die laatste pic is echt magnifiek.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeel lang mijn bureaublad geweest.
Echt
*smijt Lutos uit zijn buddylist*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtennu niet meer dan?
*smijt Lutos uit zijn buddylist*
Tot zover het OT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFaaaak gast die is vet! Aan deze E46 kan de nieuwe M3 NOOIT aan tippen zeg ik u!
Comment
-
gisteren tegenkomen, wel crappy kwaliteitBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCrappy kar ook, een M5 met chromeline
Niet die kofferlijst, die is lelijk.
Maar 'n carbonzwarte M5 met 't volledig Heritage lederen interieur in de kleur caramel + de M5-specifieke houtlijsten erbij.
Der bestaat niks schoners van binnen 't standaardkleurengamma.
...
En daar vind ik Chrome Line wel bij passen, al is 't zeker geen must.
Let me put it this way: mocht ik 'n E39 M5 willen, dan zou 'ie carbonzwart + full caramel MOETEN zijn. Voor de rest weinig eisen, wel graag glazen zonnedak en de Individual High Audio. En dan zouden al die zaken voorrang hebben op SL of CL. En als 't één of 't ander zou zijn, dan liet ik 't zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten/me likes
Niet die kofferlijst, die is lelijk.
Maar 'n carbonzwarte M5 met 't volledig Heritage lederen interieur in de kleur caramel + de M5-specifieke houtlijsten erbij.
Der bestaat niks schoners van binnen 't standaardkleurengamma.
...
En daar vind ik Chrome Line wel bij passen, al is 't zeker geen must.
Let me put it this way: mocht ik 'n E39 M5 willen, dan zou 'ie carbonzwart + full caramel MOETEN zijn. Voor de rest weinig eisen, wel graag glazen zonnedak en de Individual High Audio. En dan zouden al die zaken voorrang hebben op SL of CL. En als 't één of 't ander zou zijn, dan liet ik 't zo.
Ai, ik wist lik niet dat het OEM te krijgen was, Chrome Line op een E39 M5
Anyway, ik vind het wat vloeken met het karakter van de auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWelk kleur is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOp Techno-violet na de mooiste kleur voor een E39 M5
Mensen hier op de hoek vant straat hebben een E39 M5 gehad in het donkergroen, dat was KNAP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvind ik echt niet passen
Mensen hier op de hoek vant straat hebben een E39 M5 gehad in het donkergroen, dat was KNAP
2. Dat rood
3. Le Mans blauw
Comment
Comment