Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennu je 't zegt...
dus verdient ie een djoef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan je sinds de facelift die M6 velgen op de M5 OEM krijgen?
Ik vind hem best wel knap; knappe kleur, knappe velgen, en veel knapper dan de M5 berlineOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie M6 velgen kan je al langer op de M5 krijgen...
ik weet dan ook bijna niets van bmw's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwist ik niet.
ik weet dan ook bijna niets van bmw's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Aap, ga nog wat lotto spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenDie M5 krijgen ze maar niet verkocht hé.Wat een klucht...
Dankzij die pipo staat er hier al 4 maand een CSL waar in principe nog niet mee mag gereden worden...Hij had zich een beetje vergist qua BTW wetgeving
Dat die M5 niet verkocht geraakt verwondert mij niet, zou ook niet happig zijn op een exemplaar waar al een nieuw blok in moest.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDit gebeurt wel vaker bij M5's in principe is er niets mis mee maar ik kan wel begrijpen dat je dan aan onheil denkt, maar ik zou het gerust durven te kopen ( ook wetende dat deze een belgische is?)
Er waren bij de eerste E60 M5 & E63 M6 een paar problemen,
herinner me nog iets met de een oliepomp en SMG III bak..
Maar dat waren kleinigheden
Nieuwe V10 erin op 55.000km is niet normaal hoor
Comment
-
+ YouTube Video
Porsche's, Covette's(diene rode had wel kracht in recht lijn) MX5(wat deden die daar tussen) moesten er allemaal aan geloven voor deze M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten+ YouTube Video
Porsche's, Covette's(diene rode had wel kracht in recht lijn) MX5(wat deden die daar tussen) moesten er allemaal aan geloven voor deze M3
)
Comment
-
Comment
Comment