Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• azo blinken

Comment

• Weeral enorm knappe foto's
          nls2000

Comment

• Mooie M-coupé met 18inch LM's

Comment

• Die van Jeroen raceventiel is tofferdeze heeft zelfs geen ringstickertje en zijn spiegels zijn vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                Die van Jeroen raceventiel is tofferdeze heeft zelfs geen ringstickertje en zijn spiegels zijn vuil
                Gij gij ...... SLET!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  azo blinken
                  gewassen met Meguiar's

Comment

• Daarstraks op m'n fietstochtje, zag ik een carbonzwarte M5 (E60) op de parking van de Carrefour. Grote V10-fan zijnde, heb ik mij dan maar even aan de kant gezet, en gewacht tot de eigenaar zijn boodschappen gedaan had.

't Was de moeite!!

Ik zorgde dat ik net de uitrit zou kruisen op het moment dat 'ie buitenreed, maar ik liet hem dan hoffelijk voor. Waarschijnlijk nog nooit gebeurd bij een BMW-rijder

Hij had een beetje schrik van de flitspalen, maar bleef wel lekker lang een kleine 60 per uur rijden in eerste

Die sound is toch zálig hoor
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                      Als hij xenons had gehad wel.
                      inderdaad, met xenon zijn ze mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Die foto's van die CSL

Weet er iemand hoe je dat effect bekomt?
                        Mee nen peperduren kodak.. ge moet eens kijken naar die forum ervan..
                        daar staat de prijs

Comment

• Die Z3 M Coupé is Z A L I G ! ! !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                            Die sound is toch zálig hoor
                            idd, eerst was ik er niet voor maar na het geluid een paar keer te hebben gehoord in het echt ben ik verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT

NIET NORMAAL !!!!! DE MOOISTE M3 OOIT !!!
                              Ik heb een vraagje. Misschien domme vraag maar ja. Op deze foto, dat "gat" rechts in die bumper, wat is dat? Heeft dat een functie? Want ik vind dat het het uitzicht een beetje verknalt. Als er nu aan beide kanten zo een gat was dan zou ik nog zeggen, maar dit vind ik jammer.

Comment

• oorspronkelijk komt dat van de m3 csl en daar heeft dat de functie om lucht naar binnen te krijgen voor koeling. ik denk dat dit exemplaar geen csl is en het dus overbodig is maar het geeft wss toch extra koeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                  Op het zicht lijkt de M3 een pak prettiger om mee te rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                    oorspronkelijk komt dat van de m3 csl en daar heeft dat de functie om lucht naar binnen te krijgen voor koeling. ik denk dat dit exemplaar geen csl is en het dus overbodig is maar het geeft wss toch extra koeling.
                                    Thx voor de info. Dacht wel dat het zoiets zou zijn. Ik vind dat het de wagen geen goed doet qua looks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI
                                      Thx voor de info. Dacht wel dat het zoiets zou zijn. Ik vind dat het de wagen geen goed doet qua looks!
                                      Ja, ik vind dat nog wel mevallen.
                                      Maar die mistlampen zijn natuurlijk wel tof eh.
                                      Op de M6 heb je ook geen mistlampen omdat die gaten moeten worden vrijgehouden om de remschijven af te koelen...
                                      Maar daar zijn er wel aan alle 2 de kanten gaten :p
                                      Last edited by ; 07/05/2006, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI
                                        vind ik ook, ik hou van symmetrie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                                          Ja, ik vind dat nog wel mevallen.
                                          Maar die mistlampen zijn natuurlijk wel tof eh.
                                          Op de M6 heb je ook geen mistlampen omdat die gaten moeten worden vrijgehouden om de remschijven af te koelen...
                                          Maar daar zijn er wel aan alle 2 de kanten gaten :p
                                          Jip, en het gat dient ook voor de luchtfilter, in het linkse gat heb ik ook nog een "pijp" naar boven toe als toevoer van verse lucht naar de luchtfilter

Comment

Working...
                                          X