Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmmm, oké, ik ga niks zeggen maar probeer nu gewoon te doen wat je zegt. Dan is 't goed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Hmmm, oké, ik ga niks zeggen maar probeer nu gewoon te doen wat je zegt. Dan is 't goed.
        Wat wou je misschien zeggen? ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          Wat wou je misschien zeggen? ..
          Dat het goed is dat je wacht met autorijden tot je je rijbewijs hebt.

Comment

• BS wilt normaal budgettair saldo zeggen

maar nu mag ik wel zeggen dat het staat voor BULLSHIT

Comment

• Mag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Mag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?

Als het antwoord op deze vraag ja is verhuis ik! Of logeer ik tot men 18 bij Denniske of Z4M of of of andere limburgse forummers!!
                Alsk mag é sgatjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Mag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?
                  Hangt er van af wanneer. Op de ERAN Days wel. Tijdens wedstrijden niet, dan moet je "gewoon" een licentie hebben, en die kan je (dacht ik) al halen voor je 18 ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Als het antwoord op deze vraag ja is verhuis ik! Of logeer ik tot men 18 bij Denniske of Z4M of of of andere limburgse forummers!!
                    Alsk mag é sgatjes
                    WTF?

Ow,maar wacht eens.... bij men bomma in huis is er nog wel plaats

Comment

Hangt er van af wanneer. Op de ERAN Days wel. Tijdens wedstrijden niet, dan moet je "gewoon" een licentie hebben, en die kan je (dacht ik) al halen voor je 18 ook.
                      Mooi voorbeeld is de schoonbroer van NineEleven hier op het forum (Niels Lagrange)

Op de ERAN Days normaal niet... aangezien je papieren moet ondertekenen dat je 'afstand van verhaal doet' en alles op eigen risico doet, en daar moet je 18 voor zijn (of ontvoogd en bijgestaan worden door 'n raadsman)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Den oorspronkelijke eigenaar is nen goeien vriend van ons. Onze pa heeft dieje zenne achterbumper gemaakt me dieje 'intake'. Lang geleje dak hem nog is gezien heb, blijft een beauty.
                        Een achterbumper met een intake. Damn...nog nooit gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Een achterbumper met een intake. Damn...nog nooit gezien.
                          Voor de zogenaamde ''backflow''

Comment

Hij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.

Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
                            Rare situatie.. en.. zelf betaald? Dan moet hij al een serieus aantal vakantiejobkes gedaan hebben..

Smells a bit fishy.. maar 't kan natuurlijk altijd..

Comment

• M6 G-power

Comment

• Die velgen...

Comment

• Zalig !

(vooral die laatste, door de velgen!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                    Zalig !

(vooral die laatste, door de velgen!)
                                    Die G-power velgen maken hem idd 10 keer zo mooi. Fock, is wss 21". Dat moet hard rijden.

Comment

• Knap en niet knap

Comment

• Alweer een hilarische test in het Zweuds. (vanaf 4:58 ) Deze keer de M5 Touring.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die gast kan btw echt wel zalig driften! Of ligt dat aan de auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Of ligt dat aan de auto?
                                          RWD -> Driften

Comment

Working...
                                          X