Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Die velgen zou ik persoonlijk ook nooit nemen, maar echt lelijk vind ik het niet en die EISENMANN's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenals ik me niet vergis zijn witte pinkers standaard op die kar (= af fabriek)...
Dus daar is niets mis mee.
maar dat belet niet dat ik er oranje zou opsteken.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzonder booskijkers en witte pinkers uiteraard
en dat zijn geen OEM achterlichten zeker é?...Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendit weet/wist ik niet.
oranje dus
néé , echt wel een heel knappe M3 zoals die hier staatOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls dit een 3.2 is ook niet?
Ik durf er geen uitspraak over doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenBest dat ik de voorkant niet postte, want ie had booskijkers.
Zeker van dat het een M is? aan de uitlaat tezien wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
Meer info over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom moet die half daar ng bij?? Die zijn gewoon zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenCool, een S50 inlaatspruitstuk (met 6gaskleppen) op een M54 motorblok. Nog nooit gezien.
Meer info over?
Heeft de jouwe dat niet misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenook vreemd dat hij de M-spiegels niet meer erop heeft...
Zeker van dat het een M is? aan de uitlaat tezien wel...
Nog wat pics:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenCool, een S50 inlaatspruitstuk (met 6gaskleppen) op een M54 motorblok. Nog nooit gezien.
Meer info over?
Blok is van een compact (denk ik) die mee doet aan de Dutch Supercar Challenge (was vorige zondag op Francorchamps) . Was er zelf niet bij, pics zijn door pappie genomen.
Comment
-
google is uw vriend:
BMW E46 STW Compact te koop
Dutch Supercar Challenge Sport klasse
Kampioen 2006
In diverse configuraties te koop (type motor M50, M54, S50, 200-360 pk, bak sequentieel of origineel, etc)
Track support in DSC 2008 mogelijk
Mail voor vragen en prijzen, info@albi-engineering.nl
Carrosserie:
BMW E46 Compact
Airjacks
Motorkap, achterklep, vleugel, afwerkpanelen, div. uit polyester/carbon
Lexan ramen + voorraam
Div. bodemplaten
Afneembaar stuur
Originele tank + losse FIA veiligheidstank tot. 90 ltr.
Gewicht: 1140 kg
Motor:
6 cilinder lijn 3.0 liter M54 E46 met E36 M3 gaskleppen, professioneel getuned, speciale drijfstangen, zuigers, kleppen, nokkenassen, etc.
Div. configuraties mogelijk, 2 x 3.0 E46, 3.0 M3 E36, allen gereviseerd, 200-360 pk
Motormanagement: KMS (Van Kronenburg)
Lambdacontroller KMS
Motorsport airbox
Lichtgewicht vliegwiel
Sachs 2-platen koppeling
Aangepaste carterontluchting
Externe oliekoeling
Uitlaat:
RVS systeem
Cross-over
Overbrenging:
Drenth DG 400 6-speed sequential
Powershift i.c.m. KMS
Sperdiff: Drexler 3.6 en 4.1
Externe koeling, temperatuurgeregeld
Onderstel:
Bilstein dempers
Subframe voor: BMW Motorsport
Draagarmen voor: STW
Stabilisator voor verstelbaar
Subframe achter: BMW Motorsport
Geheel in bussen/uniballs
Draagarmen achter: E36, uniballs
Stuurhuis met beperkte uitslag ( BMW Motorsport)
Gemodificeerde leidingen
Remsysteem:
Remdruk dmv mechanische verstelbaar van binnenuit
Rembalans op dashboard
Voor: Brembo 8 pots STW
STW remschijven
Achter: Brembo 4 pots STW
Remschijven geventileerd, floating
Dashboard:
AIM MXL ( shift- + warning lights, laptime + forecast laptime)+ data logging (speed + GPS speed, rpm, oil press, water temp, oil temp, gear temp, diff temp, brakepressures, lambda, throttle position, fuel press, koppeling met KMS Engine management, etc)
Panelen uit carbon
Velgen en banden:
BBS 8.5 X 17’’ , deelbaar
Banden Dunlop 235-610X17
Overig:
Traction Control Racelogic, sequential injector cut, 0-25% slip adjustable
Reservedelen:
6 cilinder lijn 3.0 liter M54 E46 met E36 M3 gaskleppen, professioneel getuned
2 sets BBS 8.5 X 17’’ + losse delen
Carbon motorkap
Originele motorkap
Voorbumper + splitter
Achterbumper
Voorraam lexaan
Radiator
Aandrijfassen
Schokbrekers Bilstein
Draagarmen
Diverse strips, electronica, lichten, etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEinzeldrossel
Heeft de jouwe dat niet misschien?
Comment
Comment