Best dat ik de voorkant niet postte, want ie had booskijkers.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenmet de witte pinkers ?
n/o hé kvraag het mij gewoon af
als ik me niet vergis zijn witte pinkers standaard op die kar (= af fabriek)...
Dus daar is niets mis mee.
maar dat belet niet dat ik er oranje zou opsteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenals ik me niet vergis zijn witte pinkers standaard op die kar (= af fabriek)...
Dus daar is niets mis mee.
maar dat belet niet dat ik er oranje zou opsteken.
oranje dus
néé , echt wel een heel knappe M3 zoals die hier staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenBest dat ik de voorkant niet postte, want ie had booskijkers.
Ja, op de laatste foto viel me het toch op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen dat zijn geen OEM achterlichten zeker é?...
Als dit een 3.2 is ook niet?
Ik durf er geen uitspraak over doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIn dit geval zou hij van mij z'n witte pinkers mogen behouden, 't staat hem goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIn dit geval zou hij van mij z'n witte pinkers mogen behouden, 't staat hem goed.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEy sTom, moet jij lappen hebben ofzo?
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenNurburgring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten@ Matti: héérlijke kar, maar die half-verduisterde ruiten vind ik toch wat jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenMet die kar wil ik wel is een rondje doen op de ring
Grapj xD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHoeveel heb je ervoor over?
Grapj xD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten@ Matti: héérlijke kar, maar die half-verduisterde ruiten vind ik toch wat jammer.
Waarom moet die half daar ng bij?? Die zijn gewoon zwart
Comment
Comment