotto. Als ik me niet vergis waren er niet zo danig veel van gemaakt. Zo'n 500 stuks of heb ik het mis?
Men neeft heeft nog een M3 E30 cheqotto gehad, kan iemand me wat meer uitleg geven aan wat er zo speciaal was een cheqotto. Als ik me niet vergis waren er niet zo danig veel van gemaakt. Zo'n 500 stuks of heb ik het mis?
Een beauty die blijkbaar vergeten wordt in dit topic.
M535I
Da's geen M, hè. Die is even "M" als een 530d met M Pack. Want dat was het enige onderscheid tussen de 535i en de M535i : visueel langs buiten, andere velgjes (de foto toont zelfs nog niet eens de juiste velgen), binnenin wat sportiever (sportzetels), en dat was het zo 'n beetje. 't Was nog altijd de 218 pk 3,5-liter, niet de M 24-kleps 286pk 3,5-liter.
Een vriend van me is trotse eigenaar van een volledig originele E36 M3, donkerblauw, met bovenstaande velgen.
Hij was daar bijzonder trots op en die auto werd echt tip-top in orde gehouden, hij zag er echt als nieuw uit, een begeerlijk spul.
Op een ongelukkige ochtend staat hij op, wilt vertrekken naar z'n werk, auto WEG!
Aangifte gaan doen, niets opgeleverd, geen spoor meer te vinden van de M3.
Maanden verstrijken, hij rijdt ondertussen met een Kangoo rond, tot opeens twee weken geleden, telefoon van de politie: "Uw wagen is teruggevonden, hij staat aan de grensovergang Spanje-Marokko"
Na wat papierwerk bleek dus dat hij geen nummerplaten kon vastkrijgen als z'n auto daar stond, gevolg.... Met een jeep + remorque naar Marokko
Daar aangekomen, blijkt z'n auto daar op een soort stort te staan (er zijn foto's van, zou de moeite zijn om ze hier eens te posten)
Natuurlijk direct gaan kijken naar z'n toestand.
Koetswerk, aan de linker- en rechterflank krassen van voor tot achter, de voorlip sleept op de grond en en de LV-pinker hangt eruit.
Interieur, verschrikkelijk vuil maar in orde.
Motorisch, startte meteen, 4.000km extra, dus gewoon het traject België-Marokko
Dus op de remorque geladen, terug naar België, en nu staat 'ie hier voor een volledige koetswerk remake.
Da's geen M, hè. Die is even "M" als een 530d met M Pack. Want dat was het enige onderscheid tussen de 535i en de M535i : visueel langs buiten, andere velgjes (de foto toont zelfs nog niet eens de juiste velgen), binnenin wat sportiever (sportzetels), en dat was het zo 'n beetje. 't Was nog altijd de 218 pk 3,5-liter, niet de M 24-kleps 286pk 3,5-liter.
Comment