Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Oei, als een E91 met M-pakket al een Johny-bak is, wat is mijn volgende auto (E91 M3) dan ?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
      Oei, als een E91 met M-pakket al een Johny-bak is, wat is mijn volgende auto (E91 M3) dan ?
      Een Ronny-bak.
      120d Hatch Edition Sport

      Comment


      • Als jullie hem niet moeten hebben mag je hem gerust voor m'n deur komen zetten. Ik wil best wel de Ronny uithangen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          mijn volgende auto (E91 M3)
          Being serious ?

          Ik overweeg het alvast !

          Comment


          • DTM S14 Slide Throttle Bodies

            During the last years of the factory run BMW Motorsport E30 M3 racing campaign in the DTM series, things were very competitive. BMW felt outclassed in terms of horsepower to Audi, and to Mercedes in terms of aerodynamics. But the little M3's still had the advantage in the handling department. BMW held to it's comparatively small 2.5L 4-cylinder powerplant, and did everything they could think of to increase power.


            One of the features they introduced was a swap from traditional butterfly throttle bodies, to a slide-throttle arrangement. Slide throttles operate just like they sound, the throttle plates slide sideways, instead of rotating about an axis as for butterflies. The advantage on paper is that when the throttles are fully open, the plates are completely removed from the airflow, and there is no obstruction blocking the inlet path to the combustion chambers.
            There is a downside to slide throttles, which is that they have a reputation for offering poor driver control at part throttle. The modulation is not as good as with butterfly throttles, or barrel throttles for that matter. Perhaps for this reason, they are not all that common in motor racing, not even in F1. Personally I feel that BMW's resorting to slide throttles in the later part of the E30 M3's racing career shows how intensely they were trying to increase horsepower, and in fact, they did successfully achieve some impressive figures, with reports of as much (or more than) 365HP from 2.5 liters, naturally aspirated.





            bron

            Comment


            • Deze is ook niet mis... E30M met een M5 blok en nog eens twee turbotjes opgevezen...

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                Deze is ook niet mis... E30M met een M5 blok en nog eens twee turbotjes opgevezen...

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Oh my god !!!

                The real DK !!

                Diene mens zal nog wel een weekje nagehoest hebben waarschijnlijk

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Being serious ?

                  Ik overweeg het alvast !
                  In ieder geval geen nieuwe (te duur), maar als ik binnen enkele jaren een okkazie zou vinden dan zou ik toch wel eens ja kunnen zeggen, aangezien ik een E91 van het bedrijf krijg zal het wel mijn vrouwke zijn die er mee mag rijden

                  moest ik er één vinden, dan komt er in ieder geval geen 850 of Z1 in de garage als fun-car in het weekend wegens financieel onhaalbaar

                  Eerst nog wat werken, sparen en.... dromen, vooral veel dromen

                  Comment


                  • Dit blijft toch een prachtig zicht

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Dit blijft toch een prachtig zicht

                      Zo'n vette kont!

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Zo'n vette kont!
                        AMG LOL

                        Comment


                        • Comment





                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                              AMG LOL
                              Door die iets of wat ovale pijpjes? Fak Joe! Die kunnen hier niet aan tippen.

                              Comment


                              • Da plak!!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten



                                  ....

                                  Comment


                                  • ZALIG VET !!!!!!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Door die iets of wat ovale pijpjes? Fak Joe! Die kunnen hier niet aan tippen.

                                      Da staat op zijn nummerplaat pipo

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Dit blijft toch een prachtig zicht

                                        Kruising prefacelift en facelift-achterilchten?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X