Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is nu een een magistrale bak! En er is niet gekeken naar een beetje meer of minder carbon.

In de deuren ook OEM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
      Alcantara stuur met M-track knopje ;

Nogmaals SMGII pook, met er Titan afwerking rond ;

De kuip, gemaakt uit met glasvezel versterkt plastic (GFP). En bekleed met alcantara en stof. (Door Recaro)

KWIJL ....

jongens toch, hoe mooi kan een interieur zijn ?

Comment

• Ik wil 'm ooit eens irl zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ja, dat klopt, maar er zijn grenzen, hè. En meestal worden die gedicteerd door het budget. En ook fysisch (op 't vlak van materiaalkunde) zijn er grenzen. 'k Zie ze nog niet snel ceramische zuigers en drijfstangen maken, ofzo.

Een RS-motor, of een M-motor, daar mag je toch van uitgaan dat die ongeveer het summum van (betaalbare) techniek huisvesten, ook wat gewicht van de bewegende delen betreft.
          Keramische materialen zijn over het algemeen niet erg geschikt voor die toepassingen.. Ze zijn erg hard en ook stijver als koolstofstaal maar hun breuktaaiheid stelt niet veel voor.. Een klein foutje in de drijfstang en 't spel zal gewoon breken bij een hoge, plotse belasting! Dat maakt zo een keramische klep ook zo duur, dat spel moet echt perfect gemaakt worden of 't breekt. Reden om een keramische klep te gebruiken zijn volgens mij eerder de lage thermische capaciteit (warmt weinig op en warmt bijgevolg de binnenkomende lucht niet op) en slijtvastheid dan het wat lagere gewicht.

Het ene staal is trouwens het andere niet.. Er is een verschil tussen een gegoten, een gesmede en een uit hooggelegeerd koolstofstaal verspaande drijfstang, krukas of zuiger
          EDIT: Waar het eigenlijk op neer komt.. Het moet niet per sé lichter, sterker kan ook!

Comment

• Is de CSL nu al ingeschreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              Is de CSL nu al ingeschreven?

Die nog steeds niet...Zaak blijft maar aanslepen

Maar er staat een 2de op ons te wachten in Duitsland. Werd normaal gisteren afgehaald, maar 't is uitgesteld tot 12 januari omdat er een bepaald stukje nog niet binnen was

Exact dezelfde; zilvergrijs, airco, xenon, géén pdc, 22k km

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ga je ruilen met de huidige of nog een tweede bijkopen?

Comment

• Wat is het probleem juist?

Comment

• Waar is de cruise control?
                    En de GPS?

Jaja... dat is een die hard race auto enzo... maar ik zou dat toch willen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Waar is de cruise control?
                      En de GPS?

Jaja... dat is een die hard race auto enzo... maar ik zou dat toch willen hebben
                      GPS in een CSL?

PDC tot daar en toe, maar dat is iets wat ik sowieso nooit zou moeten hebben. Nog nooit heeft dat ding me geholpen, in tegendeel, ik parkeer beter zonder.

Comment

• GPS in de E46/E39 is vetgeil.

Maakt het dashboard af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                          Ga je ruilen met de huidige of nog een tweede bijkopen?
                          Tweede bijgekocht om zo eindelijk te kunnen rijden, die eerste blijft zoals het er nu naar uit ziet ook van ons maar kan daar nog niet over uitwijden

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Wat is het probleem juist?
                          Was een wagen die bij een Zwitserse BMW dealer stond, hadden zelf geen tijd de invoer te regelen dus een handelaar dat voor ons laten doen...Maar zijn bij de verkeerde persoon terecht gekomen

Comment

Waar is de cruise control?
                            En de GPS?

Waren beide geen optie,
                            radio/cd was ik vergeten, dat hebben ze wel...

Comment

• 2 CSL's op uw oprit. Hoe zot is dat niet

Comment

GPS in de E46/E39 is vetgeil.

Maakt het dashboard af.
                                Klopt, maar past niet in het concept van de csL.

2 CSL's!

Als ik het goed begrijp was er kwaad spel met gemoeid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                                  e36 m3 3.2 cabrio

bereikbare droomkar voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Mja, S54 is gewoon top.

Als iemand een hoogtoerige 6-in-lijn wilt maken van rond de 3 liter zal ie toch héél goed uit de hoek moeten komen om die S54 te verslaan.

Als dat al mogelijk is.

De énigen die ik daartoe in staat zie is Honda, maar die hebben geen wagens om 6-cil in te leggen
                                    Ik heb je echt overtuigd hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      Waarom eigelijk? Vind ik best jammer
                                      Geen idee, men praat over een korte uitlaatlijn etc... maar dat vind ik een goedkoop excuus, de Z3M mocht gewoon op papier niet sneller uitkomen dan de M3 (baas boven baas)

Comment

• Dat CSL-interieurtje blijft echt zó lekker!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Dat CSL-interieurtje blijft echt zó lekker!

dan moet je nog eens het geluid voorstellen wat zo een ding produceert wanneer je erin zit!

HEMELS!

Tof dat er nog een tweede bijkomt op de oprit!

Comment

Working...
                                          X