Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik woon daar tamelijk dichtbij maar ik zit met mijn examens nu
    pm anders eens naar buckzilla, die werkt daar (en anders kan ik gaan kijken vanaf de 14de december ofzo)
    dat heb ik al gedaan maar hij wilt precies niet antwoorden, toch fel bedankt!heb je ze al zien staan? en moest je toch ergen een gaatje vinden.....
    Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
      dat heb ik al gedaan maar hij wilt precies niet antwoorden, toch fel bedankt!heb je ze al zien staan? en moest je toch ergen een gaatje vinden.....
      Bedankt
      Al sinds de voorstelling staan er daar voortdurend m3's in alle kleuren, de laatste weken heb ik er al witte, zilveren en een zwarte gezien
      Ik zal proberen nog ergens een gaatje te vinden, maar ik kan niks beloven...
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Didier, is er al iets beslist omtrent de kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Zo zie je maar hoe lang je geniet hebt van zo een Wax-it beurt he...
          Hoe lang houdt zo'n beschermende wax laag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Hoe lang houdt zo'n beschermende wax laag?
            Hangt er wat vanaf of je eerder voor een carnauba wax gaat, of eerder een sealant...
            Carnauba mag je na een paar weken vernieuwen. Een sealant kan het al gemakkelijk 3 tot 6 maanden trekken, it depends...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
              Hangt er wat vanaf of je eerder voor een carnauba wax gaat, of eerder een sealant...
              Carnauba mag je na een paar weken vernieuwen. Een sealant kan het al gemakkelijk 3 tot 6 maanden trekken, it depends...
              Dus 3 à 6 maand gewoon afspuiten?

Het kan misschien een domme vraag zijn, maar van detailen heb ik werkelijk geen verstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Dus 3 à 6 maand gewoon afspuiten?

Het kan misschien een domme vraag zijn, maar van detailen heb ik werkelijk geen verstand.
                Wat bedoel je met bovenstaande vraag?
                Er is een detailing topic he.
                Daar kan je al je vragen kwijt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Als je't van ver bekijkt lijkt het dat die huge velgen erop geshoped zijn...

Maar desalnietemin, vette kar!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik vind het absoluut walgelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Ik vind het absoluut walgelijk...
                      Meent ge dat?? Ik heb het al eens gezegd hier, ik ben anders geen fan van dit model M5 maar voor dit exemplaar maak ik een uitzondering...

Comment

Ik vind hem ook walgelijk met die velgen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Als je't van ver bekijkt lijkt het dat die huge velgen erop geshoped zijn...

Maar desalnietemin, vette kar!
                          ik heb altijd al een zwak gehad voor die velgen. zalige auto.

Comment

• die zij schorten staan er verrassend goed op! En die lijn die van de voorste spoiler naar de achterbumper loopt, zalig!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Inderdaad, 't is ook verre van mijn ding!

Comment

• ja maar dat is wel een lelijke kar die je daar toont

dat groen is te licht, en het beige interieur is zum kotzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  ja maar dat is wel een lelijke kar die je daar toont

dat groen is te licht, en het beige interieur is zum kotzen.
                                  dat beige interieur is inderdaad uitermate knap, maar dat groen mocht voor mij ook wel wat donkerder ja...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Zwammer?
                                    Indien niet: meer uitleg aub.

Comment

• De 320is is destijds speciaal voor de italiaanse markt ontwikkeld. Omwille van de hoge tax voor wagens met een motorinhoud groter dan 2 liter werd deze 320is ontwikkeld.

Meer hierover: Klik
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        De 320is is destijds speciaal voor de italiaanse markt ontwikkeld. Omwille van de hoge tax voor wagens met een motorinhoud groter dan 2 liter werd deze 320is ontwikkeld.

Meer hierover: Klik
                                        Zalig!

Comment

Working...
                                        X