Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SegaInderdaad... indertijd mocht dat niet. Da's ondertussen ook alweer even geleden! Het forum was toen nog iets kleiner.
Feit is dat er een enorme intresse is in dit soort wagens... en dan heb ik het vooral over de M van BMW, de AMG van Mercedes en RS/S van Audi. Al de rest is minder intressevol zo blijkt...
Dit M's-topic is onstaan toen ik hier geheel in mijn ééntje op een nacht was aant surfen op het www en kwam verschrikkelijk knappe foto's tegen van E30 M's. Aangezien ik een groot fan ben van de M3 wou ik ze niet onthouden voor het forumpubliek! maar ik wou eigenlijk ook niet dat het verloren ging in het BMW Lovers-topic... en zo ontstond het topic in kwestie! Ik was heel even vergeten door al mijn geilheid, dat er hier een hoop leden zitten die dan ook per se hun AMG-topic willen hebben enzo... mag BMW meer dan andere merken op het forum??? Als je het forum zo even doorleest moet je geen genie zijn om te kunnen uitmaken dat BMW zowat het meest geliefde merk hier is onder de meeste forummers. Het is dan ook maar al te logisch dat het 'iets' meer aandacht krijgt. Een WRX-Lovers moet je zeer zeker niet verwachten.
En nu mag die gehele zever wel stoppen over waarom open en niet... Het topic is er nu, intresse is er zonder twijfel ook!
Er zal trouwens terug iets beter gewerkt worden aan de nieuwe indeling van het forum. Dat heeft het moderaille nog even links laten liggen maar is nu terug volop in bespreking.
Ik hoop allesinds dat ik nooit een mooi prentje heb gemist
Comment
Comment