Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de liefhebbers van E30´s,kijk eens in het topic dat ik geopend heb over het europees kampioenschap rallycross.Sommige zijn wel niet voor gevoelige E30 harten
tip: koop 1 maal per jaar auto motor und sport testjahrbuch. Er staan een hele hoop interessante tests, gelijk deze, in gebundeld. Ik koop hem elk jaar opnieuw, en dit is zowat het enige 'tijdschrift' dat ik na ik het gelezen heb effectief nog vaak raadpleeg, al is het maar voor dit soort tabellen die je in andere boekjes niet snel zal vinden.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Dit soort tuning is echt niet mijn ding, zeker niet op een M
Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.
ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...
Dit soort tuning is echt niet mijn ding, zeker niet op een M
Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.
ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...
wat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?
wat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?
Ik geloof dat het reglement zegt max 2 foto's per post, dus moet je je foto's over meer post's uitspreiden.
Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...
Ik geloof dat het reglement zegt max 2 foto's per post, dus moet je je foto's over meer post's uitspreiden.
Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...
ok bedankt om het te zeggen ik zal er in het vervolg op letten
Comment