Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Dat blok heeft een heel andere cilinderkop, met enkele vanos. Is meer te vergelijken met een M52 blok dan met een M-blok. www.realoem.com daar kun je veel informatie vinden
    maar het blok in die witte is wel degelijk een s50 us hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak
      Bedankt voor jullie reacties. Ja het lijkt me inderdaad toch niet normaal, ik zal hem eens binnendoen en in kosten komen voor nieuwe banden. Ze lijken nog niet echt versleten en het zijn zelfs Uniroyal regenbanden, misschien is het ook iets met de ophanging maar hij geraakte recent perfect door de keuring. Het wordt vervolgd...
      ik heb een paar maanden geleden de rubbers van de achterophanging laten vervangen. Doordat deze uitgesleten waren was mijn wagen ook een dweil op de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3e30

!

Fak! Zo knap dat deze beide karren zijn. Imo de perfecte velgen eronder. (Als het 18" zouden zijn, dat zou het 17" moeten zijn voor mij)
        Op deze foto toont de laatste, overigens een zwarte lak, een kleur die erg goed lijkt op Porker's blauw. Op de andere foto's, o.a de eerste van deze gepostte serie, toont het overduidelijk zwart.
        Nu ik deze 2 zie zou ik niet kunnen kiezen....

Of toch, ik ga voor de witte!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
          maar het blok in die witte is wel degelijk een s50 us hoor

Juist, in America hebben ze ook S50 blok, maar is heel anders als het europeese. Het heeft geen M-tech dubbele vanos, 1 gasklep ipv 6 kleppen.

Maar dit even terzijde, de wagen is schitterend gemaakt, Het koppel en vermogen van het blok maken die M3 zeer snel

Comment

• ken dat forum ook... (waar die wagens van komen)
            die witte is idd magisch
            maar nu wil ik die zwarte zijn velgen+ banden
            BMW E10 1600ti 1967
            BMW E10 2002tii 1973
            BMW E30 325i sedan 1986
            BMW E36 318is cabrio 1995
            BMW E36 320i cabrio 1994
            BMW E91 318d touring 2006
            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• dragon zou deze velgen moeten kennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                !

Fak! Zo knap dat deze beide karren zijn. Imo de perfecte velgen eronder. (Als het 18" zouden zijn, dat zou het 17" moeten zijn voor mij)
                Op deze foto toont de laatste, overigens een zwarte lak, een kleur die erg goed lijkt op Porker's blauw. Op de andere foto's, o.a de eerste van deze gepostte serie, toont het overduidelijk zwart.
                Nu ik deze 2 zie zou ik niet kunnen kiezen....

Of toch, ik ga voor de witte!!

Fijn, dan neem ik wel de zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                  Fijn, dan neem ik wel de zwarte.
                  Perfect zeg!

Comment

• Wit staat 'm wel vind ik

Comment

• Amai jij zal diep in de portefeuille mogen tasten jong, ging jij niet samen met porker nog een auto betalen?

Btw, wat zou één van deze twee schoonheden ongeveer kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                        Wit staat 'm wel vind ik

Wauw! Knap zeg!

Comment

• Ook het interieur past er goed bij imo

Prachtig stuur trouwens vind ik

Comment

• in een warm land zouden al m'n wagens wit moeten zijn maar hier, nee bedankt, veel liever zwart dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                              Amai jij zal diep in de portefeuille mogen tasten jong, ging jij niet samen met porker nog een auto betalen?

Btw, wat zou één van deze twee schoonheden ongeveer kosten?
                              Ja da's juist. We gingen nog een 997 GT3 RS kopen, right.
                              Gelukkig doe je me er aan denken...

Voor zo'n E30 M3: uit wat ik heb opgestoken uit heel deze nieuwe benden E30M3-owners, lijkt me 15000 EUR al een scherpe prijs voor een 'in good shap' model...

Comment

in een warm land zouden al m'n wagens wit moeten zijn maar hier, nee bedankt, veel liever zwart dan
                                Normaal gezien ben ik geen fan wit, maar het is es wat anders dan altijd een Interlagosblauwe of Saffierzwarte M6.

Comment

in een warm land zouden al m'n wagens wit moeten zijn maar hier, nee bedankt, veel liever zwart dan
                                  in een warm land ook niet, hoe wil je die vliegen daaraf krijgen

Wit is mooi, als je een poetsfreak zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                    Normaal gezien ben ik geen fan wit, maar het is es wat anders dan altijd een Interlagosblauwe of Saffierzwarte M6.
                                    inderdaad, wit is een speciale kleur, het maakt exclusieve wagens nóg exclusiever maar langs de andere kant het maakt modale wagens nog modaler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                      Ja da's juist. We gingen nog een 997 GT3 RS kopen, right.
                                      Gelukkig doe je me er aan denken...

Voor zo'n E30 M3: uit wat ik heb opgestoken uit heel deze nieuwe benden E30M3-owners, lijkt me 15000 EUR al een scherpe prijs voor een 'in good shap' model...
                                      *Begint te sparen*

Comment

en zwarte dan
                                        das nog erger

Comment

in een warm land ook niet, hoe wil je die vliegen daaraf krijgen

En dat ben jij!

Comment

Working...
                                          X