Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    In dat geval zou ik de M3 liever inruilen tegen iets sportievers. Een 911 of Cayman S bv.
    Hopelijk komt er een vette achterbumper op die M3.
    Nu, of hij mooier zal worden dan een M5 of M6? De alledaagse '5 en '6 vind ik mooier dan de gewone '3 Coupé.
    liever een M3 dan een cayman of een gewone 911 ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH.
      liever een M3 dan een cayman of een gewone 911 ze...

Waarom? Vooral de Cayman S is toch radicaler?
      En als je toch al een RS4 in de garage hebt ...
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Waarom? Vooral de Cayman S is toch radicaler?
        En als je toch al een RS4 in de garage hebt ...
        azo al een RS4 in de garage, mja dan nog zou ik is moeten nadenken..

Comment

• Op die foto lijkt die M3 op een saab of audi .. Maar zal zonder twijfel een vette auto worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH.
            azo al een RS4 in de garage, mja dan nog zou ik is moeten nadenken..
            Moest ik slechts één wagen kunnen kopen en ik moet kiezen tss alle wagens die hierboven reeds ter sprake kwamen, dan zou het heel goed mogelijk zijn dat ik ook voor de M3 ga hoor. Zeker als ik de wagen zelf moet betalen en ik kan mij geen wagenpark van meer dan twee, drie wagens veroorloven.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Leuke spypic! Ziet er veelbelovend uit.

Comment

• Iemand enig idee wanneer deze beschikbaar wordt? En tegen welke prijs?

Heb al vanalles gehoord - dus graag betrouwbare bron ...

Comment

• Première is voorzien voor Genève. Maar zelfs dat is (nog) geen zekerheid. De prijs kan hoe dan ook nog niet vaststaan, dus een betrouwbare bron is op dat vlak niet te vinden. Ik schat dat 'ie geen 2.500 EUR van een RS4 vandaan zal geprijsd worden.

Comment

• Comment

• Dit vind ik een sjiek filmpje van een gecamoufleerde M6 op de ring. De achterbumper is heel goed gedaan, het lijkt op de camouflage van de nieuwe M3 dus alles is nog mogelijk met deze wagen (alleen dat de M3 een volledig uit 1 geheel achterdemper krijgt, dus lijkt het me onmogelijk een diffuser gelijk de M6 te krijgen )

http://video.google.com/videoplay?do...626310&q=bmw+M

Comment

• mensen, ik schrijf dit hier omdat ik me wil outen.

Ik kan het ni langer meer voor mezelf houden, het moet er uit!

I LOVE M's!

Zo, da lucht op!

Nee, ik ben volledig verliefd geworden op een E46 M3. Voor mij heeft 'ie alles wat een auto moet hebben (zeker met de SMG). En er is meer plaats in dan in een TT. Pas op, ik rijd graag met oTTo en ga hem nog ni weg doen (onder lichte drang van m'n madam. ). Maar ik hoop toch ooit zo'n E46 M3 voor m'n deur te hebben. Al zal het dan wel een tweedehands moeten zijn. Allé, ne nieuwe zou der toch ni afkunne zenne.

Door jullie hier allemaal ben ik trouwens voor BMW gevallen, een merk dat me voordien weinig deed.

Favo's zijn, de 1(30i), de M5, de M3, de Z4 (M)Coupé en ook zeker de E31 850 . Eerst wou ik zo ene (bij)kopen. Maar ik heb al gelezen dat het ni echt een sportwagen is, en dan wacht ik liever op een E46 M3.

Zo, bedankt dak hier ff m'n hart mocht luchten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                          I LOVE M-outing
                          Gelieve nu niet nog merkblind te worden ook...

Comment

• Ontroerend, Chevy!
                            Het verschil tss een M3 en een knappe vrouw is dat we niet jaloers hoeven te zijn op elkaar als de ene ermee weg is. Immers, de Bimmer heeft duizenden tweelingzusjes.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

mensen, ik schrijf dit hier omdat ik me wil outen.

I LOVE M's!

Zo, da lucht op!

Nee, ik ben volledig verliefd geworden op een E46 M3. Voor mij heeft 'ie alles wat een auto moet hebben (zeker met de SMG). En er is meer plaats in dan in een TT. Pas op, ik rijd graag met oTTo en ga hem nog ni weg doen (onder lichte drang van m'n madam. ). Maar ik hoop toch ooit zo'n E46 M3 voor m'n deur te hebben. Al zal het dan wel een tweedehands moeten zijn. Allé, ne nieuwe zou der toch ni afkunne zenne.

