Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
Het blijft toch iets speciaals hé, die Z3 Coupé. Erg gewaagd en misschien niet zo geslaagd, redelijk zeldzaam dus, maar net daardoor heeft ie een soort van cultstatus verworven heb ik zo de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenMooi!!
Het blijft toch iets speciaals hé, die Z3 Coupé. Erg gewaagd en misschien niet zo geslaagd, redelijk zeldzaam dus, maar net daardoor heeft ie een soort van cultstatus verworven heb ik zo de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHet bewijs is helaas al van het forum gewist.
Yes chief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk rij dus NOOIT op de openbare baan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten*kuch*
Nu, ik ben zelf ook wel schuldig hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHet filmpje is al een paar jaar oud en idd. een zot/machtig geluid
Doe mij als Ringkar, maar zo'n zwarte Z3 M Coupé zoals hierboven. All black. Leuk als derde wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk rij dus NOOIT op de openbare baan!
Comment
-
ik weet niet wat het is maar ik zie ze niet graag in het wit. het doet af aan hun fearsome karakter. zeker als het een cabrio is. ik vind een BMW M nog steeds het mooiste in donkergrijs met een hardtop. die witte is te meisjes achtigbut i'm a lady!
just bead it
http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
Wrakdraaien 101
http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLaat me kiezen tussen dit en een E92 en ik weet het toch hoor...
Er komt toch een?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLaat me kiezen tussen dit en een E92 en ik weet het toch hoor...
Comment
Comment