Goh ik heb het hier eens ergens gelezen hoor... De 'M' hangt op een andere plaats dan bij de S50's...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenZijn er eigenlijk optische verschillen tussen een S50 en S54?
chrome spijlen in de nieren
bolle M-badge
andere lakkleuren
Het blok
gTa vergeet ik iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGoh ik heb het hier eens ergens gelezen hoor... De 'M' hangt op een andere plaats dan bij de S50's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenshadowline velgen
chrome spijlen in de nieren
bolle M-badge
andere lakkleuren
Het blok
gTa vergeet ik iets?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenkm stand niet van belang want tis toch maar om hem hier in de garage te zetten
en die M5 heeft wel 400 PK he turboman
graptje zunne turboman
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenJuist!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGij wist da ni, ofwa? Nooit met 'n drei-zwei-eins gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNogal wiedes. Mocht ik heelder dagen met Emmy kunnen rijden, ik zou ook niet meer weten wiens kontje nu knapper was: dat van Emmy of dat van turboman zelve.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichtensimpel antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe neemt de woorden uit m'n lafbek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenDan zet je beter emma in de garage.Das niet zo een mietjeskar als die M5 gezinskar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmoest ik uwen M3 voor mijn deur staan hebben denk ik dat de E90 een tijdje op rust zal staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk ben minder getjoend,ik heb maar 1 uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef misschien al een voorschotje.
Tanken
Comment
Comment