Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Avantus
Da's gene M5 hè, i.t.t. wat er daar in die annonce gezegd wordt, maar wel (zoals men daar ook zegt) een M535i. Met de twaalfklepper.
12 kleppen = voldoende, dat gaat als een speer
Ik weet nog dat m'n pa op een bepaald moment Rover beu was (de SD5 Vitesse was niet snel genoeg tegen dat Duits geweld), en 'ie een M5 had kunnen testrijden in Frankrijk, een échte E34 M5 dus. 'Ie was op slag verliefd, maar "niet leverbaar in België". Dan kwaad als 'ie was pardoes een 535i gekocht (zonder de M voor), maar die was niet snel genoeg. Gene paniek, een half jaar erna mocht ik m'n korte broekjes slijten op de achterbank van een 745i.Tot die stuk ging (die motoren waren niet de meest betrouwbare).
Enfin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk ga eens een repost doen.
Lekker hé.
Dan verander ik mijn bureaublad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten@ Avantus
Da's gene M5 hè, i.t.t. wat er daar in die annonce gezegd wordt, maar wel (zoals men daar ook zegt) een M535i. Met de twaalfklepper.
12 kleppen = voldoende, dat gaat als een speer
Ik weet nog dat m'n pa op een bepaald moment Rover beu was (de SD5 Vitesse was niet snel genoeg tegen dat Duits geweld), en 'ie een M5 had kunnen testrijden in Frankrijk, een échte E34 M5 dus. 'Ie was op slag verliefd, maar "niet leverbaar in België". Dan kwaad als 'ie was pardoes een 535i gekocht (zonder de M voor), maar die was niet snel genoeg. Gene paniek, een half jaar erna mocht ik m'n korte broekjes slijten op de achterbank van een 745i.Tot die stuk ging (die motoren waren niet de meest betrouwbare).
Enfin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is zo een M535i waard als dat wél rijdt en een beetje blinkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten745i turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeen idee, 'k ben daar zo niet in thuis in de waarde van die oldies.
Ahja, das al een oldie.
Ff mijn boeken pakken
Okm (€):
2.000
3.000
6.000
11.500
17.000
Cloud nine (£):
500
1800
3200
4300
5400
Okm zegt 235pk en Cloud Nine 218
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is zo een M535i waard als dat wél rijdt en een beetje blinkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Kon je dat OEM krijgen met die sideskirts en voorspoiler in een ander kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenExtreem vet zeg!!
Kon je dat OEM krijgen met die sideskirts en voorspoiler in een ander kleur?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, hè, er was maar één 745i, hè. De volgende 745i kwam pas 20 jaar later, zijnde begin van deze eeuw.
Nuja, ik had eens een test gelezen tss een een 745 Turbo en een 200 Turbo
Anders zou ik niet weten dat dat bestaan heeft
Comment
-
Nice, CSL velgen op 'n M5 !
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
(wel 'n shrunk videootje)
Nice sound !! (voor 'n M5)
Vééél mooier dan stock of 'n Eisenmann :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEigenlijk geen productiewagen meer, hè. Maar toch vet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenWaar is zijn sleutel, in dat 1ste filmpje?
Comment
Comment