Hmmm, oké, ik ga niks zeggen maar probeer nu gewoon te doen wat je zegt. Dan is 't goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmmm, oké, ik ga niks zeggen maar probeer nu gewoon te doen wat je zegt. Dan is 't goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWat wou je misschien zeggen? ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?
Als het antwoord op deze vraag ja is verhuis ik! Of logeer ik tot men 18 bij Denniske of Z4M of of of andere limburgse forummers!!
Alsk mag é sgatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMag je op zolder eigenlijk zonder rijbewijs rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Als het antwoord op deze vraag ja is verhuis ik! Of logeer ik tot men 18 bij Denniske of Z4M of of of andere limburgse forummers!!
Alsk mag é sgatjes
Ow,maar wacht eens.... bij men bomma in huis is er nog wel plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHangt er van af wanneer. Op de ERAN Days wel. Tijdens wedstrijden niet, dan moet je "gewoon" een licentie hebben, en die kan je (dacht ik) al halen voor je 18 ook.
Op de ERAN Days normaal niet... aangezien je papieren moet ondertekenen dat je 'afstand van verhaal doet' en alles op eigen risico doet, en daar moet je 18 voor zijn (of ontvoogd en bijgestaan worden door 'n raadsman)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDen oorspronkelijke eigenaar is nen goeien vriend van ons. Onze pa heeft dieje zenne achterbumper gemaakt me dieje 'intake'. Lang geleje dak hem nog is gezien heb, blijft een beauty.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEen achterbumper met een intake. Damn...nog nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHij beweert van wel, en wij geloven 'm wel (voor de lieve vrede), maar 't is zo dat, wanneer er geen ander bewijs kan worden aangebracht over de eigendom van een auto, men een vermoeden van eigendom koppelt aan de inschrijving van het voertuig. Me dunkt dat die niet op zijn naam zal zijn ingeschreven.
Maar 't is een gevaarlijk topic hier op 't forum, best laten rusten, eigenlijk. Feit is dat Matthi beweert dat 'ie hem zelf helemaal heeft betaald. En daarmee moeten we 't doen.
Smells a bit fishy.. maar 't kan natuurlijk altijd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenZalig !
(vooral die laatste, door de velgen!)
Comment
-
Alweer een hilarische test in het Zweuds. (vanaf 4:58 ) Deze keer de M5 Touring.
+ YouTube Video
Die gast kan btw echt wel zalig driften! Of ligt dat aan de auto?
Comment
-
Comment
Comment