Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    The cheapest way to drive an M3 GT.

    http://www.autoscout24.be/nl-be/deta...85&id=63750652

    (en vollédig origineel, hè ... puik !!)
    Deze E36 staat spijtiggenoeg ook al niet meer origineel... 3.0 versies hadden allen oranje pinkers, ik zie witte

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Francis
      Deze E36 staat spijtiggenoeg ook al niet meer origineel... 3.0 versies hadden allen oranje pinkers, ik zie witte
      wit vanvoor, oranje vanachter : volledig origineel e36 m3 gt

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Francis
        Deze E36 staat spijtiggenoeg ook al niet meer origineel... 3.0 versies hadden allen oranje pinkers, ik zie witte

        Na-ah, zie BMW lovers
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

        Comment


        • Ah oké, dacht dat alle pinkers oranje waren... Niet dus.

          Wat is eigenlijk het verschil tussen een E36 M3 en een E36 M3 GT?
          En waar zit ik dan fout met de kleur van de pinkers? Kan er iemand de kleur van de pinkers voor-achter zeggen van de GT, 3.0 en 3.2? Thanx!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Francis
            Ah oké, dacht dat alle pinkers oranje waren... Niet dus.

            Wat is eigenlijk het verschil tussen een E36 M3 en een E36 M3 GT?
            En waar zit ik dan fout met de kleur van de pinkers? Kan er iemand de kleur van de pinkers voor-achter zeggen van de GT, 3.0 en 3.2? Thanx!
            Een zeer belangrijke update van het motorblok van de GT is dat de aanzuigleiding van de olie ook langs de voorkant vh blok gebeurt. Daar waar de gewone 3.0 het aanzuigpunt enkel aan de achterkant vh blok had. Bij hard remmen kwam de oliepomp zonder olie te zitten wanneer de aanzuiging achter zat. De 3.2 motor heeft ook de aanzuiging voor en achter

            Lichtere velgen op gt, op de rest zal gTa wel een antwoord weten andere lip voor, achtervleugel,...

            Comment


            • E36 M3 GT?
              The E36 M3 GT is a limited-edition version of the European-market 3.0-liter M3 coupe developed to homologate engine and bodywork enhancements to the equivalent competition model in the FIA GT Series (Division II) and the American IMSA GT Series. A total of 350 examples were produced in left-hand drive form from February thru June of 1995 (in addition to six pre-production vehicles produced in December of 1994) with the following special equipment:
              -A retuned version of the S50 B30 powerplant with 264-degree cams, a BMW Motorsport dual-pickup oil pan, duocentric oil pumps and upgraded VANOS software producing 295 hp at 7,000 rpm and 238 lb/ft of torque at 3,900 rpm
              -Shorter 3.23:1 final drive
              -Stiffer springs and shocks
              -M strut tower brace
              -British Racing Green (312) paintwork
              -Adjustable front and rear GT spoilers
              -Clear front turn signal lenses
              -Aluminum doors
              -"BMW Motorsport International" emblems on exterior door mouldings and interior sill plates
              -Forged M Double Spoke alloy wheels (7.5x17-in. front, 8.5x17-in. rear)
              -Mexico Green Nappa leather upholstery with Anthracite Amaretta bolsters
              -Three-spoke steering wheel with airbag
              -Carbon fiber dashboard and center console trim

              Info komt van de dezelfde pg als de foto's.
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                E36 M3 GT?
                The E36 M3 GT is a limited-edition version of the European-market 3.0-liter M3 coupe developed to homologate engine and bodywork enhancements to the equivalent competition model in the FIA GT Series (Division II) and the American IMSA GT Series. A total of 350 examples were produced in left-hand drive form from February thru June of 1995 (in addition to six pre-production vehicles produced in December of 1994) with the following special equipment:
                -A retuned version of the S50 B30 powerplant with 264-degree cams, a BMW Motorsport dual-pickup oil pan, duocentric oil pumps and upgraded VANOS software producing 295 hp at 7,000 rpm and 238 lb/ft of torque at 3,900 rpm
                -Shorter 3.23:1 final drive
                -Stiffer springs and shocks
                -M strut tower brace
                -British Racing Green (312) paintwork
                -Adjustable front and rear GT spoilers
                -Clear front turn signal lenses
                -Aluminum doors
                -"BMW Motorsport International" emblems on exterior door mouldings and interior sill plates
                -Forged M Double Spoke alloy wheels (7.5x17-in. front, 8.5x17-in. rear)
                -Mexico Green Nappa leather upholstery with Anthracite Amaretta bolsters
                -Three-spoke steering wheel with airbag
                -Carbon fiber dashboard and center console trim

