Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
    Ja, is een 3.2 van '96.

Nog wat pics:

Ah. Dan heeft 'ie origineel witte pinkers.

Maar dan zou hij normaal zeker de typische M spiegels moeten hebben. Normaal ook M sideskirts... Dat is dus niet juist.

Enkel de sedan voor 96 had gewone skirts.... M spiegels hebben ze allemaal. Dus dat is zeker niet ori.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Ah. Dan heeft 'ie origineel witte pinkers.

Maar dan zou hij normaal zeker de typische M spiegels moeten hebben. Normaal ook M sideskirts... Dat is dus niet juist.

Enkel de sedan voor 96 had gewone skirts.... M spiegels hebben ze allemaal. Dus dat is zeker niet ori.
      Het is een sloper!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Het is een sloper!!!
        Dat moet zijn...

DBR_118.

Post eens een foto van de voorkant indien je er ééntje hebt. De '96 sedan heeft een andere lip vooran op de bumper (korter) en heeft niet het gaasroostertje zoals de 3.0l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Waarom moet die half daar ng bij?? Die zijn gewoon zwart
          Ik bedoel dat de helft verduisterd is en de helft niet. Ma idd, tis net omdat ze zó donker zijn dat het mij wa stoort. Nu goed, geen één van de 400 paarden gaat daarom verloren é...

Comment

Dat moet zijn...

DBR_118.

Post eens een foto van de voorkant indien je er ééntje hebt. De '96 sedan heeft een andere lip vooran op de bumper (korter) en heeft niet het gaasroostertje zoals de 3.0l.
            dus, ding kopen en techniek in den M-optic leggen...

ahnee fack, das niet echt legaal zeker? Zodadelijk krijg ik hier nog een infraction van de een of andere ordehandhaver

Comment

• Kan goed zijn dat het zoiets is.

een E36 sedan kast met M-pakket en dan een 3,2 erin...

maar ik ben niet zeker hé!

edit: Hij heeft wel het M logo op z'n dash... Dusja... Heeft een M-optiek dat? /? Dat weet ik eigenlijk niet...?!

Heb jij dat M logo in je dash...? Enkel op pook en drempels zeker?
              Last edited by Sega; 17/10/2007, 03:22.

Comment

Kan goed zijn dat het zoiets is.

een E36 sedan kast met M-pakket en dan een 3,2 erin...

maar ik ben niet zeker hé!

edit: Hij heeft wel het M logo op z'n dash... Dusja... Heeft een M-optiek dat? /? Dat weet ik eigenlijk niet...?!

Heb jij dat M logo in je dash...? Enkel op pook en drempels zeker?
                de niet M modellen hebben geen olietemperatuurmeter en geen rode wijzers in de tellerpartij. Ik kijk meestal naar de achterste remschijven, zijn deze geventileerd => ///M (enkel de 328i cabrio heeft ook geventileerde achterschijfjes)

Comment

• Kben toch blij dat de flikken in Belgie dit niet hebben: http://www.autojunk.nl/pix/view/133570

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                    Kben toch blij dat de flikken in Belgie dit niet hebben: http://www.autojunk.nl/pix/view/133570
                    Is gelukkig alleen maar voor de promotie van de KLPD!!! Vorig jaar hadden ze een Spyker bestikkerd als politiewagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m coupe for life Bekijk Berichten
                      Is gelukkig alleen maar voor de promotie van de KLPD!!! Vorig jaar hadden ze een Spyker bestikkerd als politiewagen!
                      yep, khadet artikel ook al gelezen

Comment

• Nog wat piccies van die zwarte zijn voorkant:

Hier zijn thread:

Comment

• die booskijkers trekken echt op geen fuck hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            die booskijkers trekken echt op geen fuck hé
                            idd.

Tis erg gesteld met de e36's, eentje zonder booskijkers is bijna een zeldzaamheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                              idd.

Tis erg gesteld met de e36's, eentje zonder booskijkers is bijna een zeldzaamheid.

vond ik er nog maar eentje met een goede 120000km (320i m-optic)

Comment

• Vroeger vond ik de e36 maar zo , maar nu begin ik hem meer en meer te mogen.

Mss achter de e34, een e36 kopen, ofwel direct een e46. We zien wel...

Een 328i touring op gas, andere velgjes + beetje lager leggen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X