Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar 'n carbonzwarte M5 met 't volledig Heritage lederen interieur in de kleur caramel + de M5-specifieke houtlijsten erbij.
Der bestaat niks schoners van binnen 't standaardkleurengamma.
...
En daar vind ik Chrome Line wel bij passen, al is 't zeker geen must.
Let me put it this way: mocht ik 'n E39 M5 willen, dan zou 'ie carbonzwart + full caramel MOETEN zijn. Voor de rest weinig eisen, wel graag glazen zonnedak en de Individual High Audio. En dan zouden al die zaken voorrang hebben op SL of CL. En als 't één of 't ander zou zijn, dan liet ik 't zo.
Maar 'n carbonzwarte M5 met 't volledig Heritage lederen interieur in de kleur caramel + de M5-specifieke houtlijsten erbij.
Der bestaat niks schoners van binnen 't standaardkleurengamma.
...
En daar vind ik Chrome Line wel bij passen, al is 't zeker geen must.
Let me put it this way: mocht ik 'n E39 M5 willen, dan zou 'ie carbonzwart + full caramel MOETEN zijn. Voor de rest weinig eisen, wel graag glazen zonnedak en de Individual High Audio. En dan zouden al die zaken voorrang hebben op SL of CL. En als 't één of 't ander zou zijn, dan liet ik 't zo.
Ai, ik wist lik niet dat het OEM te krijgen was, Chrome Line op een E39 M5
Anyway, ik vind het wat vloeken met het karakter van de auto...
Comment