                Info komt van de dezelfde pg als de foto's.
                Het 3 spaaks stuurwiel zie ik niet op de foto. Of vergis ik me

                Comment


                • Misschien is er een verschil tussen de US versie en de Europese??
                  Ik zou het niet kunnen zeggen.
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Een zeer belangrijke update van het motorblok van de GT is dat de aanzuigleiding van de olie ook langs de voorkant vh blok gebeurt. Daar waar de gewone 3.0 het aanzuigpunt enkel aan de achterkant vh blok had. Bij hard remmen kwam de oliepomp zonder olie te zitten wanneer de aanzuiging achter zat. De 3.2 motor heeft ook de aanzuiging voor en achter
                    Hoezo?

                    Als je remt zou de olie dan toch naar voor geduwd moeten worden zoals je zelf bij hevig remmen naar voor wordt getrokken?

                    Als de olie naar voor wordt geduwd wordt deze dan toch in de motor geduwd langs achter.

                    En staat de olietoevoer niet onder een bep. druk?

                    't zal wrs wel juist zijn wat je zegt , anders zou bmw het ook niet veranderd hebben, maar ik begrijp het niet goed.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                      Hoezo?

                      Als je remt zou de olie dan toch naar voor geduwd moeten worden zoals je zelf bij hevig remmen naar voor wordt getrokken?

                      Als de olie naar voor wordt geduwd wordt deze dan toch in de motor geduwd langs achter.

                      En staat de olietoevoer niet onder een bep. druk?

                      't zal wrs wel juist zijn wat je zegt , anders zou bmw het ook niet veranderd hebben, maar ik begrijp het niet goed.
                      het is de aanzuigleiding van de oliepomp. de druk wat er dan staat op de pomp is te verwaarlozen. De pomp mag nooit droog komen te staan, dat was het probleem bij de 3.0 motor soms, bij hevig circuit gebruik.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Francis
                        Deze E36 staat spijtiggenoeg ook al niet meer origineel... 3.0 versies hadden allen oranje pinkers, ik zie witte
                        De speciale versie "M3 GT" (met 295 pk sterke 3.0) had vooraan witte pinkers, en achteraan oranje.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                          wit vanvoor, oranje vanachter : volledig origineel e36 m3 gt
                          Yep.

                          Comment


                          • Kent iemand de eigenaar van deze wagen, of heeft al eens iemand deze wagen gezien?



                            Comment






                            • Comment








                              • Comment


                                • volgens mij zit de eigenaar van deze m-coupe ook op het forum van e90post . er is daar een topic met foto's van je garage , en volgens mij kon je de wagen zien staan van buiten de gargae want er zat een enorme ruit in . was echt zeer mooi gedaan .

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Kent iemand de eigenaar van deze wagen, of heeft al eens iemand deze wagen gezien?



                                    volgens mij zit de eigenaar van deze m-coupe ook op het forum van e90post . er is daar een topic met foto's van je garage , en volgens mij kon je de wagen zien staan van buiten de gargae want er zat een enorme ruit in . was echt zeer mooi gedaan .

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      het is de aanzuigleiding van de oliepomp. de druk wat er dan staat op de pomp is te verwaarlozen. De pomp mag nooit droog komen te staan, dat was het probleem bij de 3.0 motor soms, bij hevig circuit gebruik.
                                      Ah, je bedoelt de leiding van carter naar de oliepomp.
                                      Ik dacht de leiding van de oliepomp naar 't blok.

                                      ok, nu versta ik het, merci.

                                      Comment


                                      • SMGII is de "automatische" versnellingsbak.
                                        schakelen aan het stuur en de launch control

                                        Comment

                                        Working...
                                        X