Door jullie hier allemaal ben ik trouwens voor BMW gevallen, een merk dat me voordien weinig deed.

Favo's zijn, de 1(30i), de M5, de M3, de Z4 (M)Coupé en ook zeker de E31 850 . Eerst wou ik zo ene (bij)kopen. Maar ik heb al gelezen dat het ni echt een sportwagen is, en dan wacht ik liever op een E46 M3.

-booskijkers weg
                              -spoiler weg
                              -ACS logo's allemaal weg
                              -chromé lijstje aan uitlaten weg
                              -spiegels terug lakkleur

en je hebt een prachtige M3 met superlekkere velgen en AP remmen voor geen geld en vrij weinig kilometers

Comment

• Die velgen passen hem echt wel te goe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy
                                  Die velgen passen hem echt wel te goe.
                                  zijn echt über velgen

Comment

mensen, ik schrijf dit hier omdat ik me wil outen.

I LOVE M's!

Zo, da lucht op!

Me loves de 850! M'n favoriete bmw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                      Gelieve nu niet nog merkblind te worden ook...

Bah neejet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                                        http://www.belcyber.be/cgi-bin/showimg2.cgi?ImgName=http%3A%2F%2Fwww.belcyber.net %2Fmillenniumcars%2Fpict%2FM3.JPG&ImgDealer=Millen nium+Cars+Aarschot%2C+phone+%2B32%280%29495%2F52.8 7.65%2C+fax+%2B32%280%2916%2F56.20.93&ImgExtras=Re f.+M3%2C+june%2C+metaal%2C+zwart%2C+ABS%2C+ongeval vrij%2C+airbags%2C+electron.airco%2C+alarm+vv2%2C+ alu+velgen%2C+armsteun%2C+ASC%2C+boordcomputer%2C+ centr+vergrendeling%2C+cruise%2C+elektr+ruiten%2C+ elektr+zetels%2C+sport+zetels%2C+eletr+open+dak%2C +mistlichten%2C+gps%2C+verwarmde+zetels%2C+geluids systeem%2C+leder+interieur%2C+manuele+versnellings bak+6%2C+multifunctioneel+stuur%2C+sportstuur%2C+s tuurbekrachtiging%2C+cd-lader%2C+5+zetels%2C+onderhoudsboek%2C+laterale+ai rbags%2C+spoilers%2C+sportophanging%2C+transponder %2C+xenon+koplampen%2C+1ste+eigenaar%2C+van+1ste+e igenaar+met+onderhoudsboek+BMW+-+NAVI+prof.+-+elek+zonnegordijn+-+AC+SCHNITZER+3delige+19%22+alu+velgen+-+xenon+-+verwarmde+zetels+-+glazen+open+dak+-+Harman+Kardon+hifi+-+carbonzwart%2C+%3Cp+style%3D%22color%3A0000FF%22% 3Ekm+%3A+28.000%2C+prijs+alles+inbegrepen%3A+34.90 0+euro%3C%2Fp%3E&ImgCar=BMW&ImgType=M3coup%E93.2i3 43pk&ImgYear=2002&ImgDir=millenniumcars%2Fpict%2FM 3

-booskijkers weg
                                        -spoiler weg
                                        -ACS logo's allemaal weg
                                        -chromé lijstje aan uitlaten weg
                                        -spiegels terug lakkleur

en je hebt een prachtige M3 met superlekkere velgen en AP remmen voor geen geld en vrij weinig kilometers

Als ik er ene zou kopen, ist pas voor binne een jaar of 5(! ) zijn. Als ik het zo lang uithoud tenminste. Kbetaal me nu al blauw aan verzekering en das maar voor 180pk! Ik zou 'em ook liefst origineel hebben. En een SMG (das toch met die peddeltjes aan 't stuur é?). Wat ist verschil tss SMG en SMG II? En kunt ge dieje ook op 'automaat' zetten? Iemand een link naar een site waar ik lekker veel kan lezen over m'n nieuwe liefde? Mag natuurlijk ook met het nodige beeldmateriaal!

Comment

Ontroerend, Chevy!
                                          Het verschil tss een M3 en een knappe vrouw is dat we niet jaloers hoeven te zijn op elkaar als de ene ermee weg is. Immers, de Bimmer heeft duizenden tweelingzusjes.

Bedankt! Het was ook ni gemakkelijk om m'n ziel hier zomaar bloot te geven.

Mmmmmmm, tweelingzusjes.... maar we wijken af.

Mja, er zijn er wel wa, maar in België vind ik de keuze toch ni zo enorm zenne.

Comment

Working...
                                          X