Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iese ! Indianapolis rood interieur in de M5 ! Met alu inleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Ik snap niet waarom een E34M origineel moet zijn, maar een E46, E39, E60 niet...
      Bij mij wel hoor.
      't Ding is, bij de oudere modellen maakt het een 'echtere' wagen van vind ik.
      Meer dan bij de recentere modellen.
      Het enige dat aftermarket mag zijn, zijn eventueel andere velgen. Maar niét van BMW zelf, ik bedoel: van andere (recentere modellen, zoals deze M5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
        Mooi, al vind ik de afstand van gordellijn tot dak iets te groot. Een subtiele verlaging van het dak zou de wagen er nog bruter laten uitzien!
        Verlaging van het dak?Er is nu al amper hoofdruimte in die dingen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
            Bij mij wel hoor.
            't Ding is, bij de oudere modellen maakt het een 'echtere' wagen van vind ik.
            Meer dan bij de recentere modellen.
            Het enige dat aftermarket mag zijn, zijn eventueel andere velgen. Maar niét van BMW zelf, ik bedoel: van andere (recentere modellen, zoals deze M5)
            hangt er toch gewoon vanaf of je de originele velgen mooi vind. Ik persoonlijk vind zowel de originele van de e34 m5 als van de e46 m3 lelijk en ik zou ze dan ook zo snel mogelijk vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Iese ! Indianapolis rood interieur in de M5 ! Met alu inleg.

vind je dat een mooi interieur? Ik kan er maar niet aan wennen eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                hangt er toch gewoon vanaf of je de originele velgen mooi vind. Ik persoonlijk vind zowel de originele van de e34 m5 als van de e46 m3 lelijk en ik zou ze dan ook zo snel mogelijk vervangen.
                de velg van een E34 M5, en dan heb ik het over dezelfde velg als dat Dragon onder zijn M5 heeft liggen, op zich is niet erg mooi te noemen. Maar die velg hoort onder zo'n auto. De velg, abstract gezien van een E39 M5 is een pak mooier, maar die zou ik nooit onder een E34 pleuren. Het is, voor mij, not done.
                Bij de E46 M3 zijn de standaard 18" velgen ook niet mijn ding, mooi zijn ze wel, maar ze zijn te klein vind ik. Daarom zou ik er direct de optionele gepolierde 19" onder smijten. Maar no way bv. de toekomstige velg van onder de E90 M3....

If you know what I mean.

Comment

• Ik vind beide E34's mooi, maar die met de E39 velgen vind ik eigelijk het knapst van al, zeer mooie combinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                    Ik vind beide E34's mooi, maar die met de E39 velgen vind ik eigelijk het knapst van al, zeer mooie combinatie!
                    Mor allé!

Comment

de velg van een E34 M5, en dan heb ik het over dezelfde velg als dat Dragon onder zijn M5 heeft liggen, op zich is niet erg mooi te noemen. Maar die velg hoort onder zo'n auto. De velg, abstract gezien van een E39 M5 is een pak mooier, maar die zou ik nooit onder een E34 pleuren. Het is, voor mij, not done.
                      Bij de E46 M3 zijn de standaard 18" velgen ook niet mijn ding, mooi zijn ze wel, maar ze zijn te klein vind ik. Daarom zou ik er direct de optionele gepolierde 19" onder smijten. Maar no way bv. de toekomstige velg van onder de E90 M3....

If you know what I mean.

voor de waarde als collector's item misschien wel, maar zo zie ik een wagen niet. Ik heb bijvoorbeeld niks tegen een moderne velg ala BBS CH op een ouwe kar als een e30 m3. Ze zijn namelijk lichter en mooier dan de originele. Over bmw velgen onderling verwisselen ben ik het wel met u eens, dat komt een beetje slecht over, al moet ik toegeven dat ik die e34 met e39 velgen wel mooi vind.

Comment

voor de waarde als collector's item misschien wel, maar zo zie ik een wagen niet. Ik heb bijvoorbeeld niks tegen een moderne velg ala BBS CH op een ouwe kar als een e30 m3. Ze zijn namelijk lichter en mooier dan de originele. Over bmw velgen onderling verwisselen ben ik het wel met u eens, dat komt een beetje slecht over, al moet ik toegeven dat ik die e34 met e39 velgen wel mooi vind.
                        jeps, dat ben ik vergeten toe te voegen.
                        BBS velgen mogen er van mij ook zeker onder, onder elke BMW. Zolang het geen oldtimers zijn...
                        Een E30 M3 met BBS CH is zalig!
                        Ik moet toegeven dat die E39 M5 velgen niet helemaal misstaan onder die E34, maar da's toch een time-shock.

Comment

vind je dat een mooi interieur? Ik kan er maar niet aan wennen eigelijk
                          De stijl staat me ook niet bijster aan. Dus "het" interieur van de nieuwe '5, bedoel ik dus.

Los daarvan, binnen de interieurs van de nieuwe '5, vind ik dit érg knap.

Comment

Mor allé!
                            Ik deel jouw mening.

Ik zou nooit BBS CH onder een E30 M3 pleuren, maar geduldig op zoek gaan naar een setje 16" of 17" BBS Rennsport. Of zelfs gewoon genoegen nemen met de originele 16" BMW/BBS'jes.

Comment

• In aalst is er zo eentje. (een witte E30 M met ch onder) en die oogt verdomd knap hoor.

Comment

Of zelfs gewoon genoegen nemen met de originele 16" BMW/BBS'jes.
                                daar is niet gewoon genoegen mee te nemen hoor De eigenaars van de m3's die deze als optie hadden, houden ze meestal als wintervelgen

edit : ik wil er dus

Comment

Ik deel jouw mening.

Ik zou nooit BBS CH onder een E30 M3 pleuren, maar geduldig op zoek gaan naar een setje 16" of 17" BBS Rennsport. Of zelfs gewoon genoegen nemen met de originele 16" BMW/BBS'jes.
                                  Hangt er wat vanaf vind ik. Als ik een E30 M3 zou kopen als funbak om te strippen en vervolgens de Ring op te sjeezen, dan zou ik dat nooit doen met de originele 16" kruisspaakvelgen. Dan komen er zowiezo BBS'en onder. Kijk naar die grijze M3 die je vaak aan de Ring spot, van die fransözen. LEKKER!

Als het om een collector's item zou gaan, dan mogen er zelfs geen BBSjes onder komen. Enkel die 16" kruisspaken.

Comment

daar is niet gewoon genoegen mee te nemen hoor De eigenaars van de m3's die deze als optie hadden, houden ze meestal als wintervelgen
                                    De 15" : akkoord. De 16" : niet akkoord.

Comment

De 15" : akkoord. De 16" : niet akkoord.
                                      ik bedoel als ze er al zelf niet mee rondrijden he. Het is toch een feit dat ik er moeilijk vind, akkoord?

Comment

ik bedoel als ze er al zelf niet mee rondrijden he. Het is toch een feit dat ik er moeilijk vind, akkoord?
                                        Daarom zei ik 't. Die 16" zijn zeldzaam, en ze worden niet vaak als "winterragvelg" gebruikt, maar eerder bijgehouden om de auto later weer origineel te kunnen zetten.

Groot gelijk, trouwens.

Comment

• ZO en niet anders wil ik m'n M3 (CSL ) => http://www.gt3000.com/home/galleries...ig/hhr_015.jpg

Comment

Working...
                                          X