Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Mooie auto, alleen stelt de voorkant me telleur

Heb me er nog eens ingezet op het salon, echt ruim is die ook niet te noemen tegenover de Z3

Comment

• Heb een tijdje overwogen om de z4 coupé als daily ride aan te schaffen.

Maar na 2 testritten dan toch besloten om het niet te doen. Vooral inderdaad omwille van de beperkte binnenruimte. Ook de zichtbaarheid rondom is zeer beperkt vind ik.

Qua sportiviteit natuurlijk overtreft de z4 alles. Zelf met de "kleinere" 3.0 versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Mooie auto, alleen stelt de voorkant me telleur

Heb me er nog eens ingezet op het salon, echt ruim is die ook niet te noemen tegenover de Z3
        Ja, dat is nu echt een droomwagen van me maar als ik me erin zet dan voelt het niet lekker(claustrofobisch) tis alsof je je linkse schoen aan je rechtse voet aandoet.(Heb dat ook in de TT en een crossfire coupé maar bv niet in een 911 of cayman) raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          Ja, dat is nu echt een droomwagen van me maar als ik me erin zet dan voelt het niet lekker(claustrofobisch) tis alsof je je linkse schoen aan je rechtse voet aandoet.(Heb dat ook in de TT en een crossfire coupé maar bv niet in een 911 of cayman) raar
          Ik heb niet echt problemen met de binnenruimte bij me in de Z3, het is funwagen dus neem je het erbij. Ik vind gewoon dat de Z4 coupe minder ballen aan zijn lijf heeft als een Z3 coupe

al bij al, prachtige wagen, wil er eens mee proefrijden, mss dat dat me wel weet te overtuigen

Comment

• Een te kleine binnenruimte stoort me ook niet, maar ik voel me er gewoon niet lekker in. Mss moet jij me ooit maar es overtuigen met een testrit

Een testrit kan voor jou toch geen probleem zijn? Gewoon met de Z3 naar de garage en vragen of heb ik het mis.

Comment

• Deze wagen is top! Habba!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                Buitenkleur was Carbonschwarz
                Ik vond het al raar, want anders was het interieur niet echt passend. Rare kleur dat zwart. Liever robijn dan.

Comment

• ik dacht eerst dat het gewoon donkerblauw was en toen las ik carbonzwart
                  maar tis een mooie kleur en in natuurlijk licht zal het wel zwart zijn denk k. de M6 staat niet goed in dat blauw, liever sepang brons of die rode kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                    Een te kleine binnenruimte stoort me ook niet, maar ik voel me er gewoon niet lekker in. Mss moet jij me ooit maar es overtuigen met een testrit

Een testrit kan voor jou toch geen probleem zijn? Gewoon met de Z3 naar de garage en vragen of heb ik het mis.
                    Eens vragen als de Z op onderhoud gaat, ze hebben er eentje om proef mee te rijden heb ik gezien

Comment

• ik vond dat interieur van de M Coupé werkelijk spuuglelijk ... en in het ondersteunend tekstje dat in die staander stond, stond 2 keer "imAlarot" ... dat moet toch imOla zijn, niet ?

en dat carbonzwart ben ik een beetje beu gezien ..
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                        ik vond dat interieur van de M Coupé werkelijk spuuglelijk ... en in het ondersteunend tekstje dat in die staander stond, stond 2 keer "imAlarot" ... dat moet toch imOla zijn, niet ?

en dat carbonzwart ben ik een beetje beu gezien ..
                        Ja, imola ...

Niet mooi?

De laatste tijd configureer ik hem zo met dat imola en antraciet

Comment

• in love

Comment

• Lekkerder kan je niet vinden!!

Verkoop je M3!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Lekkerder kan je niet vinden!!

Verkoop je M3!!!!
                              working on it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                working on it
                                Niets van gemerkt in m'n mailbox

Comment

Niets van gemerkt in m'n mailbox
                                  ik zoek kopers, geen testrijders

Comment

ik zoek kopers, geen testrijders

Ik zal vader Porker eens aan de arm trekken! Stel je voor...

Comment

Ik zal vader Porker eens aan de arm trekken! Stel je voor...
                                      ziede ons al cruisen door leuven

Comment

• Ik teken er meteen voor!

ik zie ons zelfs nog meer door de ardennen blazen!

Comment

working on it

waarom wil je een andere E30?

Comment

Working...
                                          X