Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten@ G 55 AMG: Bedankt !
Die van 2007 ligt nu in de winkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenNog een 2002 M3 gevonden:
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.
ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDit soort tuning is echt niet mijn ding, zeker niet op een M
Carbon delen zijn erg mooi, maar de manier waarop hier al die lipjes bevestigd zijn... eigenlijk vind ik de afwerking in totaal maar zozo, dus heb ik het liever zonder.
ps: je post wel erg veel foto's per post, dat laad best traag...
wat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenwat stel je voor om dat te verbeteren ? minder pics per post ofzo?
Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk geloof dat het reglement zegt max 2 foto's per post, dus moet je je foto's over meer post's uitspreiden.
Mij maken de regeltjes op zich niet veel uit, maar dit zijn er wel erg veel. Met m'n draadloos internet doe ik 2 minuten over die pagina...
ok bedankt om het te zeggen ik zal er in het vervolg op letten
Comment
Comment