Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    In Leuven stond daarstraks een Messing M3 cabrio (E46) geparkeerd. Lekker! Jammer van het beige interieur. Meer contrast mocht wel.
    Met de 19" velgen, maar ik dacht dat die eerder dat lemon interieur had.
    Last edited by ; 12/12/2007, 10:30.

Comment

• E39 en E46 M's zijn toch echt zo'n blijverkes hé...!

Comment

• FEEST
        150.000 KM!
        Men zoeteke doet haar werk goe!

Comment

• Best een knappe foto
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Best een knappe foto
            WTF??
            Nooit gedacht dat je dat zinnetje ooit zou zeggen tegen me!
            Deze was zelfs zonder statief!

Comment

• Geen rijbewijs hebben en toch kilometers maken...hmmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Geen rijbewijs hebben en toch kilometers maken...hmmm
                Welja men vader maakt die KM's.
                Last edited by Matthi; 12/12/2007, 20:10.

Comment

• Aap, zeg dan toch dat je pa die km's maakt, nu werk je jezelf alleen maar de nesten in

Comment

Aap, zeg dan toch dat je pa die km's maakt, nu werk je jezelf alleen maar de nesten in
                    Lulsex
                    Last edited by Matthi; 12/12/2007, 20:10.

Comment

• Nu is't te laat eh

Comment

Nu is't te laat eh
                        En nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                          Den oorspronkelijke eigenaar is nen goeien vriend van ons. Onze pa heeft dieje zenne achterbumper gemaakt me dieje 'intake'. Lang geleje dak hem nog is gezien heb, blijft een beauty.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                            En nu?
                            Beter

Comment

Geen rijbewijs hebben en toch kilometers maken...hmmm

Is die M5 dan niet van Matthi.Lampe?

Comment

• Jawel, maar hij heef tgeen rijbewijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                  Jawel, maar hij heef tgeen rijbewijs

Opritraggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Is die M5 dan niet van Matthi.Lampe?
                                    Hij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.

Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Hij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.

Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
                                      En inderdaad, de wagen staat op mijn vaders naam. Gaat moeilijk op mijn naam hé. Ik betaal maandelijks een bepaald bedrag die mijn vader dan geeft aan de bank. (Lening)
                                      Nuja, mij kan het niet veel schelen wat de mensen denken.
                                      She's mine
                                      Meer moet dat niet zijn!
                                      Tot zover Off topic

Comment

• And you should be proud of her! Maar niet té.

And you should stay OFF the public roads. Echt waar, was ik politierechter en kreeg ik zo'n ventje als jij voor me, die zonder rijbewijs betrapt werd op de openbare weg, ik verbood het voor je om je rijbewijs te halen voor je 21e of zelfs je 25e. Echt kerel, doe 't niet. Je hebt geen idee wat voor 'n miserie je jouw ouders kan opzadelen als je met al je onervarenheid een tuut zet en mensen (evt. inzittenden) gewond geraken door jouw fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          And you should be proud of her! Maar niet té.

And you should stay OFF the public roads. Echt waar, was ik politierechter en kreeg ik zo'n ventje als jij voor me, die zonder rijbewijs betrapt werd op de openbare weg, ik verbood het voor je om je rijbewijs te halen voor je 21e of zelfs je 25e. Echt kerel, doe 't niet. Je hebt geen idee wat voor 'n miserie je jouw ouders kan opzadelen als je met al je onervarenheid een tuut zet en mensen (evt. inzittenden) gewond geraken door jouw fout.
                                          Ik ken iemand die al niet lang geleden nog gestopt is door de flikken. Hij is 16 en hij heeft het zwaar zitten, ouders moeten een zware boete betalen enz enz
                                          Uit respect voor mijn vader dat hij de lening bij de bank heeft mogelijk gemaakt doe ik dat niet.

Comment

Working...
                                          X