Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Als turboman z'n naam wil waarmaken, dan kan ie iets gelijk dit doen: http://www.youtube.com/watch?v=mr6pnkbXMmY&NR

Die gaat precies wel deftig vooruit.
    Deze komt idd. goed van zijn plek

Comment

• op vraag van "M3 E46 SMGII" heb ik een artikel van de M3 uit AMS ingescand, dus kan ik het evengoed hier even neerpoten...

Comment

• En eentje van de CSL...

Comment

• Voor de liefhebbers van E30´s,kijk eens in het topic dat ik geopend heb over het europees kampioenschap rallycross.Sommige zijn wel niet voor gevoelige E30 harten

Comment

• @ G 55 AMG: Bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              @ G 55 AMG: Bedankt !
              tip: koop 1 maal per jaar auto motor und sport testjahrbuch. Er staan een hele hoop interessante tests, gelijk deze, in gebundeld. Ik koop hem elk jaar opnieuw, en dit is zowat het enige 'tijdschrift' dat ik na ik het gelezen heb effectief nog vaak raadpleeg, al is het maar voor dit soort tabellen die je in andere boekjes niet snel zal vinden.

Die van 2007 ligt nu in de winkel

Comment

• Nog een 2002 M3 gevonden:

Comment

• Redelijk tuning , maar het is een M3 dus het kan er wel door !

Comment

• Compressorkitje van active autowerke
                    Ik zou dat toch eens irl willen zien/horen/voelen, zien wat dat geeft

Comment

• Was die Zweedse CSL ook niet met AA kompressor ?

Ongetwijfeld heel leuk maar bij een M liever niet, das leuk voor een 330i ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        Nog een 2002 M3 gevonden:

zo mag ie voor mij wel... 1 please
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• BMW M5

Comment

• BMW M6

Comment

• SP Engineerings M3

Comment

• mooie foto's sinister

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister

Dit soort tuning is echt niet mijn ding, zeker niet op een M

Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.

ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      Dit soort tuning is echt niet mijn ding, zeker niet op een M

Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.

ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...

wat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        wat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?
                                        Ik geloof dat het reglement zegt max 2 foto's per post, dus moet je je foto's over meer post's uitspreiden.
                                        Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          Ik geloof dat het reglement zegt max 2 foto's per post, dus moet je je foto's over meer post's uitspreiden.
                                          Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...

ok bedankt om het te zeggen ik zal er in het vervolg op letten

Comment

Working...
                                          X