Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Best een knappe foto1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBest een knappe foto
Nooit gedacht dat je dat zinnetje ooit zou zeggen tegen me!
Deze was zelfs zonder statief!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGeen rijbewijs hebben en toch kilometers maken...hmmm
Is die M5 dan niet van Matthi.Lampe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenJawel, maar hij heef tgeen rijbewijs
Opritraggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs die M5 dan niet van Matthi.Lampe?
Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.
Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
Nuja, mij kan het niet veel schelen wat de mensen denken.
She's mine
Meer moet dat niet zijn!
Tot zover Off topic
Comment
-
And you should be proud of her! Maar niet té.
And you should stay OFF the public roads. Echt waar, was ik politierechter en kreeg ik zo'n ventje als jij voor me, die zonder rijbewijs betrapt werd op de openbare weg, ik verbood het voor je om je rijbewijs te halen voor je 21e of zelfs je 25e. Echt kerel, doe 't niet. Je hebt geen idee wat voor 'n miserie je jouw ouders kan opzadelen als je met al je onervarenheid een tuut zet en mensen (evt. inzittenden) gewond geraken door jouw fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAnd you should be proud of her! Maar niet té.
And you should stay OFF the public roads. Echt waar, was ik politierechter en kreeg ik zo'n ventje als jij voor me, die zonder rijbewijs betrapt werd op de openbare weg, ik verbood het voor je om je rijbewijs te halen voor je 21e of zelfs je 25e. Echt kerel, doe 't niet. Je hebt geen idee wat voor 'n miserie je jouw ouders kan opzadelen als je met al je onervarenheid een tuut zet en mensen (evt. inzittenden) gewond geraken door jouw fout.
Uit respect voor mijn vader dat hij de lening bij de bank heeft mogelijk gemaakt doe ik dat niet.
Comment
Comment