Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er hier iemand iets meer over de M-versie van de X5?

Een heel eind geleden stond daar een artikel over op rsportscars.com, en niet zodanig lang geleden vond ik ergens nog spy-shots van een verdacht sportief uitziende X5.

Maar nu toch al weer een eind geleden dat ik er nog nieuws over vond, was dit misschien toch maar een gerucht.

Nuja niet dat ik zo geïnteresseerd ben in de 'MX5' (doet denken aan Mazda haha), een M-versie van een SUV is nogal idioot.

Comment

• Er komt zeker nog een sportieve versie van de X5, maar ik *denk* dat hij niet van de M-afdeling zal komen, al hebben ze wel al een hint gegeven met het M-pakket.
      Voor de 1-Reeks bestaat er ook een M-pakket maar er komt ook geen M1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Voor de 1-Reeks bestaat er ook een M-pakket maar er komt ook geen M1.
        Mja maar die "tii" was toch wel een sterke hint dat er toch nog een soort M1 komt, maar dan niet onder die naam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
          Mja maar die "tii" was toch wel een sterke hint dat er toch nog een soort M1 komt, maar dan niet onder die naam.
          Dus geen M1.

Dan was de vorige X5 4.8iS ook een soort van X5 M hè.

Comment

• Je mixt alles wat doorheen denk ik...

Die X5 van een tijdje geleden zal een Le Mans zijn denk ik...

Comment

• Comment

• Dat as een concept van BMW indertijd.

Ligt een V12 in met zo'n 700pk die de 0 naar 100 in minder dan 5 seconde zou moeten doen. Wil je die bedoelen?

Nu... M zal nooit een M-versie opzetten voor de X5. Dat is echt niet de intentie van de Motorsport afdeling. Langs de andere kant moet ik er natuurlijk wel bijzeggen... Zeg nooit, nooit. Dusja.

Comment

• Ik begrijp niet wie zulke SUV's wil. 'Sportiviteit' en 'SUV', gaan gewoon niet samen. Een comfortabele SUV met een potente motor is nog wat anders dan een racy exemplaar natuurlijk.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die x5 le mans heeft gewoon iets, zo'n brute bak. Net als een dodge ram srt-10.

Comment

• Prachtig die M5/E28

Comment

• Deze foto is gemaakt op de dag dat ik hem kocht!
                        Is het geen schoon beestje!

Comment

• Prachtig, mooie nummerplaat trouwens.

Comment

Prachtig, mooie nummerplaat trouwens.
                            Een soort transitplaat. Hier op het forum vertelden ze me dat die plaat verboden is in België...
                            Nuja

Comment

• Rijden onder u 18 is ook verboden hè.

Comment

Rijden onder u 18 is ook verboden hè.
                                Ik rij dus NOOIT op de openbare baan!

Comment

• Back on!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                    Ik rij dus NOOIT op de openbare baan!
                                    Het bewijs is helaas al van het forum gewist.

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                    Back on!
                                    Yes chief.

Comment

• Hier!

Een E34 M die geschonken werd door BMW aan South Carolina State.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                                        Die x5 le mans heeft gewoon iets, zo'n brute bak. Net als een dodge ram srt-10.
                                        Heb je die X5 Le Mans al eens gehoord? Gewoon zot:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Spritzzz!!!

hele shoot: http://bur1on.com/shoeshoot/
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X