Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik woon daar tamelijk dichtbij maar ik zit met mijn examens nu
pm anders eens naar buckzilla, die werkt daar (en anders kan ik gaan kijken vanaf de 14de december ofzo)
dat heb ik al gedaan maar hij wilt precies niet antwoorden, toch fel bedankt!heb je ze al zien staan? en moest je toch ergen een gaatje vinden.....
Bedankt
dat heb ik al gedaan maar hij wilt precies niet antwoorden, toch fel bedankt!heb je ze al zien staan? en moest je toch ergen een gaatje vinden.....
Bedankt
Al sinds de voorstelling staan er daar voortdurend m3's in alle kleuren, de laatste weken heb ik er al witte, zilveren en een zwarte gezien
Ik zal proberen nog ergens een gaatje te vinden, maar ik kan niks beloven...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Hangt er wat vanaf of je eerder voor een carnauba wax gaat, of eerder een sealant...
Carnauba mag je na een paar weken vernieuwen. Een sealant kan het al gemakkelijk 3 tot 6 maanden trekken, it depends...
Hangt er wat vanaf of je eerder voor een carnauba wax gaat, of eerder een sealant...
Carnauba mag je na een paar weken vernieuwen. Een sealant kan het al gemakkelijk 3 tot 6 maanden trekken, it depends...
Dus 3 à 6 maand gewoon afspuiten?
Het kan misschien een domme vraag zijn, maar van detailen heb ik werkelijk geen verstand.
De 320is is destijds speciaal voor de italiaanse markt ontwikkeld. Omwille van de hoge tax voor wagens met een motorinhoud groter dan 2 liter werd deze 320is ontwikkeld.
De 320is is destijds speciaal voor de italiaanse markt ontwikkeld. Omwille van de hoge tax voor wagens met een motorinhoud groter dan 2 liter werd deze 320is ontwikkeld.
Comment