Gisteren nog een M3 cabrio (E46) en M5 (E39) tegengekomen. Heerlijke auto's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoszo eentje heeft er gisteren bekan over m'n tenen gereden....Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69hoe heb je dat voor elkaar gekrege??Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoTe nieuwsgierig willen zijn zeker
nee, 'k had gedaan met werken en ik loop naar m'n wagen. ik moet aan een klein kruispunt de straat oversteken (geen verkeerslichten). komt er zo eentje aangereden en hij vertraagt. dus ik denk "hij wilt me over laten steken". op het moment da ik m'n tweede stap zet, geeft ie ineens gas (hij had me goe genoeg gezien) en daarmee reed ie BIJ-NA over m'n tenen....
ach ja, 't zal in zenne bol hebben gezeten, zeker....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskiik vind die M6 velgen dus echt op niks trekken hé
moesten ze mij die kar geven ik pleurde der direct een BBS Lemans onder in 20" en gaf deze gewoon gratis weg om er zo rap mogelijk vanaf te zijn
past imho totaaal niet bij de kar, veel te open
Ik vind dat velgen wel open mogen zijn bij die auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskiik vind die M6 velgen dus echt op niks trekken hé
moesten ze mij die kar geven ik pleurde der direct een BBS Lemans onder in 20" en gaf deze gewoon gratis weg om er zo rap mogelijk vanaf te zijn
past imho totaaal niet bij de kar, veel te open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
Damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segawow!!!
Heerlijk beest seg! Is die prijs nu goed??? (oké, ik weet dat moeilijk te beschaouwenis aangezien we de wagen niet irl kunnen zien... maar ga ervan uit dat alles in orde is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpykerIk heb gn idee van een goede prijs voor zoiets. Lijkt mij wel vrij hoog te zijn als je vergelijkt met de E34 m5 maar toch. Afgaande op de foto's ziet hij er in uitmuntende staat uit en ik geef nog altijd liever iets meer uit aan een auto als ik weet dat ik dan geen rommel koop. De duurste kosten komen immers altijd achteraf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SegaIdd! Ik verheug me dan ook op de dag dat jijzelf je M te koop zet. Let me know want der is intresse!
Btw kent iemand van jullie soms mooie fotolocaties in het leuvense? Het zonnetje schijnt juist mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoVette M3
Die 520i is toch wel mooi gedaan....én hij heeft de 520i laten hangen.
edit ... niet gezien dat er nog pagina's achter kwamenLast edited by Alexanderr; 12/03/2006, 15:53.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment