Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
    alst rijdt en het is een echte kan dat nooit geen miskoop zijn, tis alleen wat ongeloofwaardig
    Vond ik ook, daarom dat ik hem gezegd heb dat ie het moet checken of ie echt is en als ie echt is hem moet kopen.
    Op zich zou ik dat ook nog wel willen, blijkt goed te rijden zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Vond ik ook, daarom dat ik hem gezegd heb dat ie het moet checken of ie echt is en als ie echt is hem moet kopen.
      Op zich zou ik dat ook nog wel willen, blijkt goed te rijden zoiets.
      ze maken die dingen wel nogal veel na, een paar brede wielkassen op een 325 cabrio en je hebt een m3.

ga voor een gewone, goedkoper én mooier(imo)

Comment

ze maken die dingen wel nogal veel na, een paar brede wielkassen op een 325 cabrio en je hebt een m3.

ga voor een gewone, goedkoper én mooier(imo)
        Ik ga nergens voor

Hij wil 'een' BMW. En dat ding viel binnen zijn vereisten...

Comment

• ronny heeft zich een m3 gebouwd

machtige proporties, hij is alleen een top chop vergeten
          Last edited by ; 30/01/2007, 22:54.

Comment

• kijk is hoe breed de nieuwe M3 wordt....mmmm

Comment

• Ik weet het nog steeds niet. Is het enige waar ik zo benieuwd naar ben. De rest zal wel dik ok zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                Zeer knap. Jammer dat z'n logo achteraan zo fout als wat hangt...

Comment

ronny heeft zich een m3 gebouwd

machtige proporties, hij is alleen een top chop vergeten
                  Weet die sjon überhaupt wel dat de M3 een achtere, schuiner staande achterruit heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Zoiets ist:

Ma de vraag was gewoon ofdat dat een miskoop kon zijn. Stel dat dat ding rijdt.
                    wat kost dat normaal?
                    Als 'ie in prachtige staat is, dus een staat zoals deze op de foto, dan mag je daar wel een miljoen aan geven, yep. Toch zeker 20.000 EUR. Ze zijn zeldzaam...

Comment

• zouden ze de nieuwe M3 sneller durven maken als de nieuwe M5? bij de vorige generatie was dit wel het geval, ben een paar zaken gaan opzoeken

M5 2000 (400pk)

5,4 naar de 100
                      18,9 tot aan de 200

M3 2002 (343pk)

5,0 sec naar de 100
                      17,9 naar de 200

nu de nieuwe M5 is wel een stuk sneller als de oude!!

M5 (507pk)

4,7 naar de 100
                      14,5 naar de 200

Comment

• Op welke site heb je die gegevens gevonden? Ze zijn namelijk anders als de gegevens die de constructeur opgeeft.
                        Last edited by M3 E46 SMGII; 01/02/2007, 21:27.

Comment

• daar vind ge bijna alle gegevens!

Comment

• ZALIG!Tzou alleen op een zwarte moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                              http://www.autogespot.nl/viewimages....11082006132904

ZALIG!Tzou alleen op een zwarte moeten zijn.
                              Ik vind het er persoonlijk een beetje over.

Geef mij maar het meer subtiele werk ipv die kleurrijke stickers. Zeker op zwart.

Comment

• Vind 't ook geenszins mooi.

Wel knap zijn die compleet bestickerde CSL'etjes die vaak te spotten zijn aan de Ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Wel knap zijn die compleet bestickerde CSL'etjes die vaak te spotten zijn aan de Ring.
                                  Welke bedoel je? Foto's?

Comment

• Eentje in 't volledig wit, met linksvoor en rechtsachter de "bellen" in Motorsport-kleuren. Een Zweed ofzo, nummerplaat M3 CSL als ik me niet vergis. En dan een Duitsers, deels wit overplakt, deels carbon overplakt, met rode reclameletters. Ik weet nu niet meer precies welke van de twee schitterende BBS RS-GT's liggen heeft, maar dat maakt niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Zeer knap. Jammer dat z'n logo achteraan zo fout als wat hangt...
                                      Waar hoort het normaal gezien wel te hangen toch?

Comment

• Op de juiste plaats. Nu hangt 't scheef, en teveel naar links.

Comment

• Al even doorgebladerd en ziet er behoorlijk interessant uit.
                                          • Een heel artikel over de nieuwe M3 (+ fotos)
                                          • Geschiedenis-overzicht van de M3, van de E30 M3 EVO tot de E46 M3 CS
                                          • Vergelijkende test M3: E30 vs E36 vs E46

Op het eerste zicht een aanrader!

Comment

Working...
                                          X